Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    OB er en af de få klubber med et velfungerende debatforum i Danmark.
    Angående Bonde bliver han netop rost for sine lederegenskaber af Viborg fans som du skriver.
    Desuden er han 3 år yngre en Grønning.
    Tror det er et fornuftigt køb, og viser det stadig kan lade sig gøre at hente gode spillere.
    Det lyder bestemt som en samlet pakke der kan bruges så hellere Bonde end Grønning. Husker jeg forkert med at der er noget med Grønning og B1913 .. ikke at det skal diskvalificere ham på nogen måde.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg kan ikke umiddelbart finde et debatforum på VFFs hjemmeside, men har set indlæg på bold.dk fra VFF fans udtale at vi får en spiller med høj moral, arbejdsiver, fysik og et stabilt højt bundniveau og gode lederegenskaber osv. Det er alt sammen noget vi får brug for så jeg tror på det er et fint køb af TB og FS/SF betegner det som et regulært scoop
      Det er mest på deres facebookprofil

      9 svar på bold.dk nyheden …

      de to længste:

      Viborg giver 4 mio for en spiller vi kan sælge for mange millioner.

      Viborg får 5 mio for bonde.
      Som har 1 år tilbage sin kontrakt.
      1 mio i overskud.

      Godt arbejde Mads Agesen.​

      og

      Hvis vi får 5 mio for en 30 årige spiller, der har været meget på nedadgående det sidste år.... Så er det dælme godt solgt... Bonde var i min verden en god boks boks spiller, men synes ikke han kommer i dybte løbende længere.. Jacob Vester, virker derimod til at have det, Bonde mangler grundet sin alder... Så godt solgt, specielt med tanke på 1 år tilbage på kontakten..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Der burde være masser af lønkroner at tage af…
        Men som jeg hele tiden har sagt så skal der spares i modsætning til hvad Enrico sagde da vi var rykket ned.
        Nu tænker jeg dog at han fik en rigtig rigtig god kontrakt af BW så forhåbentlig kan mindre også gøre det. Giv ham nu en 2 årig med det han fortjener. Han skal nok vise sit værd for os. Syntes allerede man kunne se det til træning selvom han er lidt bagud ift de andre. Han har noget klasse over sig vi godt kan bruge. Håber det lykkedes

        ​​​​​​.... Men som jeg hele tiden har sagt så skal der spares i modsætning til hvad Enrico sagde da vi var rykket ned....

        Det her er efter. Min mening et af vores helt store problemer! en ledelse der i stedet for at forklare tingenes tilstand åbent og nøgternt, igen og igen har behov for at sugarcoate eller tale ting op til et urealistisk niveau...
        Der er grænser for hvor længe folk gider lade sig føre bag lyset....
        Måske også derfor der er debattørere herinde der(undertegnede indregnet) har så svært ved at give nytilkommende benefit of the doubt...


        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Hvis det er penge der skal motivere Trybull, så nej tak!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hvis det er penge der skal motivere Trybull, så nej tak!!!
            Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme

            Comment


              Vildt at Viborg vil bytte Bonde for Hornemann, og vildt at Bonde vil til OB. Stærk signing TB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Det er mest på deres facebookprofil

                9 svar på bold.dk nyheden …

                de to længste:

                Viborg giver 4 mio for en spiller vi kan sælge for mange millioner.

                Viborg får 5 mio for bonde.
                Som har 1 år tilbage sin kontrakt.
                1 mio i overskud.

                Godt arbejde Mads Agesen.​

                og

                Hvis vi får 5 mio for en 30 årige spiller, der har været meget på nedadgående det sidste år.... Så er det dælme godt solgt... Bonde var i min verden en god boks boks spiller, men synes ikke han kommer i dybte løbende længere.. Jacob Vester, virker derimod til at have det, Bonde mangler grundet sin alder... Så godt solgt, specielt med tanke på 1 år tilbage på kontakten..
                Vi ved jo reelt ikke om vores klausuler gør at det kan blive meget mere end en handel med en 30 årig som oftest er uden de store klausuler.
                Kan jo være vi får flere penge hvis han opnår nogle milepæle samt måske 15% af en fremtidig handel så den langt overstiger de små 5 mill vi giver
                Er Bonde små 5 mill værd? Måske ikke.. Men er Charly virkelig 4 mill værd med det han har præsteret?? Det syntes jeg heller ikke han er.
                Så begge er helt sikkert skrevet godt op i værdi ift markedsværdien

