Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

    Er Mihajlo retur? Var der ikke noget med en skæv dato?
    Han spillede fast i maj/start juni, men nu røget på bænken. Ved ikke om det er et taktisk træk fra Odds side eller han lige pludselig er faldet i niveau.

    Måske de prøver at få prisen på ham ned selvom den var aftalt.

    Ved er de er glade for ham, da han bl.a. sendte dem videre i pokalen og ellers gjort det rigtigt godt i forsvaret.

    Comment


      Så blev Bonde officiel

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Så blev Bonde officiel
        Jep og det super! https://ob.dk/nyheder/2024/juli/jako...mand-i-striber og https://bold.dk/fodbold/stillinger/1...-ny-ob-spiller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Så blev Bonde officiel
          Så mangler vi bare en venstre back

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Så mangler vi bare en venstre back
            Målmand ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Så blev Bonde officiel
              Det var da dejligt. Så kan han træne med i morgen og muligvis få lidt spilletid mod Næstved, så han er klar til kampen mod Esbjerg. Virkelig positivt TB nævner hans dynamik, når nu det er den vej vi ønsker at gå

              Comment


                Og nr. 6….betyder det at vores tyske kriger så ikke får kontrakt ? Var det ikke hans nummer sidst - eller husker jeg helt forkert ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                  Og nr. 6….betyder det at vores tyske kriger så ikke får kontrakt ? Var det ikke hans nummer sidst - eller husker jeg helt forkert ?
                  Trybull var vist nr. 15, så jeg tror ikke, man kan drage den konklusion. Lad os se, hvad der sker i de kommende dage...
                  Last edited by Kappen1975; 15-07-2024, 15:29.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Så mangler vi bare en venstre back
                    Men hvilken type skal det være, altså prismæssigt og aldersmæssigt? Mickelson er jo sikker starter, og vi kommer jo ikke til at kunne hente en der er meget bedre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Så blev Bonde officiel
                      Noget om Charly?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                        Og nr. 6….betyder det at vores tyske kriger så ikke får kontrakt ? Var det ikke hans nummer sidst - eller husker jeg helt forkert ?
                        Han spiller med nr 3 lige pt og havde nummer 15 før

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Så mangler vi bare en venstre back
                          Kommer ikke til at ske mm der sker noget med Nico. Ham og McCoy dækker pladsen i denne sæson ser det ud til

                          Vi kunne godt bruge en ekstra 9`er, en 6`er og en målmand

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Kommer ikke til at ske mm der sker noget med Nico. Ham og McCoy dækker pladsen i denne sæson ser det ud til

                            Vi kunne godt bruge en ekstra 9`er, en 6`er og en målmand
                            Kanspillere i meget høj grad...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

                              Kanspillere i meget høj grad...
                              Vi har DD,Jenner,Hansborg,William Martin og Fenger. Så det tvivler jeg stærkt på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi har DD,Jenner,Hansborg,William Martin og Fenger. Så det tvivler jeg stærkt på
                                For mig at se helt fint, at vi giver de unge drenge i offensiven muligheden for at udvikle sig i 1. division. Men synes vi bør have en venstreback, som har dette som sin førsteprioritet og er venstrebenet. Mærkeligt at have 4 højrebacks i truppen - balancen på spillere, der er bedst på højre- og venstreback er virkelig mærkværdig.

                                Synes en som Barrett eksempelvis kunne klæde holdet. Hvor sikker er du på, at der ikke hentes noget til venstre back?

                                Comment

                                Working...
                                X