Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Er billedet ikke taget efter kampen?

    Må Manneh ikke gå i byen? Har han da drukket sig lam eller lavet fjollede ting, så han ikke kan møde op til træning i morgen

    Synes billedet mangler en del forklaringer...
    Manneh skal vi ikke af med, da vi i forvejen er tyndt besat på den defensive midtbane.
    Don D. bør være forholdsvis nem at sælge. Helst til udlandet og husk videresalgsklausul.

    Hvis vi kan lokke Tom Trybull tilbage eller overtale Jeppe Grønning til at komme hjem til Fyn, så vil det være fantastisk.
    Hvis Slotsager sælges skal der en erstatning ind.

    Comment


      Dahlslykke blogger lidt om truppen, hvem er på vej væk og hvad skal der ske

      https://obstemmer.dk/oprydningen-spidser-til-i-ob/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Dahlslykke blogger lidt om truppen, hvem er på vej væk og hvad skal der ske

        https://obstemmer.dk/oprydningen-spidser-til-i-ob/
        Skræmmende læsning, her 14 dage før start. Vi er ikke klar. Er målet egentlig at rykke op igen, i første hug ? Ell opereres der igen, med to målsætninger ?
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

          Skræmmende læsning, her 14 dage før start. Vi er ikke klar. Er målet egentlig at rykke op igen, i første hug ? Ell opereres der igen, med to målsætninger ?
          Vi er ikke klar og bliver det nok ikke 100% inden 1/9. Troels sagde jo også at det ville tage mere end 2 transfervinduer inden de er der hvor vi vil være. Det tror jeg man er fuldstændig klar over internt men kan ikke gøre det store ved det inden sæsonstart. Derfor tror jeg også at trænerteamet får ro og opbakning selvom starten skulle blive svær og med mange bump på vejen..
          Der skal ryddes fuldstændig op. Alt ukrudtet skal væk for enhver pris og så satser man måske på at kunne gøre en forskel til vinter på transfermarkedet der vil give OB en fordel på den lange bane. For sæsonen er jo lang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi er ikke klar og bliver det nok ikke 100% inden 1/9. Troels sagde jo også at det ville tage mere end 2 transfervinduer inden de er der hvor vi vil være. Det tror jeg man er fuldstændig klar over internt men kan ikke gøre det store ved det inden sæsonstart. Derfor tror jeg også at trænerteamet får ro og opbakning selvom starten skulle blive svær og med mange bump på vejen..
            Der skal ryddes fuldstændig op. Alt ukrudtet skal væk for enhver pris og så satser man måske på at kunne gøre en forskel til vinter på transfermarkedet der vil give OB en fordel på den lange bane. For sæsonen er jo lang
            det er godt nok en farlig tilgang at have. Da målet blot hed top 6 i superligaen - der kunne den målsætning reelt smides ud af vinduet efter 7-8 runder. Nu er top 6 ikke i nærheden af at være godt nok - så man for alt i verden i tage for let på det. Og kommer man dårligt fra land så risikerer man at tage den negative fortæling fra sidste sæson med sig.

            Hvis det vitterligt er oprydning for enhver pris - så må man da til at betale for at få spillere ud - så der kan komme noget andet ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det er godt nok en farlig tilgang at have. Da målet blot hed top 6 i superligaen - der kunne den målsætning reelt smides ud af vinduet efter 7-8 runder. Nu er top 6 ikke i nærheden af at være godt nok - så man for alt i verden i tage for let på det. Og kommer man dårligt fra land så risikerer man at tage den negative fortæling fra sidste sæson med sig.

              Hvis det vitterligt er oprydning for enhver pris - så må man da til at betale for at få spillere ud - så der kan komme noget andet ind.
              Og det tror jeg da helt bestemt at de er klar over.. Og man er fuldt i gang. Jeg er da også utålmodig af helvede til. Og meget skeptisk.. Men de kan jo ikke trylle dernede og lige nu navigeres der på en motorvej af kaos og modkørende objekter som konstant er i bevægelse.

              Jeg tror på at der sker en del i næste uge så lad os nu se

              Comment


                Vores håb ligger på at kunne holde fast i spillere som Manneh og Fenger som begge ikke blev behandlet særlig godt af klubben. Begge kom med en indsats man kan ikke sætte en finger på når fe til sidst fik chancen men Manneh blev før syltet ud af trænerne næsten hele sæson og Fenger blev sendt videre med udleje i sted af at tro og bygge på ham. Det styrker vel næppe relationerne til klubben....
                Det viser vel hvor vi som klub står nu og at de sidste år viser sig mere og mere som den værste behandling en syg patient kan få. Bliver mere og mere bange.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Og det tror jeg da helt bestemt at de er klar over.. Og man er fuldt i gang. Jeg er da også utålmodig af helvede til. Og meget skeptisk.. Men de kan jo ikke trylle dernede og lige nu navigeres der på en motorvej af kaos og modkørende objekter som konstant er i bevægelse.

                  Jeg tror på at der sker en del i næste uge så lad os nu se
                  De skal netop trylle. Det er prisen for at ha leveret makværk på makværk. Det pres har de selv sat sig under.

                  Jeg må indrømme, jeg har umådeligt svært ved at se, hvordan de skal kunne nå i mål uden at "trylle". Jeg tror vi alle må indstille os på, at vi nærmest per tradition heller ikke er klar fra sæsonstart denne gang.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                    De skal netop trylle. Det er prisen for at ha leveret makværk på makværk. Det pres har de selv sat sig under.

                    Jeg må indrømme, jeg har umådeligt svært ved at se, hvordan de skal kunne nå i mål uden at "trylle". Jeg tror vi alle må indstille os på, at vi nærmest per tradition heller ikke er klar fra sæsonstart denne gang.

