Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Til Sportfyn siger Troels: Der er ikke mange tilbage med mange kampe, og som har været med til meget i OB, så det skal jeg have vendt med Troels (Bech) og staben.

    Er der andre løsninger end Daniel Høgh?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Til Sportfyn siger Troels: Der er ikke mange tilbage med mange kampe, og som har været med til meget i OB, så det skal jeg have vendt med Troels (Bech) og staben.

      Er der andre løsninger end Daniel Høgh?
      Det er da vist Søren Krogh der siger det

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Til Sportfyn siger Troels: Der er ikke mange tilbage med mange kampe, og som har været med til meget i OB, så det skal jeg have vendt med Troels (Bech) og staben.

        Er der andre løsninger end Daniel Høgh?
        Der er JJT, hvor vi jo øjensynligt mangler en 6'er efter Köhler og Trybull er strøget videre. Han er lidt inde og ude af holdet i Elfborg, så hvis han fornemmer det bære hen imod mere bænk end startpladser i det kommende efterår, så er han da oplagt at gå efter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Der er JJT, hvor vi jo øjensynligt mangler en 6'er efter Köhler og Trybull er strøget videre. Han er lidt inde og ude af holdet i Elfborg, så hvis han fornemmer det bære hen imod mere bænk end startpladser i det kommende efterår, så er han da oplagt at gå efter.
          Hvis vi går den vej kan vi vel også få Zohore tilbage på en kort kontrakt, hvis Max smutter og ingen gider TM ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Der er JJT, hvor vi jo øjensynligt mangler en 6'er efter Köhler og Trybull er strøget videre. Han er lidt inde og ude af holdet i Elfborg, så hvis han fornemmer det bære hen imod mere bænk end startpladser i det kommende efterår, så er han da oplagt at gå efter.
            kan godt være jeg husker forkert - men ser ham ikke umiddelbart som en 6'er - den defenssive anker der ligger foran forsvaret.

            Fin alder, OB DNA osv. og i vores nuværende situation kan vi næppe tiltrække noget mere spændende. Men heller ikke ligefrem en signing der ville få mig til at hoppe op og ned af bar lykke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvis vi går den vej kan vi vel også få Zohore tilbage på en kort kontrakt, hvis Max smutter og ingen gider TM ?
              nu er det jo trods alt ikke forum der skal lave signings. Skulle jeg vælge mellem de 2 så tænker jeg umiddelbart at TM er i bedre kampform trods alt. Men håber ikke rigtigt på nogen af dem. Og det kan godt være Fenger gerne vil noget andet - men han er på kontakt et år endnu, og kan OB ikke finde en ordenlig afløser - hvorfor så ikke beholde ham.

              Kan ikke se ham være andet end top professionel omkring det, så det ville jeg ikke være så betænkelig ved

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Til Sportfyn siger Troels: Der er ikke mange tilbage med mange kampe, og som har været med til meget i OB, så det skal jeg have vendt med Troels (Bech) og staben.

                Er der andre løsninger end Daniel Høgh?
                fint man gerne vil have lidt OB DNA ind i truppen - men håber altså på de kigger mest på kvalitet og hvordan det peger fremad - og hvad vi rent faktisk står og mangler. Og pt vil jeg ikke mene at midterforsvaret er der der bør kigges først. Det er en af de få positioner hvor vi er ganske fint dækket ind.

                Og der er da meget der taler for Høegh - men syntes så også man kan finde en del der taler imod; Vi skal vel for det første købe ham fri af Randers - det kunne nok lade sig gøre. Han hiver så nok en pæn hyrer - det kan man vel også finde ud af - men kan man lokke ham til kun med en 2 årig kontrakt? Eller skal man smide en 3 årig på bordet? Og med hans alder så syntes jeg det begynder at se lidt iffy ud.

                Men pt har vi 7 mand til de pladser; selv når vi formentlig har solgt Slots, Ivan og Vaisanen vil vi står tilbage med BP og Gomez som formodede startere og så med Bojang og Berthel Askou (som de har glemt i deres trup oversigt på OB.dk) som backups.

                At hente Daniel Høegh tilbage ville være meget langt nede af min to-do liste hvis det stod til mig.
                Last edited by mhbp; 25-06-2024, 12:54.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  nu er det jo trods alt ikke forum der skal lave signings. Skulle jeg vælge mellem de 2 så tænker jeg umiddelbart at TM er i bedre kampform trods alt. Men håber ikke rigtigt på nogen af dem. Og det kan godt være Fenger gerne vil noget andet - men han er på kontakt et år endnu, og kan OB ikke finde en ordenlig afløser - hvorfor så ikke beholde ham.

                  Kan ikke se ham være andet end top professionel omkring det, så det ville jeg ikke være så betænkelig ved
                  Beklager, jeg glemte denne smiley -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Beklager, jeg glemte denne smiley -
                    jeg kunne næsten fornemme den på teksten

                    Som jeg har skrevet andetsteds; jeg kan sagtens se en situation hvor man henter TM ind på en 1 årig; men det vil bare pege så lidt fremad som det kan komme til så ser det kun som en absolut nødløsning - og håber virkeligt ikke vi ender der

