Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg

    Tænker også der skal sættes et eksempel overfor agenten i samme omgang. Problemet er så bare om OB har mere brug for agenten, end han har brug for OB. Men ja, det er en uskik at spillerne pludseligt ikke vil spille, så snart der er udsigt til noget bedre.

    En anden tanke. Kan man håbe på at en eller flere af de spillere der ikke kan se sig selv i første division udlejes en sæson, og så er klar næste år hvis vi rykker op.


    Seriøst??? At udleje spillere som vil ikke kæmpe for os i 1.Div om at give de en stribet trøje igen hvis vi oprykker?
    Aldrig!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      https://x.com/haldborgj/status/18098...GRdFlCs-h1YUkw

      Comment


        Intet godt kommer ud af det her. Få ham nu bare solgt. Det er så dræbende det her

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Intet godt kommer ud af det her. Få ham nu bare solgt. Det er så dræbende det her
          Og er det ikke den gode Manneh han sidder sammen med?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Og er det ikke den gode Manneh han sidder sammen med?
            Jo det tror jeg. Men vi ved jo ikke om han nægtede at spille igår. Han var udtaget og sad på bænken i hele opgøret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jo det tror jeg. Men vi ved jo ikke om han nægtede at spille igår. Han var udtaget og sad på bænken i hele opgøret.
              Synes det virker mærkeligt med Manneh. Er med på, at han sad på bænken i følge det OB lagde op, men var han der ?

              Martin gjorde det fint, men SK havde da snakket om, at nærme sig startopstillingen mod Esbjerg og Manneh er selvskrevet, hvis ellers han er klar og man sidder vel ikke på bænken, hvis man er skadet!?

              Mange spørgsmål og Troels har vist rigeligt at se til.

              Comment


                Wesström skal da roses for én ting. Han havde en klar transferstrategi. Han hentede konsekvent kun kæmpe idioter. Ud med dem!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Og er det ikke den gode Manneh han sidder sammen med?
                  Virkelig skuffende med Manneh.
                  Ham havde jeg på en eller anden måde en forestilling om var lidt mere ydmyg og holdets mand.

                  Deedson har man kunne se hele foråret, hvad han er lavet af.
                  Hans ene sæson i OB og superligaen var vidst heller ikke bedre end at han skal passe lidt på ikke at lukke alle døre. Hvis han får et ry som han er ved at bygge op, så er der da ingen der vil røre ham med en ildtang.

                  Spændende hvad der er op og ned med Manneh, men umiddelbart skal de da bare begge videre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Virkelig skuffende med Manneh.
                    Ham havde jeg på en eller anden måde en forestilling om var lidt mere ydmyg og holdets mand.

                    Deedson har man kunne se hele foråret, hvad han er lavet af.
                    Hans ene sæson i OB og superligaen var vidst heller ikke bedre end at han skal passe lidt på ikke at lukke alle døre. Hvis han får et ry som han er ved at bygge op, så er der da ingen der vil røre ham med en ildtang.

                    Spændende hvad der er op og ned med Manneh, men umiddelbart skal de da bare begge videre.
                    Er billedet ikke taget efter kampen?

                    Må Manneh ikke gå i byen? Har han da drukket sig lam eller lavet fjollede ting, så han ikke kan møde op til træning i morgen

                    Synes billedet mangler en del forklaringer...
                    Last edited by Online; 07-07-2024, 12:59.

                    Comment


                      Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke får snart får smidt de spillere, som ikke vil OB på porten. Men det handler nok om det økonomiske aspekt i det... Trods det har jeg altså ikke rigtig forstået Bechs tilgang omkring den hårde linje ift. spillerne måske bliver i truppen. Man skal da ikke have spillere, der ikke vil OB - det er jeg i hvert fald træt af.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke får snart får smidt de spillere, som ikke vil OB på porten. Men det handler nok om det økonomiske aspekt i det... Trods det har jeg altså ikke rigtig forstået Bechs tilgang omkring den hårde linje ift. spillerne måske bliver i truppen. Man skal da ikke have spillere, der ikke vil OB - det er jeg i hvert fald træt af.
                        Det ville være forfriskende, men det er nok ikke umuligt at få ca. 10 mio for Deedson og det er jo også en slags penge.
                        Men det er godt nok kun til at grine af at han føler sig så højt hævet over en klub som vores med det forår han fik sat sammen. Selvindsigten er da helt tabt. Her skal Sabbi trods alt have at han leverede på banen inden han opførte sig råddent.

                        Comment


                          Vi har snakket med Agon Mucolli om hans skifte væk fra OB.

                          Mucolli har forladt OB: - Selvfølgelig havde jeg håbet på mere - OBstruktion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Er billedet ikke taget efter kampen?

                            Må Manneh ikke gå i byen? Har han da drukket sig lam eller lavet fjollede ting, så han ikke kan møde op til træning i morgen

                            Synes billedet mangler en del forklaringer...
                            Ved faktisk ikke hvornår billedet er taget, så der er da en mulighed for en formildende omstændighed for Manneh.
                            Bevares. Håber på ham.

                            Dog foregår der nok noget omkring ham, siden han ikke deltog i kampen. Transfer eller krukketendenser

                            Men fald bare ned igen fra din krænkelse på Mannehs vegne

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ved faktisk ikke hvornår billedet er taget, så der er da en mulighed for en formildende omstændighed for Manneh.
                              Bevares. Håber på ham.

                              Dog foregår der nok noget omkring ham, siden han ikke deltog i kampen. Transfer eller krukketendenser

                              Men fald bare ned igen fra din krænkelse på Mannehs vegne
                              Jeg er ikke krænket, men synes det er alt alt for nemt i dag at starte en shitstorm på sociale medier !

                              Det har ofte store konsekvenser for de involverede, men ingen for dem bag skærmene...

                              Har nogen henvendt sig til Manneh / DD for en forklaring før billedet blev lagt på X og helvedet brød løs ?

                              Comment


                                Men er det ikke lidt at koge suppe på en mindre ting det her billede? Spillerne giver vel udtryk for, hvad de vil overfor Troels Bech?

                                Comment

                                Working...
                                X