Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

    Aske Adelgaard er sikkert skuffet over, hvorfor han i en hel sæson blev fravalgt til fordel for Mouritsen eller Mickelson. Hvilket jo giver god mening.

    Man kunne håbe, at de kunne lægge det bag sig og komme videre i en ny virkelighed, hvor der er muligheder for Aske Adelgaard.

    Men summa summarum, hvis Aske vil være her så lidt, at han er villig til demonstrativt at selvtræne, så skal han da bare videre. At jeg så personligt synes, det er et kæmpe selvmål af ham, det er jo, hvad det er.
    nu det jo svært eftersom vi ikke rigtigt ved hvad der faktisk er sket. Men Aske var jo ikke god igennem en periode, så at han mistede pladsen var vel reelt nok...at mouritsen stod foran ham kunne man så godt undre sig over - men mickelson gjorde det jo ganske godt på den position.

    Så fair nok han er skuffet - men OB bliver næppe den sidste klub hvor han vil opleve konkurrence om pladsen.

    Der MÅ ligge mere bag...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9

      Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?

      Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.
      Voldsomt. Her gik man lige og troede at Adelgaard var en af de sikre startere og Mickelson var ham man arbejdede på at sælge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja… Jeg må så sige at McCoy har imponeret mig på pladsen. Også selvom han er højrebenet. Men det vil selvfølgelig kræve noget indkøring. Mon ikke Nico og McCoy burde være nok på den plads.
        den smule jeg har set til ham der gjorde han det fint.

        Men hvor ville jeg gerne have en venstrebenet til den position....skal vi have flere indlæg så det meget rart de kan komme fra begge sider.

        Comment


          Aske mangler et acceptabelt bundniveau og formår desværre at falde fuldstændig igennem og gøre holdet dårligere.

          Om det handler om modenhed, spilintelligens eller noget andet skal jeg ikke gøre mig klog på. Men det er et problem ift. der hvor vi gerne skulle hen med truppen.

          Det lå ellers lige til højrebenet at spillere som Aske, i høj grad kunne profitere af en sæson i 1. division, hvor fejl måske er knapt så dyre.

          Men han virker til at være overbevist om noget andet. I så fald mister vi ikke en god spiller, men kun en potentielt god spiller.

          Derudover kan vi vel kun gisne om hvorfor Mouritsen har stået foran ham..


          Last edited by ViKalderHamJan; 08-07-2024, 09:48.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kulturen på akademiet er jo sund. Så hvis man som nu skifter det meste ud med akademispillere går det jo stærkt. Så vil de her få lejesvende hurtigt indordne sig.
            Så skal den bare dyrkes derfra
            Helt enig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der står han træner sammen med Rami,Tongya,Tyler og Mustafic som er isoleret fra de andre
              Utroligt hvor rodet det alt er. Der er ingen kultur mere i klubben og det bruger tid st skabe den igen. Håber vi har den tid og gør ikke en "Esbjerg". Bliver mere og nere bange om den her situation og "oprykning" virker langt væk. At overleve og få den tid for en nyopbygning står først i min bog.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Der står han træner sammen med Rami,Tongya,Tyler og Mustafic som er isoleret fra de andre
                Nu sidder jeg godt nok kun ovre i det mørke Jylland, og har ingen føling med dagligdagen i OB og Ådalen... men er det hele da ved at gå totalt i opløsning???
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Utroligt hvor rodet det alt er. Der er ingen kultur mere i klubben og det bruger tid st skabe den igen. Håber vi har den tid og gør ikke en "Esbjerg". Bliver mere og nere bange om den her situation og "oprykning" virker langt væk. At overleve og få den tid for en nyopbygning står først i min bog.
                  Det er bestemt sammenligneligt og vi kunne sagtens ende i samme båd som dem i en periode

                  Den store forskel er nok at vi har penge og vel indkasserer 50-100 mill i dette vindue incl Minteh klausul.
                  Så vi kan træde på speederen når bilen er fixet. Det kunne de ikke. Kæmpe forskel.
                  Men som det ser ud nu kan det sagtens blive til mere end 1 år i 1.Div mm man virkelig henter nogle gode erfarende spillere ind

                  Comment


                    Jeg må indrømme, at jeg er ret overrasket over Askes situation. Han spiller mod B93, og lignede i slutningen af sidste sæson en starter i den kommende, og han leverede nogle rigtig gode præstationer. Hvad er der sket siden vi mødte B93 og til nu, er jeg helt uforstående over for.

                    De andre spillere, er jeg ikke i chok over skal videre, men Aske var da en oplagt kulturbærer for de kommende år. Homegrown og det hele?!

                    Comment


                      Okay, Aske skal også væk!

                      Set fra stor afstand af Ådalen, så er min egen teori, at der er noget omkring hans temperament, der har skabt situationen. Det er ærgerligt, jeg havde gerne set vi havde beholdt ham, så kampen mod B93, han er fin back, selvom han også havde en enkelt episode der, hvor lidt “ro på” havde klædt ham.

