Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
    Enig. Det skulle hænge sammen…….
    Undskyld hvad? Kan Myhra smutte kvit og frit??

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Giver mening hvis det er sandt at Myhra har ogå en klausul i kontrakten at kontrakten kan rives over efter nedrykning
      Kan ikke forstille mig at man har lavet flere af den slags med kvit og frit. Men der kan måske være en xx frikøbsklausul ved nedrykning når det nu er BW der har lavet den. Men nægter at tro på at man igen i vinters køber en målmand til 7-8 mill for at han bare kan forlade klubben kvit og frit et halvt år efter

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Undskyld hvad? Kan Myhra smutte kvit og frit??
        Ved ikke om han kan smutte kvit og frit - blot at der er klausul hvis OB skulle rykke ned, og derfor er der forhandling med Hvidovre.
        Men smuttede Sven ikke kvit og frit ? Det samme gælder måske også her ?
        Jeg har ikke hørt mere konkret udover ovenstående

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
          Ved ikke om han kan smutte kvit og frit - blot at der er klausul hvis OB skulle rykke ned, og derfor er der forhandling med Hvidovre.
          Men smuttede Sven ikke kvit og frit ? Det samme gælder måske også her ?
          Jeg har ikke hørt mere konkret udover ovenstående
          Tænker ikke man behøver at forhandle med Hvidovre når hans kontrakt udløber 30/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker ikke man behøver at forhandle med Hvidovre når hans kontrakt udløber 30/6
            Aner det ikke, blot hvad jeg har hørt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Kan ikke forstille mig at man har lavet flere af den slags med kvit og frit. Men der kan måske være en xx frikøbsklausul ved nedrykning når det nu er BW der har lavet den. Men nægter at tro på at man igen i vinters køber en målmand til 7-8 mill for at han bare kan forlade klubben kvit og frit et halvt år efter
              enig. Det er jo ikke det at der er en klausul i tilfælde af nedrykning - tror bare de fleste gange at der så er tale om netop en frikøbsklausul så klubben ikke kan stå i vejen for spilleren. Det har jeg som sådan ikke noget imod.

              Men den med Sven lyder virkelig dum - især når nu man har givet penge for at hente ham.

              Hvidovres målmand giver på mange måder god mening - men håber da at man bliver enige med Myhra om at han skal fortsætte

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                Aner det ikke, blot hvad jeg har hørt
                Tror kun der er mulighed for at det lykkedes hvis Myhra smutter. Og det håber jeg ikke. Vi får brug for ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kan ikke forstille mig at man har lavet flere af den slags med kvit og frit. Men der kan måske være en xx frikøbsklausul ved nedrykning når det nu er BW der har lavet den. Men nægter at tro på at man igen i vinters køber en målmand til 7-8 mill for at han bare kan forlade klubben kvit og frit et halvt år efter
                  Håber du har ret. Og håber endnu mere at Myhra bliver i OB.
                  Men at BW var den dyreste sportsdirektør vi havde i OB kan man vel ikke tvivle på. Han kostede virkelig...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror kun der er mulighed for at det lykkedes hvis Myhra smutter. Og det håber jeg ikke. Vi får brug for ham
                    Fuldstændig enig. En klassemålmand og en god fyr som vist “elsker” Odense og opbakningen fra tribunerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                      Der arbejdes stadigvæk med målmanden fra Hvidovre. Dog lidt sværere efter nedrykningen, men stadig en mulighed
                      Og så har de lige sagt farvel til deres 2. målmand i dag, så det er nok endnu en tand sværere.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Meget har jo stået stille pga at BW jo har været degraderet og DMW et stykke tid. Så nu skal TB og Co prøve at samle op på det hele og forhåbentlig præsentere dem incl Myhra for et projekt man kan se sig selv i.
                        Så der skal nok komme lidt afklaringer det næste stykke tid.

                        Jeg må bare indrømme at jeg bliver mere og mere rolig for hver dag efter nyheden om TB tog over. OB fans fortjener simpelthen lysere tider

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Gik til BW for at finde en kontraktlig løsning. Lyder i mine øre som om han prøvede at komme ud af kontrakten inden sæsonen var spillet færdig og nedrykningen var en realitet (tænker næppe BW havde tid til dens slags snakke efter nedrykningen blev en realitet).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                            Ved ikke om han kan smutte kvit og frit - blot at der er klausul hvis OB skulle rykke ned, og derfor er der forhandling med Hvidovre.
                            Men smuttede Sven ikke kvit og frit ? Det samme gælder måske også her ?
                            Jeg har ikke hørt mere konkret udover ovenstående
                            Hold kæft hvor fedt. Det kan jo bare gøre mig endnu mere arrig, at man så ikke kunne forlænge med Bernat.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Meget har jo stået stille pga at BW jo har været degraderet og DMW et stykke tid. Så nu skal TB og Co prøve at samle op på det hele og forhåbentlig præsentere dem incl Myhra for et projekt man kan se sig selv i.
                              Så der skal nok komme lidt afklaringer det næste stykke tid.

                              Jeg må bare indrømme at jeg bliver mere og mere rolig for hver dag efter nyheden om TB tog over. OB fans fortjener simpelthen lysere tider
                              ved godt der er virkeligt meget at se til...men håber virkeligt på en reel afklaring ifht spillestil og træner set up. TB melder ud at Krogh er træner når sæsonen starter op igen...den virker bare stadig lidt...uafklaret i min bog.
                              Og så ved jeg godt vi næppe kan have vores trup på plads inden træning starter igen - men lidt flere afklaringer mht folk ud. Og så gerne et par solide signings ind - noget der peger fremad.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                ved godt der er virkeligt meget at se til...men håber virkeligt på en reel afklaring ifht spillestil og træner set up. TB melder ud at Krogh er træner når sæsonen starter op igen...den virker bare stadig lidt...uafklaret i min bog.
                                Og så ved jeg godt vi næppe kan have vores trup på plads inden træning starter igen - men lidt flere afklaringer mht folk ud. Og så gerne et par solide signings ind - noget der peger fremad.
                                Med alle de spillere der kommer tilbage fra leje er vi jo stadig en fuld trup mere eller mindre. Måske lidt om målmandsposten men ellers ikke det store. Hvis vi antager at Sven og Tongya ikke dukker op til første træning er man altså stadig 27 mand i truppen hvis resten kommer tilbage fra leje. Så vil der ske en 3-4-5 salg i løbet af sommeren. Men jeg tror ikke der er den store hast mht at få noget ind i vild hast. På dette tidspunkt går man jo typisk efter kontraktfrie spillere. Så jeg forventer ikke noget ind inden vi starter træning op mm Myhra er væk. Men der kunne sagtens ryge 2-3 stykker ud inden

                                Comment

                                Working...
                                X