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hvis vi går den vej kan vi vel også få Zohore tilbage på en kort kontrakt, hvis Max smutter og ingen gider TM ?
                      Nu omtalte man spillere som havde mange kampe og prøvet meget i OB. JJT ville i mine øjne være en gave at få ind som trænerteamets forlængede arm. Han kan erstatte Kadrii som kulturbærer og være en forstærkning på midtbanen, som den tager sig ud lige nu. Den vej ville jeg gå, hvis min træner hungrede efter spillere, med et solidt kendskab til klubben, som det lyder til SK gør. Ham eller Høegh, hvis ikke dem begge. De ville være fantastiske at se lykkedes med spillere som Luca, Aske, Fenger, Markus mv. omkring sig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Der er JJT, hvor vi jo øjensynligt mangler en 6'er efter Köhler og Trybull er strøget videre. Han er lidt inde og ude af holdet i Elfborg, så hvis han fornemmer det bære hen imod mere bænk end startpladser i det kommende efterår, så er han da oplagt at gå efter.
                        JJT er imø en fin 6er hvis han (som tidligere) har en Spellman-type ved siden til at "dele håndma'er" ud til angribere der mener de har noget at gøre i den ende af banen TB er vel glad for JJTs tekniske anlagte stil så det er nok ikke usandsynligt at muligheden undersøges.
                        Last edited by manner; 25-06-2024, 07:13.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jeg kunne næsten fornemme den på teksten

                          Som jeg har skrevet andetsteds; jeg kan sagtens se en situation hvor man henter TM ind på en 1 årig; men det vil bare pege så lidt fremad som det kan komme til så ser det kun som en absolut nødløsning - og håber virkeligt ikke vi ender der
                          Der er jo nok ikke meget der kan udelukkes, men med TM stritter alt imod hos mig. Kortsigtet løsning og mildt sagt imod alt hvad TB har sagt. Så hellere lade Fenger gå gratis om et år .. jeg er sikker på han (Fenger) vil arbejde som en hest i sæsonen 24/25 også.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Der er jo nok ikke meget der kan udelukkes, men med TM stritter alt imod hos mig. Kortsigtet løsning og mildt sagt imod alt hvad TB har sagt. Så hellere lade Fenger gå gratis om et år .. jeg er sikker på han (Fenger) vil arbejde som en hest i sæsonen 24/25 også.
                            Jeg er helt enig med dig - jeg vil langt hellere se et hold af unge sultne spillere der vil slås for trøjen end en trup der suppleres med "over the hill" typer hvis største kompetencer er at de engang tidligere har spillet i OB - når de så ovenikøbet skal frikøbes (DH) eller ikke passer 100 % i profilen (JJT - som 6´er) eller ikke har fart og teknik (som TM) står jeg helt af - absolut nej tak herfra til dem alle 3. Så foretrækker jeg langt at holde fast i Fenger, Owusu, BP, Myhra, Gomez - flere af vores nuværende har også en vis erfaring LK, AA, GG, ME - jeg mener vi har stammen til et hold her - så må vi se om vi sidst i vinduet kan finde et par reelle forstærkning som passer til holdet og som i bedste fald også aldersmæssigt og kvalitetsmæssigt holder efter en oprykning. Vi skal have ryddet op i fyldet - væk med FT (han vil ikke selv være her og kan sælges) TS ( desværre - men han skal videre) NM (salgsemne) Rami (vil tydeligt gerne væk) MI, AM,SV, TB,AM - det forstyrrer harmonien og stemningen i truppen alt for meget at have disse spillere rendende som ikke har kvalitet nok eller øsnker at være her - men kun hæver en fed hyre. Få fortidens fejl afregnet (betal dem ud hvis de ikke kan sælges) og kom videre.
                            Last edited by Jebola; 25-06-2024, 07:44.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                              Jeg er helt enig med dig - jeg vil langt hellere se et hold af unge sultne spillere der vil slås for trøjen end en trup der suppleres med "over the hill" typer hvis største kompetencer er at de engang tidligere har spillet i OB - når de så ovenikøbet skal frikøbes (DH) eller ikke passer 100 % i profilen (JJT - som 6´er) eller ikke har fart og teknik (som TM) står jeg helt af - absolut nej tak herfra til dem alle 3. Så foretrækker jeg langt at holde fast i Fenger, Owusu, BP, Myhra, Gomez - flere af vores nuværende har også en vis erfaring LK, AA, GG, ME - jeg mener vi har stammen til et hold her - så må vi se om vi sidst i vinduet kan finde et par reelle forstærkning som passer til holdet og som i bedste fald også aldersmæssigt og kvalitetsmæssigt holder efter en oprykning. Vi skal have ryddet op i fyldet - væk med FT (han vil ikke selv være her og kan sælges) TS ( desværre - men han skal videre) NM (salgsemne) Rami (vil tydeligt gerne væk) MI, AM,SV, TB,AM - det forstyrrer harmonien og stemningen i truppen alt for meget at have disse spillere rendende som ikke har kvalitet nok eller øsnker at være her - men kun hæver en fed hyre. Få fortidens fejl afregnet (betal dem ud hvis de ikke kan sælges) og kom videre.
                              Fint nok, men hvem har vi så som back-up for Fenger og Kjerrumgaard ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Der er jo nok ikke meget der kan udelukkes, men med TM stritter alt imod hos mig. Kortsigtet løsning og mildt sagt imod alt hvad TB har sagt. Så hellere lade Fenger gå gratis om et år .. jeg er sikker på han (Fenger) vil arbejde som en hest i sæsonen 24/25 også.
                                helt og aldeles enig. Jeg er heller ikke fortaler for at man henter TM.

                                Men jeg kan godt se vi kan ende i en situation hvor sådanne kortsigtede handler kan blive nødvendige.

                                Der kan lande et bud på Fenger som er så godt både for klubben men nok især ham at man ikke mener man kan og vil stå i vejen for hvad der har været en yderst loyal spiller. Sker det - så har vi Luca - og en nyoprykket på 18 år til angrebet...det er næppe nok. Og hvad kan man så tiltrække?

                                Igen; jeg håber ikke vi ender der...men helt umuligt? Det tror jeg ikke det er

                                Comment

                                Working...
                                X