Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    SK står og siger at vi kigger på backs og angriber.
    Begge vores backs var også mega ringe i dag og angrebsmæssigt har vi vel kun Luca pt, hvis Fenger ryger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Det må han vel være eftersom han var reservekeeper i dag.
      Hverfald indtil han ikke gider igen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Flere end hvis vi havde hente nogen i starten af transfervinduet .. men de har trænet rigtig meget sammen ..
        Det har de, men kampe er vigtigere, og det kræver tid at spille et så ungt hold sammen. Jeg tror en god måde at se OBs strategi på lige nu, er at kigge et år frem, for OBs mål er jo ikke at have et godt 1.divisionshold, men at have et top-6 hold i superligaen. Så lige nu handler det om at bygge op omkring den base der er nu, skridt for skridt, og det er dælme en vanvittig svær øvelse, på baggrund af det totale sammenbrud vi så sidste sæson. Det kommer til at halte og sprutte, og det bliver med hiv og sving noget af det, men det skal nok komme, det er jeg sikker på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Det har de, men kampe er vigtigere, og det kræver tid at spille et så ungt hold sammen. Jeg tror en god måde at se OBs strategi på lige nu, er at kigge et år frem, for OBs mål er jo ikke at have et godt 1.divisionshold, men at have et top-6 hold i superligaen. Så lige nu handler det om at bygge op omkring den base der er nu, skridt for skridt, og det er dælme en vanvittig svær øvelse, på baggrund af det totale sammenbrud vi så sidste sæson. Det kommer til at halte og sprutte, og det bliver med hiv og sving noget af det, men det skal nok komme, det er jeg sikker på.
          jeg håber så inderligt du får ret, jeg er dog stadig bekymret for om 1. SK er den rigtige træner til opgaven 2. Er Troels den rette til sin opgave? Og sidst men ikke mindst vil Og kan Niels give det fornødne råderum og give slip så der træffes de rigtige beslutninger….
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

            jeg håber så inderligt du får ret, jeg er dog stadig bekymret for om 1. SK er den rigtige træner til opgaven 2. Er Troels den rette til sin opgave? Og sidst men ikke mindst vil Og kan Niels give det fornødne råderum og give slip så der træffes de rigtige beslutninger….
            Projektet kommer til at tage laaaaaang tid. Meget længere tid end 95% af alle OB fans har tålmodighed til

            Vi skal bare af med dem der har sat sig over klubben og den kontrakt der er indgået. Jeg har svært ved at se det kan lade sig gøre 100% i dette vindue. Men vi må da håbe at der bliver solgt godt og der kommer penge ind til at hente noget kvalitet ala Bonde og gerne over.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Begge vores backs var også mega ringe i dag og angrebsmæssigt har vi vel kun Luca pt, hvis Fenger ryger.
              Jeg synes det største problem med dem er offensivt og det er jo i mine øjne ekstra vigtigt i et 4-3-3 system og pt. fungerer det slet ikke og NM kan slet ikke være wingback og ikke i venstreside. Men det kan man jo så håbe at TB og SK også har indset.

              Comment


                https://fyens.dk/ob/uforloest-ob-tal...5ba1f80f57c-17
                Ja det er så hans måde at vurdere tingene på. Men skal da ikke afvise han brænder superligaen af for Viborg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  https://fyens.dk/ob/uforloest-ob-tal...5ba1f80f57c-17
                  Ja det er så hans måde at vurdere tingene på. Men skal da ikke afvise han brænder superligaen af for Viborg.
                  Det tvivler jeg stærkt på. Men godt for ham og at vi fik en god millioner for ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det tvivler jeg stærkt på. Men godt for ham og at vi fik en god millioner for ham
                    tænker at han - ligesom Aske havde haft godt af en sæson med rigeligt og fast spilletid...det er jo tydeligt at han kan et eller andet - men han har jo så heller ikke vist det kontinuerligt. Håber det lykkedes for ham, men syntes han mangler at overbevise for alvor

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      tænker at han - ligesom Aske havde haft godt af en sæson med rigeligt og fast spilletid...det er jo tydeligt at han kan et eller andet - men han har jo så heller ikke vist det kontinuerligt. Håber det lykkedes for ham, men syntes han mangler at overbevise for alvor
                      Det er jo også før ser at spillere blomstrer når de forlader "mors kø'gryder" eller de trygge rammer og står mere på egne ben i nye omgivelser. Det kan bestemt eller ikke udelukkes at det syndige roderi i OB har påvirket hans udvikling i en dårlig retning

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        https://fyens.dk/ob/uforloest-ob-tal...5ba1f80f57c-17
                        Ja det er så hans måde at vurdere tingene på. Men skal da ikke afvise han brænder superligaen af for Viborg.
                        Hvis du nu havde haft et slutprodukt på dine mange offensive aktioner, der bare løb ud i sandet, så havde du nok fået den tillid som du ikke har vist du var forpligtet til...
                        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er jo også før ser at spillere blomstrer når de forlader "mors kø'gryder" eller de trygge rammer og står mere på egne ben i nye omgivelser. Det kan bestemt eller ikke udelukkes at det syndige roderi i OB har påvirket hans udvikling i en dårlig retning
                          næ det kan sagtens være at en luftforandring der skal til. Må man jo håbe for ham.

                          Comment


                            Greve kommer ikke ind idag. Og BIF snakker om at forstærke midtbanen. Kunne man drømme lidt om at leje Greve resten af sæsonen?
                            Nok lidt bøvlet når vi spiller 1. Div men hvis vi kommer 1 måned længere hen og han stadig ikke år spilletid kunne det måske blive aktuelt hvis vi også har fået en god start og han kan se sig selv i det.

                            Er det helt urealistisk?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Greve kommer ikke ind idag. Og BIF snakker om at forstærke midtbanen. Kunne man drømme lidt om at leje Greve resten af sæsonen?
                              Nok lidt bøvlet når vi spiller 1. Div men hvis vi kommer 1 måned længere hen og han stadig ikke år spilletid kunne det måske blive aktuelt hvis vi også har fået en god start og han kan se sig selv i det.

                              Er det helt urealistisk?
                              Det tror jeg er helt vildt skudt over målet, men man kan da håbe, selvom det virker som en utopi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Greve kommer ikke ind idag. Og BIF snakker om at forstærke midtbanen. Kunne man drømme lidt om at leje Greve resten af sæsonen?
                                Nok lidt bøvlet når vi spiller 1. Div men hvis vi kommer 1 måned længere hen og han stadig ikke år spilletid kunne det måske blive aktuelt hvis vi også har fået en god start og han kan se sig selv i det.

                                Er det helt urealistisk?
                                Ja, det der først slog mig var Cappis, men det er nu ikke noget jeg ønsker, så er jeg mere til Trybull, men Greve, øh Jow tak.

                                Comment

                                Working...
                                X