Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Send ham til Plymouth.

    Comment


      Søren Krogh er ikke helt afvisende overfor at få Tom Trybull på kontrakt igen.

      Søren Krogh om Trybull: Alt kan ske - OBstruktion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Send ham til Plymouth.
        Alle andre end GF. Men tænker altså at der er mange andre klubber der byder ind. Men jeg er godt nok spændt på hvilket prisleje vi er i

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Alle andre end GF. Men tænker altså at der er mange andre klubber der byder ind. Men jeg er godt nok spændt på hvilket prisleje vi er i
          Hvis vi ikke kommer over 10 mio vil jeg alt andet lige blive lidt skuffet

          Comment


            Tror GF bliver for fysisk for ham. Både Uve og Poulsen skal nok fortælle, hvis ikke han deltager nok i det defensive. Men lad dem bare slippe 10 Miller.
            Last edited by sinus; 12-07-2024, 17:59.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Folk herinde har dybt overvurderet, hvad vi kan få for Slotsager. Erindrer tal som + 60-70 mill.

              Tror slet ikke vi er i nærheden af de summer. Slots er en fed type, og at han har spillet så mange kampe, det er svært at fatte. Samtidigt laver han en del fejl, mangler noget fysik og skal klart bedre sig teknisk. Han bliver en stor spiller, men med ét år tilbage får vi altså næppe mange penge for ham.

              Han ville have godt af 1-2 sæsoner mere ved os. Håber, vi forlænger.
              Tænker vi ligger på ca 1-1,5 mill euro.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Tænker vi ligger på ca 1-1,5 mill euro.
                Vi er jo sådan set blevet budt mere end det, så der nede er vi nok ikke, men uret tikker selvfølgelig, og prisen vil kun falde her fra.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Tænker vi ligger på ca 1-1,5 mill euro.
                  Magge for satan…. Come on……. Seriøst?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Vi er jo sådan set blevet budt mere end det, så der nede er vi nok ikke, men uret tikker selvfølgelig, og prisen vil kun falde her fra.
                    Prisen vil kun stige herfra de næste 6 uger. Det er jo kun 2 bud/klubber der er kommet frem i pressen…. Toppen af isbjerget..

                    Comment


                      Lad da blot AGF får Rami.
                      ​​​​
                      Det er liv og glade dage, samt hælafleveringer, lige indtil tingene går dem i mod. Ikke ham. Han er uden skyld og pludselig så hævet over klubbens niveau.

                      Jeg under dem en lejesvend med stort L.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Prisen vil kun stige herfra de næste 6 uger. Det er jo kun 2 bud/klubber der er kommet frem i pressen…. Toppen af isbjerget..
                        Altså jo tættere det kommer på at OB slet ikke kan kræve en transfer, jo højere beløb?

                        Nej, det passer ikke sammen.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                          Lad da blot AGF får Rami.
                          ​​​​
                          Det er liv og glade dage, samt hælafleveringer, lige indtil tingene går dem i mod. Ikke ham. Han er uden skyld og pludselig så hævet over klubbens niveau.

                          Jeg under dem en lejesvend med stort L.
                          Det er altså ret bemærkelsesværdigt som I ofte får talt jeres bedste spillere ned, især når de er på vej til at smutte (og jeg kan bestemt godt forstå at der er følelser involveret).
                          Last edited by Entusiastens; 12-07-2024, 19:03.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Altså jo tættere det kommer på at OB slet ikke kan kræve en transfer, jo højere beløb?

                            Nej, det passer ikke sammen.
                            Der har jo ikke ligefrem været vildt meget gang i transfermarkedet her under EM og Copa America, har der vel?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Vi er jo sådan set blevet budt mere end det, så der nede er vi nok ikke, men uret tikker selvfølgelig, og prisen vil kun falde her fra.
                              der tror jeg ikke vi er endnu - der er stadig 1½ måned hvor vinduet er åbent, der har været nogle handler - men der er ikke sådan for alvor kommet gang i det internationale transfermarked. Så tror vi skal meget tæt på 1 sep. før vi kan blive presset på prisen...og selv der, altså man kan stadig sælge og tjene på ham i januar.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Tror GF bliver for fysisk for ham. Både Uve og Poulsen skal nok fortælle, hvis ikke han deltager nok i det defensive. Men lad dem bare slippe 10 Miller.
                                syntes det er i den lave ende - tænker umiddelbart mellem 2 og 3 mill euro. Kreativ offensiv spiller - de koster altid, der er åbenbart flere klubber med kig på ham. Og vi har kontrakt med ham 2 år endnu...så ingen grund til at forære vores spillere væk

                                Comment

                                Working...
                                X