                Så jeg tænker at hvis han bliver en succes deroppe har vi lavet en rigtig god handel med en akademispiller der nok aldrig var slået igennem i OB alligevel

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Det er mest på deres facebookprofil

                  9 svar på bold.dk nyheden …

                  de to længste:

                  Viborg giver 4 mio for en spiller vi kan sælge for mange millioner.

                  Viborg får 5 mio for bonde.
                  Som har 1 år tilbage sin kontrakt.
                  1 mio i overskud.

                  Godt arbejde Mads Agesen.​

                  og

                  Hvis vi får 5 mio for en 30 årige spiller, der har været meget på nedadgående det sidste år.... Så er det dælme godt solgt... Bonde var i min verden en god boks boks spiller, men synes ikke han kommer i dybte løbende længere.. Jacob Vester, virker derimod til at have det, Bonde mangler grundet sin alder... Så godt solgt, specielt med tanke på 1 år tilbage på kontakten..
                  Hvis VFF ender med at sælge Nouck for mange millioner, er det godt gået af dem. Men det kræver jo at de kan hæve hans sportslige niveau og mentalitet betragteligt. Jeg lægger gerne hovedet på blokken: det kommer IKKE til at ske.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror jeg nu ikke det er. Men selvfølgelig spiller økonomien ind og der er vel aldrig nogen der bryder sig om at gå ned i løn samme sted som man arbejdede sidste år mens arbejdsgiveren forventer at du yder det samme
                    Hvis han ikke bryder sig om det, så kan han finde en klub. Vi på ingen måder sprænge banken for TT.

                    Comment


                      Er det ikke lidt fesent, at OB ikke skriver lidt om, at Tongya er solgt ?

                      Comment


                        https://campo.dk/2024/07/14/anderlec...-med-ung-ober/

                        Angiveligt har vi afvist bud helt op til 4 millioner euro.
                        Jeg mener ellers at have læst budene var på 2 millioner euro.
                        ?

                        Troels satser godt nok stort

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Hvis han ikke bryder sig om det, så kan han finde en klub. Vi på ingen måder sprænge banken for TT.
                          Man springer vel ikke banken hvis man bare giver ham samme løn som sidste sæson?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            https://campo.dk/2024/07/14/anderlec...-med-ung-ober/

                            Angiveligt har vi afvist bud helt op til 4 millioner euro.
                            Jeg mener ellers at have læst budene var på 2 millioner euro.
                            ?

                            Troels satser godt nok stort
                            Kommer ikke bag på mig. Han er et af de hotteste forsvarstalenter i hele europa. Nr 51 på Golden Boy

                            Som jeg sagde tidligere, at alle dem der mener han sælges for 1-2 mill euro ikke rigtig har forståelse for hvor varmt et navn Slotsager er. Og når SÅ mange klubber byder er det med at slå koldt vand i blodet. Mit gæt er stadig 5 mill euro plus gode klausuler

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              https://campo.dk/2024/07/14/anderlec...-med-ung-ober/

                              Angiveligt har vi afvist bud helt op til 4 millioner euro.
                              Jeg mener ellers at have læst budene var på 2 millioner euro.
                              ?

                              Troels satser godt nok stort
                              Nej, Troels satser ikke, Anderlecht er bare ikke den rigtige klub. Der er så mange valgmuligheder, at nr. 3 i Belgien og for den sags skyld Østrig ikke er aktuelle. Husk nu på at både Dortmund og Liverpool er med i puljen,

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Er det ikke lidt fesent, at OB ikke skriver lidt om, at Tongya er solgt ?
                                Jo det undrede også mig.. Mon dog ikke at der kommer en lille notits i morgen når de møder ind.
                                Hvis han har opført sig Sven Köhler style skal den selvfølgelig bare syltes. Men det tvivler jeg på

                                Comment

                                Working...
                                X