                    MvH ChrisOB
                    Troels skal trylle… Fordi fodbolddirektøren før dem smadrede klubben til ukendelighed. Så man kan vel næppe sige at Troels har sat sig selv under pres efter at have leveret makværk efter makværk. Det er fortidens synder der er arvet. Det store ansvar ligger øverst oppe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Synes godt nok der er meget kærlighed i luften til Tom Trybull.
                      Hvad sker der.?!

                      Har folk glemt hvad han var en del af.? Hvilke udtalelser han er kommet med?

                      Han er ikke velkommen i min klub. Håber det er en and.

                      Kunne han være god? Ja sikkert, men det er jo sådan en spiller vi skal væk fra. Helander og Rami kunne da også være gode.
                      Og jo, Trybull var ligeså slem i mine øjne. Gift for et fællesskab

                      Horsens har lige hevet Kallesøe fra Randers for 2,5. Ikke min drømmespiller, men mere for at sige,
                      det er ikke fuldstændig umuligt at hente spillere til en 1. Divisions klub.
                      Trybull har haft chancen i striber, farvel og tak.
                      Hvad er det Trynull har sagt der var så slemt? Han havde kontraktudløb efter sæsonen og ved et spørgsmål om ham skulle spille 1. div. næste sæson så sagde han nej.
                      Han har kun udtalt sig positivt om OB og har kæmpet i alle de kampe han spillede om end han fik nogle dumme kort.

                      Det var jo ikke samme situation som Helander og Sven der gik i arbejdsvægring efter de ikke blev solgt til andre klubber.

                      I min optik en helt anden situation ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Hvad er det Trynull har sagt der var så slemt? Han havde kontraktudløb efter sæsonen og ved et spørgsmål om ham skulle spille 1. div. næste sæson så sagde han nej.
                        Han har kun udtalt sig positivt om OB og har kæmpet i alle de kampe han spillede om end han fik nogle dumme kort.

                        Det var jo ikke samme situation som Helander og Sven der gik i arbejdsvægring efter de ikke blev solgt til andre klubber.

                        I min optik en helt anden situation ..
                        Ja, han havde kontraktudløb, men ville jo gerne væk fra klubben. Et af de største problemer i sidste sæson vat vel, at vi havde mange spillere, som ikke kæmpede for OB.

                        Og nu har vi vel netop brug for og muligheden for at opbygge et hold, der kommer til at kæmpe for klubben. Der kan jeg bare ikke se, hvordan Trybull troværdig kan fremstå som en af de vigtige spillere, som der er brug for.
                        Last edited by Kappen1975; 07-07-2024, 21:10.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                          Ja, han havde kontraktudløb, men ville jo gerne væk fra klubben. Et af de største problemer i sidste sæson vat vel, at vi havde mange spillere, som ikke kæmpede for OB.

                          Og nu har vi vel netop brug for og muligheden for at opbygge et hold, der kommer til at kæmpe for klubben. Der kan jeg bare ikke se, hvordan Trybull troværdig kan fremstå som en af de vigtige spillere, som der er brug for.
                          Jeg har ikke på noget tidspunkt oplevet at Tom Trybull ikke gav sig fuldt ud når han repræsenterede OB.
                          Samtidig vil jeg mene hans måde at udfylde 6'er rollen på er indbegrebet af det det vi har behov for og alle de unge vi er i fuld gang med at bringe ind på holdet har behov for nogle "stivere i korsettet" og har vil en type som Trybull være et rigtig godt bud. Samtidig kender han klubben og holdet så hav vil kunne rykke direkte ind i startopstillingen og i mine øjne være oplagt som anfører fra dag ét.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                            Ja, han havde kontraktudløb, men ville jo gerne væk fra klubben. Et af de største problemer i sidste sæson vat vel, at vi havde mange spillere, som ikke kæmpede for OB.

                            Og nu har vi vel netop brug for og muligheden for at opbygge et hold, der kommer til at kæmpe for klubben. Der kan jeg bare ikke se, hvordan Trybull troværdig kan fremstå som en af de vigtige spillere, som der er brug for.
                            Jeg må formode du ikke har set så meget som en eneste OB kamp i sidste sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                              Ja, han havde kontraktudløb, men ville jo gerne væk fra klubben. Et af de største problemer i sidste sæson vat vel, at vi havde mange spillere, som ikke kæmpede for OB.

                              Og nu har vi vel netop brug for og muligheden for at opbygge et hold, der kommer til at kæmpe for klubben. Der kan jeg bare ikke se, hvordan Trybull troværdig kan fremstå som en af de vigtige spillere, som der er brug for.
                              Det var jo ikke så meget et spørgsmål om han ville væk fra klubben. Han havde jo kontraktudløb og der skal 3-4 parter til at se at det er en god ide og det er da heller ikke særlig ambitiøst som professionel at sige at det er super fint med en nedrykning.
                              Han kæmpede trods alt og netop derfor tænker jeg at han kan være en man kan bruge.
                              Han har mere end mælketænder, han er parat til at tage ansvar, lære fra sig. Han kender klubben og kan være en af de erfarne spillere som de yngre kan læne sig op af.
                              Jeg tror at antallet af spillere OB kan hente på nuværende tidspunkt der reelt kan bruges i SL om forhåbentlig kun en sæson er meget begrænsede.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                https://fyens.dk/ob/en-af-ob-s-egne-...76534c65b41a-9

                                Hvad er det efterhånden, der sker med vores klub?

                                Jeg er lige dele bekymret og frastødt. Det her er åbenbart hvordan små 15 års kultur-erodering ser ud.

                                Comment

                                Working...
                                X