                      Nu tænker jeg så, at Nico bliver “tvunget” til, at blive det sidste år af sin kontrakt, ellers skulle vi jo lige pludselig have beholdt Mouritsen. Så et sted, at Nico hæver en pæn hyre. Det gør det forhåbentligt lettere at beholde ham, selv om jeg (også) lidt troede han skulle sælges i dette vindue. Jeg synes ikke Nico er den langsigtede løsning på venstre back, men de næste 12 måneder, kan venstre back dækkes af ham og McCoy.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja jeg er sgu pænt overrasket over nogen af de spillere her, som sætter sig over klubben. En spiller som Aske har da slet ikke vist niveau til mere end den spilletid han fik sidste sæson. Han indledte med at få chancen og lave bunkevis af fejl. Siden blev han slået af og kæmpede sig så tilbage på holdet til allersidst. Han stod i en perfekt situation til at være klart 1. Valg, og jeg kan da næppe forestille mig det er store klubber, der står på spring til at hente ham nu.
                        Jeg har skrevet det hele foråret: man skal som SK-kritiker have det her med i sit regnestykke. Hans arbejde har været mere eller mindre umuligt i dette forår. Et stort antal spillere i truppen som har modarbejdet klubben, hvilket ikke kan undgå at påvirke resten af truppen.
                        Det samme er det jo reelt nu, hvor han ikke ved hvilken trup og ikke mindst startopstilling han har til rådighed om 12 dage.
                        BWs forvaltning af OB ligner efterhånden den største skandale i dansk fodboldhistorie.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Okay, Aske skal også væk!

                          Set fra stor afstand af Ådalen, så er min egen teori, at der er noget omkring hans temperament, der har skabt situationen. Det er ærgerligt, jeg havde gerne set vi havde beholdt ham, så kampen mod B93, han er fin back, selvom han også havde en enkelt episode der, hvor lidt “ro på” havde klædt ham.

                          Nu tænker jeg så, at Nico bliver “tvunget” til, at blive det sidste år af sin kontrakt, ellers skulle vi jo lige pludselig have beholdt Mouritsen. Så et sted, at Nico hæver en pæn hyre. Det gør det forhåbentligt lettere at beholde ham, selv om jeg (også) lidt troede han skulle sælges i dette vindue. Jeg synes ikke Nico er den langsigtede løsning på venstre back, men de næste 12 måneder, kan venstre back dækkes af ham og McCoy.
                          Ja. Og problemet med Nico er, at han ikke tør (kan) bruge sit venstreben. Derfor er det alt for let at lukke ham ned. Han står på bolden, trækker ind i banen og spiller den bagud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                            Jeg har skrevet det hele foråret: man skal som SK-kritiker have det her med i sit regnestykke. Hans arbejde har været mere eller mindre umuligt i dette forår. Et stort antal spillere i truppen som har modarbejdet klubben, hvilket ikke kan undgå at påvirke resten af truppen.
                            Det samme er det jo reelt nu, hvor han ikke ved hvilken trup og ikke mindst startopstilling han har til rådighed om 12 dage.
                            BWs forvaltning af OB ligner efterhånden den største skandale i dansk fodboldhistorie.
                            Nu skal BW så nok ikke have skylden for at Askes mystiske ageren, men jeg er helt på linje med dig om at SK's ilddåb som cgeftræner på det her niveau, må have været heftig. Det er jo surrealistisk at have ikke bare 1 spiller, men en hel gruppe som må træne for sig selv, fordi de ikke gider spille her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Jeg må indrømme, at jeg er ret overrasket over Askes situation. Han spiller mod B93, og lignede i slutningen af sidste sæson en starter i den kommende, og han leverede nogle rigtig gode præstationer. Hvad er der sket siden vi mødte B93 og til nu, er jeg helt uforstående over for.

                              De andre spillere, er jeg ikke i chok over skal videre, men Aske var da en oplagt kulturbærer for de kommende år. Homegrown og det hele?!
                              Jeg stod lige ud for, hvor Aske spillede mod B93. Han virkede helt ude af balance mentalt. Lavede flere små hævnakter. Løb videre ind i modspilleren, hvor situationen var overstået. Han har ikke det mentale overskud. Hans temperament har altid været for voldsomt og han udvikler sig ikke nok af den grund.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Jeg har skrevet det hele foråret: man skal som SK-kritiker have det her med i sit regnestykke. Hans arbejde har været mere eller mindre umuligt i dette forår. Et stort antal spillere i truppen som har modarbejdet klubben, hvilket ikke kan undgå at påvirke resten af truppen.
                                Det samme er det jo reelt nu, hvor han ikke ved hvilken trup og ikke mindst startopstilling han har til rådighed om 12 dage.
                                BWs forvaltning af OB ligner efterhånden den største skandale i dansk fodboldhistorie.
                                Jo, men så var det nok også bedre at have en cheftræner med stor erfaring med den post i den situation. Desuden ændre det heller ikke noget ved at han stædigt og fejlagtigt holdt fast i et spil system der ikke virkede og undlod for sent at prøve andre spillere af.

                                Comment

                                Working...
                                X