Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    altså flot de fik ham sendt videre - men hvor stort et salg snakker vi om? 1 kr?, ret meget mere skal der jo ikke til før man kan kalde det et salg.

    Uanset - man fik ryddet op i truppen - mon ikke han har fået noget løn med sig? Uanset, hvis det var det der skulle til så fint.
    Mon dog at OB har sendt noget løn med. Han var selv pænt motiveret for at komme videre. Så tænker den går i nul for OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Hvis bare vi slipper for at betale særligt meget af hans tilbageværende løn, så er det fint med mig.
      Plads til et nyt ansigt i truppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Muligt. Men han bliver da ikke svær at sælge. Venstrebenet med U21 og SL kampe på sit CV…. Slet slet ikke i samme kategori som Mustafic,Selven,Sauli og Buray…
        Nej, sandt - sgu også en usædvanligt sløj gruppe.

        Om jeg fatter, at Aske ikke tager sig sammen og opfører sig ordenligt. Sådan et år i første division med fast spilletid ville gære ham godt. Men det løb ser ud til at være kørt. Der er brug for nogen i truppen til at lære de her hvalpe lidt om karakter og viljestyrke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Plads til et nyt ansigt i truppen
          hosT hosT

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Nej, sandt - sgu også en usædvanligt sløj gruppe.

            Om jeg fatter, at Aske ikke tager sig sammen og opfører sig ordenligt. Sådan et år i første division med fast spilletid ville gære ham godt. Men det løb ser ud til at være kørt.
            Som en sagde i SFÅ forleden. Han håbede på at Hemmingsen brødrene mødte Aske på en mørk sti og gav ham et lag tæsk(noget i den stil) når man nu er så dum som han er.

            Men han er pigesur og det kan ikke rettes op fra hans side. Ham og Krogh skulle have haft nogle stærke meningsudvekslinger der ikke kan forsones åbenbart

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              hosT hosT

              Comment


                Prisen på Tongya er sat til 700.000 euro på transfermarket btw

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Som en sagde i SFÅ forleden. Han håbede på at Hemmingsen brødrene mødte Aske på en mørk sti og gav ham et lag tæsk(noget i den stil) når man nu er så dum som han er.

                  Men han er pigesur og det kan ikke rettes op fra hans side. Ham og Krogh skulle have haft nogle stærke meningsudvekslinger der ikke kan forsones åbenbart
                  Morten Ohm. Han sagde det lidt mere diplomatisk, men ja. Han fremtræder sgu også som en snothvalp, AA. Dumt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Morten Ohm. Han sagde det lidt mere diplomatisk, men ja. Han fremtræder sgu også som en snothvalp, AA. Dumt.
                    Jeg tror stadigvæk vi får 2-4 mill for ham samt en høj videresalgs klausul. Så jo hurtigere han fiser af jo bedre

                    Comment


                      Om økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.

                      Stor ros til Troels og Co. for det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Om økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.

                        Stor ros til Troels og Co. for det.
                        Jeg tror det har en høj prioritet at få ryddet sig meget op som overhovedet muligt. “Clean slate”. Alt det forstyrrende skal væk
                        Derfor kunne vi måske se en ophævning eller 2 sidst i vinduet(Tyler,Selven,Buray)

                        Men det ligner også at vi skærer kraftigt i lønbudgettet. Så fordi man skal ophæve med fx Selven og bruge ca 300.000-500.000kr på dette er det jo ikke en kæmpe katastrofe. Det vil selvfølgelig være bedst hvis en klub bare gad at overtage ham og hans løn…. Men denne oprydning kommer til at koste lidt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Om økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.

                          Stor ros til Troels og Co. for det.
                          Enig stærkt arbejde...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Prisen på Tongya er sat til 700.000 euro på transfermarket btw
                            Jeg så på en italiensk side, at prisen kan ende på 1.5 million euro. De nævnte ikke at han var købt fra OB, kun at han har spillet i Juventus og OM

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg så på en italiensk side, at prisen kan ende på 1.5 million euro. De nævnte ikke at han var købt fra OB, kun at han har spillet i Juventus og OM
                              Ja okay. Det lyder voldsomt hvis klausulerne er højere end selve prisen. Mon ikke selve prisen er 1 mill euro plus 0,5 i mulige klausuler. Lyder fornuftigt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Om økonomien går i nul eller i plus eller minus i forhold til Mustafic. Det skal jeg ikke kloge mig på, men jeg bemærker en tendens til, at dem vi ikke tror på, dem kommer vi af med permanent.

                                Stor ros til Troels og Co. for det.
                                Jo jo. Men der mangler stadig 4 ud.

                                Comment

                                Working...
                                X