Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Ringeste OB spiller på VB ever, og så brugte de ham endda i centerforsvaret, hvor det var decideret pinligt. En af årsagerne til at OB rykkede ned, et dyrt bekendtskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det er vel ikke hans skyld, at han blev brugt i centerforsvaret... det er da trænerteamets beslutning
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Vi har også haft Timmi Johansen og Mikkel Kirkeskov, der ligeledes ikke (på daværende tidspunkt) var meget værd på den venstre back.Last edited by jojo; 28-06-2024, 11:30.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHeld og lykke til Mouritsen i B93. Spændende hvem vi skal have ind som gardering her.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Den er lidt svær synes jeg. Jeg tænker at man vil give så meget spilletid til Adelgaard som muligt. En 26-årig “backup” vil ikke give meget mening for mig. Vi skal væk fra at have spillere rendende som vi ved ikke er gode nok, og som vi helst vil undgå at bruge. Jeg tænker også det kommer lidt an på hvad der sker på højrebacken
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Vi skal ikke have nogen ind. Der er alt for mange i truppen og der er behov for at tynde ud. Vi er pt dækket rigtig fint ind.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Den er lidt svær synes jeg. Jeg tænker at man vil give så meget spilletid til Adelgaard som muligt. En 26-årig “backup” vil ikke give meget mening for mig. Vi skal væk fra at have spillere rendende som vi ved ikke er gode nok, og som vi helst vil undgå at bruge. Jeg tænker også det kommer lidt an på hvad der sker på højrebacken
Jeg håber de har styr på Adelgaard - for det er jo lidt samme situation som sidste sommer. Man ville ikke have en ind der "stod" i vejen, og det er fint så længe Aske kan levere...det kunne han ikke sidste sæson. Men pt har vi jo stadig Mickelson - ikke optimalt men han gjorde det glimrende der
Comment
Comment