Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kan slet ikke se hvorfor en fast venstreback fra Brann, som spiller Europa kvalifikation, skulle have interresse i at skifte til OB.

    Hvis det sker, klapper jeg i mine hænder ihvertfald.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg siger 3 plus målmand. Tvivler på man tør at køre igennem med Myhra og MH alene
      Og 6 spillere ud på salg,leje og ophævning af kontrakt
      Ja det ihvertfald helt klart at Troels underspiller hvor meget der kommer til at ske, for ikke at love for meget.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tian-soerensen

        så kam han da streges herinde

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Jeg er på ingen måde ekspert i norsk og lader mig gerne korrekse. Der står "ville" have i datid, som om at vi ar blevet afvist eller har trukket følehornene til os. Men det kan som sagt være en sproglig ting.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Det er da for vildt FCK sender deres bedste back afsted til deres guldasprianter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Ja det ihvertfald helt klart at Troels underspiller hvor meget der kommer til at ske, for ikke at love for meget.
              Ja 100%

              Comment


                Tarik Ibrahimagic har lige lagt et billed ud på instragram med ham selv i en OB trøje og så et timeglas ???

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                  Tarik Ibrahimagic har lige lagt et billed ud på instragram med ham selv i en OB trøje og så et timeglas ???
                  Mon ikke det er en hentydning for noget andet. Kunne ikke se hvad OB skal bruge ham til nu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Mon ikke det er en hentydning for noget andet. Kunne ikke se hvad OB skal bruge ham til nu
                    Bare underligt at han bruger et billed hvor han er iført OB trøje

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

                      Bare underligt at han bruger et billed hvor han er iført OB trøje
                      kunne det ikke være et minde - har han spillet en kamp på denne dag? Første gang han blev skiftet ind eller lign.?

                      - ser ud til han har fået nogle kampe i island - men har godt nok svært ved at se hvor han skulle passe ind nu. Vi har rigeligt med unge spillere til midten - vi har brug for noget erfaring og her-og-nu kvalitet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Fcm over Viborg. Han går 100% efter pengene. Godt han ikke kom til OB. Der er rigtigt mange der ikke er glade for ham mere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Fcm over Viborg. Han går 100% efter pengene. Godt han ikke kom til OB. Der er rigtigt mange der ikke er glade for ham mere.
                          tja - han brugte vel en stor del af sin tidlige karriere i 1 division. Nu her har han så muligheden for større klubber - og flere penge. Godt for ham

                          Comment


                            Der skulle være dukket italiensk interesse op for Trybull...

                            ... måske derfor TB forventer afklaring nu(i dag). Har vi mon givet ham et tilbud han ikke kan sige nej til?
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              tja - han brugte vel en stor del af sin tidlige karriere i 1 division. Nu her har han så muligheden for større klubber - og flere penge. Godt for ham
                              Med al respekt for VFF og det de nok har betydet for CS' karriere, så er udsigt til fast spilletid hos en guldaspirant og mulighed for CL, nok også at foretrække, foruden den fine hyre.
                              Men selvfølgelig skal han da buhes ud for fuld udblæsning på Viborg stadion. Sådan er mekanismerne.

                              Comment


                                https://fyens.dk/ob/medie-ob-har-lag...kasser-her?rss

                                Comment

                                Working...
                                X