Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Ringeste OB spiller på VB ever, og så brugte de ham endda i centerforsvaret, hvor det var decideret pinligt. En af årsagerne til at OB rykkede ned, et dyrt bekendtskab.
    Det er vel ikke hans skyld, at han blev brugt i centerforsvaret... det er da trænerteamets beslutning

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Ringeste OB spiller på VB ever, og så brugte de ham endda i centerforsvaret, hvor det var decideret pinligt. En af årsagerne til at OB rykkede ned, et dyrt bekendtskab.
      Vi har også haft Timmi Johansen og Mikkel Kirkeskov, der ligeledes ikke (på daværende tidspunkt) var meget værd på den venstre back.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Vi har også haft Timmi Johansen og Mikkel Kirkeskov, der ligeledes ikke (på daværende tidspunkt) var meget værd på den venstre back.
        Ja, de var heller ikke meget værd. Førstnævnte og NT må kæmpe on den "hæder" i mine øjne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Det er vel ikke hans skyld, at han blev brugt i centerforsvaret... det er da trænerteamets beslutning
          Nej, problemet er at han er meget ringe på begge postioner og skandaløs ringe som mindterforsvar. Endnu et taktisk pletskud af vores cheftræner....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Vi har også haft Timmi Johansen og Mikkel Kirkeskov, der ligeledes ikke (på daværende tidspunkt) var meget værd på den venstre back.
            Kirkeskov var på et helt, helt andet niveau, Timmi johansen har vel reelt ikke spillet i OB....., trods det at han var på kontrakt.
            Last edited by jojo; 28-06-2024, 11:30.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Kirkeskov var på et helt, helt andet niveau, Timmi johansen har vel reelt ikke spillet i OB.....
              Han fik da lidt spilletid, men Kirkeskov fik langt mere.

              Comment


                Held og lykke til Mouritsen i B93. Spændende hvem vi skal have ind som gardering her.

                Comment


                  Slots er til træning i dag

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Held og lykke til Mouritsen i B93. Spændende hvem vi skal have ind som gardering her.
                    I mine øjne skaber Mouritsens afgang ikke behov for en tilgang. Det bliver først aktuelt hvis Nico eller Owusu også bliver solgt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Han fik da lidt spilletid, men Kirkeskov fik langt mere.
                      I løbet af fem år spillede han 190 minutter fordelt på fire kampe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Held og lykke til Mouritsen i B93. Spændende hvem vi skal have ind som gardering her.
                        Den er lidt svær synes jeg. Jeg tænker at man vil give så meget spilletid til Adelgaard som muligt. En 26-årig “backup” vil ikke give meget mening for mig. Vi skal væk fra at have spillere rendende som vi ved ikke er gode nok, og som vi helst vil undgå at bruge. Jeg tænker også det kommer lidt an på hvad der sker på højrebacken

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Den er lidt svær synes jeg. Jeg tænker at man vil give så meget spilletid til Adelgaard som muligt. En 26-årig “backup” vil ikke give meget mening for mig. Vi skal væk fra at have spillere rendende som vi ved ikke er gode nok, og som vi helst vil undgå at bruge. Jeg tænker også det kommer lidt an på hvad der sker på højrebacken
                          Vi skal ikke have nogen ind. Der er alt for mange i truppen og der er behov for at tynde ud. Vi er pt dækket rigtig fint ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            I løbet af fem år spillede han 190 minutter fordelt på fire kampe
                            Skrev også lidt....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Vi skal ikke have nogen ind. Der er alt for mange i truppen og der er behov for at tynde ud. Vi er pt dækket rigtig fint ind.
                              Hvis vi beholder to af Owusu, Mickelson og Grubbe, lagt sammen med at McCoy rykkes op, så hælder jeg også til at vi ikke behøver hente nogen. Vi skal for alt i verden undgå endnu en Mouritsen case

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Den er lidt svær synes jeg. Jeg tænker at man vil give så meget spilletid til Adelgaard som muligt. En 26-årig “backup” vil ikke give meget mening for mig. Vi skal væk fra at have spillere rendende som vi ved ikke er gode nok, og som vi helst vil undgå at bruge. Jeg tænker også det kommer lidt an på hvad der sker på højrebacken
                                pt er der nok ikke det store behov...der er ihvertfald rigeligt til at udfylde pladserne - om niveauet så er der er en anden sag.

                                Jeg håber de har styr på Adelgaard - for det er jo lidt samme situation som sidste sommer. Man ville ikke have en ind der "stod" i vejen, og det er fint så længe Aske kan levere...det kunne han ikke sidste sæson. Men pt har vi jo stadig Mickelson - ikke optimalt men han gjorde det glimrende der

                                Comment

                                Working...
                                X