Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Dagens Træning med massere af regn.

    Starter med noget opvarmning, ved Bo Hansen - bare noget løb frem og tilbage.

    Så noget pasningsspil, hvor Mads Lyng var meget på rent vokalt.

    Og så gik de til noget forsvarspil, mod angreb, hvor Søren Krogh var rigtiig megrt på - det er helt tydeligt han har et kæmpe fokus på lige netop det. Han vil have højintense løb, og hårdt pres, og vi skal være gode til at sideforskyde presset.

    Og så blev der trænet standardsituaioner.

    Tom trænede med fuldt igen, Charly og Martin H og Jenner var ikke at se.

    Fenger kom ud og lavede nogle øvelser med den fysiske stab

    Al Hajj, Mustafic og Aske havde små 40 minutters træning med transitionstræneren.

    Igen idag, var Mads Eriksen med som målmand.

    Og igen idag løb Tom nogle løb efter træning.



    Alt i alt en god træning.
    Mange tak for update. Nogen spillere, der var ekstra tændte eller gode i dag?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

      Mange tak for update. Nogen spillere, der var ekstra tændte eller gode i dag?
      Ikke i mine øjne. Synes det virkede til at alle var lige tændte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Også hvad jeg så.

        Jeg kan dog tilføje at Jenner stadig er syg men er måske med i morgen.

        I morgen er der træning kl 9.15 da det er korrekt at der er en træningskamp i Næstved. Så de fleste tager til Næstved efter træning hvor resten bliver hjemme og har dobbelt trænings pas.

        Det ligner at ham Eriksen skal fungere som reservemålmand indtil man finder en løsning. Og Martin H bliver ikke klar. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker men tvivler stærkt på at han er så skadet som han siger. Så situationen er meget kompliceret

        Bonde så vi ikke noget til. Men tænker han er der i morgen
        Min første tanke var, at træningskampen også var planlagt lidt for at kunne teste Bonde bare en smule inden weekenden. Men så bliver han godt nok også kastet hurtigt ud i det.

        Det er interessant hvad det ender med ift. reservemålmand og hvorfor det ikke lykkedes med Ibsen. Er i tvivl om hvor meget man forventningsafstemmer inden man hiver ham ind til prøvetræning. Jeg tror ikke nødvendigvis man siger "hej Frederik, vi mangler en reservemålmand, er du interesseret?". Måske han troede Myhra kunne være på vej væk så han reelt havde chancen for at træne sig til en kontrakt, hvor han primært skulle konkurrere med en kronisk skadet Martin Hansen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det der findes ikke, i så fald ville det jo være ren magi.
          Viborgs fans taler selv om at han er faldet i niveau det sidste år og han blev sat af sidst på sæsonen ...
          Vi satte dig af for mange sæsoner siden.... MadX

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Vi satte dig af for mange sæsoner siden.... MadX
            Det meste trælse ved at sætte folk af/blokere brugere er, at de bliver ved med at dukke op når folk citerer dem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Min første tanke var, at træningskampen også var planlagt lidt for at kunne teste Bonde bare en smule inden weekenden. Men så bliver han godt nok også kastet hurtigt ud i det.

              Det er interessant hvad det ender med ift. reservemålmand og hvorfor det ikke lykkedes med Ibsen. Er i tvivl om hvor meget man forventningsafstemmer inden man hiver ham ind til prøvetræning. Jeg tror ikke nødvendigvis man siger "hej Frederik, vi mangler en reservemålmand, er du interesseret?". Måske han troede Myhra kunne være på vej væk så han reelt havde chancen for at træne sig til en kontrakt, hvor han primært skulle konkurrere med en kronisk skadet Martin Hansen.
              Man har også brug for at blive spillet lidt mere sammen generelt tænker jeg

              Så længe Myhra er klar er der ingen problemer. De kommer først *1000 hvis han blev skadet(knock on wood). Så er vi på røven big time

              Comment


                https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

                Er Mihajlo retur? Var der ikke noget med en skæv dato?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://ob.dk/nyheder/2024/marts/mih...odds-ballklubb

                  Er Mihajlo retur? Var der ikke noget med en skæv dato?
                  jeg har 31/7 stående i kontrakt tråden. Han er ikke i Ådalen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Også hvad jeg så.

                    Jeg kan dog tilføje at Jenner stadig er syg men er måske med i morgen.

                    I morgen er der træning kl 9.15 da det er korrekt at der er en træningskamp i Næstved. Så de fleste tager til Næstved efter træning hvor resten bliver hjemme og har dobbelt trænings pas.

                    Det ligner at ham Eriksen skal fungere som reservemålmand indtil man finder en løsning. Og Martin H bliver ikke klar. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker men tvivler stærkt på at han er så skadet som han siger. Så situationen er meget kompliceret

                    Bonde så vi ikke noget til. Men tænker han er der i morgen
                    Er der nogen herinde, der kan mindes noget lignende - altså med så mange spillere i en trup, der udviser arbejdsvægring grundet en nedrykning?

                    Jeg kan ikke, og jeg finder det forrykt - uagtet om MH er med i slænget eller ej. Hvad i alverden er der dog sket?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Er der nogen herinde, der kan mindes noget lignende - altså med så mange spillere i en trup, der udviser arbejdsvægring grundet en nedrykning?

                      Jeg kan ikke, og jeg finder det forrykt - uagtet om MH er med i slænget eller ej. Hvad i alverden er der dog sket?
                      Formelt set er der vel ikke tale om arbejdsvægring - det er jo klubben som ikke ønsker at lade dem træne med truppen - når de ikke selv forventer at spille i OB efter transfervinduet - derfor tilbydes de alternativ træning på et rimeligt niveau (som klubben er forpligtet til) dilemmaet er jo at de ikke rigtigt kan sættes i kamp mod deres vilje ( da de så ikke præsterer) - Martin H er svær at blive klog på -hans skade må jo efterhånden betegnes som kronisk - ellers tangerer det jo reelt arbejdsvægring og så kan OB vel opsige aftalen ?
                      BW har sagt meget vrøvl - men han sagde dog at fodboldspillere er store egoister - og dem har vi da fået samlet nogen stykker af ! Det undrer mig at Aske tilsyneladende tilhører den gruppe - det var ikke det billede jeg havde af ham.

                      Comment


                        Fodboldspillere er typisk ulidelige, og moderne fodbold er svær at holde af. Synes stadigvæk det er vildt, hvad der foregår.

                        Comment


                          https://x.com/odense_boldklub/status...YxPoNolgPMgCtg

                          SÅ!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Er der nogen herinde, der kan mindes noget lignende - altså med så mange spillere i en trup, der udviser arbejdsvægring grundet en nedrykning?

                            Jeg kan ikke, og jeg finder det forrykt - uagtet om MH er med i slænget eller ej. Hvad i alverden er der dog sket?
                            Det er måske hvad der sker hvis man smadre kulturen, så folk kun er i klubben for deres egen skyld, eller hvis man sælger dem et fatamogana om top 6, eller det der er bedre. Bjørnen er måske kommet til at gøre begge dele.

                            Men nej, jeg kan ikke huske en klub hvor spillerne i den grad er løbet mod bagdøren i forbindelse med en nedrykning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              ligner det ikke Tom Tribull ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                                ligner det ikke Tom Tribull ?
                                Jakob Bonde

                                Comment

                                Working...
                                X