Spændende hvad og hvem der møder ind til træning i morgen. Mon der er en lille overraskelse?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSpændende hvad og hvem der møder ind til træning i morgen. Mon der er en lille overraskelse?
EM skal nok overstås før der for alvor kommer gang i spillerrekruttering generelt i klubberne.
Og med vores plads i fødekæden nu, kan det vidst tage rigtig lang tid endnu.
Jeg håber dog på at teamet omkring holdet er ved at have dannet sig et overblik over hvem der bliver, og hvem der skal skibbes afsted.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSpændende hvad og hvem der møder ind til træning i morgen. Mon der er en lille overraskelse?
Lige pt er de største forstærkninger vel hvis det lykkedes Troels at holde på en del profiler som fx Fenger,Myhra,Gomez og Manneh. Tænker ikke vi kan hente noget der er bedre udefra. Det er kun overflødige spillere som Buray, Sauli, Selvén osv som skal væk hurtigst muligt
Hvis alt går vel tænker jeg at besøge Ådalen i morgen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ikke mere malplaceret end andre gange
Jeg er ikke ude i et forsvar af Troels, men hans vurdering af spillere er, må jeg umiddelbart konstatere, noget skarpere end din.
i hvert fald indtil vi henter Thomas M på en guldrandet kontrakt næste uge. Så har vi en ny situation
Han er i en stilling han ikke har været i OB i før, så lad os se hvad der sker.
Men som jeg har givet udtryk for i andre tråde, så er min bekymring om alle hans flotte ord blot er floskler og varm luft.
indtil videre er jeg forsigtig optimist
Giv ham en et-årig kontrakt, så TB og JN har god tid til at finde en rutineret 9'er til når vi forhåbentligt snart spiller SL igen.
Comment
-
Mon ikke vi har mellem 10-15% af en transfersum nu når han også har været forbi akademiet? Og han burde sælges for 30-40 mill pund
Så lavt sat må være 20 mill (10% af 267 mill minus de originale 60 mill) og højt sat 45 mill(15% af 356 mill minus de originale 60 mill).
Puhh. Vi kan måske se ind i en sommer hvor der kommer 80-100 mill i kassen hvis det også lykkedes at lave gode salg af Slotsager, Rami,Tongya mfl.
Satme flot af et 1. Div hold!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Tænker det er Everton. Newcastle skal have solgt Minteh inden 1. Juli, og så ryger Calvert-Lewin den anden vej
Edit: det kan han ! Har fået 34 ud af 65 points
Men det kan eksempelvis Slotsager ikke endnu (11/65).Last edited by Online; 23-06-2024, 09:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Har Minteh egentligt optjent points nok til at spille i PL
Edit: det kan han ! Har fået 34 ud af 65 points
Men det kan eksempelvis Slotsager ikke endnu (11/65).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægThomas Mikkelsen.
Tænk sig, at man skal forholde sig til det. Det er nye tider.
Men som bredde, som gardering, i 12 måneder. Ikke et ønskescenarie, men kan godt se snusfornuften i det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Tænker det er Everton. Newcastle skal have solgt Minteh inden 1. Juli, og så ryger Calvert-Lewin den anden vej
https://www.caughtoffside.com/2024/06/23/minteh-transfer-everton-like-newcastle-ace/
Comment
Comment