Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Juul Sandberg fra akademiet skulle også få kontrakt og blive rykket op sammen med Hansborg
    Også helt oplagt. Det skal nok blive godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Også helt oplagt. Det skal nok blive godt.
      Tænker jeg også. Men vi har jo set med Luca,Aske,Ejdum,Frø osv osv at det vil tage noget tid.
      Så man skal være tålmodighed og det bliver nok ikke dem der spiller os i Superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tænker jeg også. Men vi har jo set med Luca,Aske,Ejdum,Frø osv osv at det vil tage noget tid.
        Så man skal være tålmodighed og det bliver nok ikke dem der spiller os i Superligaen
        nej - tænker også vi må være ved at være der med unge af egen avl. Vi skal have noget mere erfaring ind som de unge kan lære af og så alt ansvar ikke skal lægges over på tre 18 årige ny proffer. Vi skal se dem, men håber virkeligt man tager det løbenede

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          nej - tænker også vi må være ved at være der med unge af egen avl. Vi skal have noget mere erfaring ind som de unge kan lære af og så alt ansvar ikke skal lægges over på tre 18 årige ny proffer. Vi skal se dem, men håber virkeligt man tager det løbenede
          4

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            4
            ja - det var bare et tal jeg hev ud af luften.

            Faktisk er det væsenligt mere...ikke ny proffer men pt tæller jeg det til 13 unge der har været inde omkring akademiet. Nogle selvf. mere etablerede end andre - og nogle af dem er jo nok også på vej ud.

            Men hvis man tænker en ideel trup er 24-26 mand. Så er det nok også rigeligt med havldelen. Især Ejdum, Charly og Markus Jensen vil jeg mene er nogle der stadig mangler for alvor at etablere sig.

            Yaya og Grubbe men de er trods alt endnu mere perifere trupspillere

            Comment


              Kulturen bliver ihverfald rystet godt og grundigt nu her med så mange “profiler” ud.
              En trup med 50-60% fra akademiet vil jo alle dage ændre radikalt i hierakiet dernede

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Tænker jeg også. Men vi har jo set med Luca,Aske,Ejdum,Frø osv osv at det vil tage noget tid.
                Så man skal være tålmodighed og det bliver nok ikke dem der spiller os i Superligaen
                Det er klart - men der er dog trods alt bedre vilkår for at være inde omkring truppen og få minutter hist og her fra starten af i 1. division end superligaen. Hvis man skal tage noget positivt med fra nedrykningen, må det næsten være det (og at vi ikke skal trækkes med VAR, men det er OT).

                Comment


                  Vinduet åbner lørdag. Er der ikke en, som har hørt det mindste rygte.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    ja - det var bare et tal jeg hev ud af luften.

                    Faktisk er det væsenligt mere...ikke ny proffer men pt tæller jeg det til 13 unge der har været inde omkring akademiet. Nogle selvf. mere etablerede end andre - og nogle af dem er jo nok også på vej ud.

                    Men hvis man tænker en ideel trup er 24-26 mand. Så er det nok også rigeligt med havldelen. Især Ejdum, Charly og Markus Jensen vil jeg mene er nogle der stadig mangler for alvor at etablere sig.

                    Yaya og Grubbe men de er trods alt endnu mere perifere trupspillere
                    Grubbe ligner for mig en der skal videre - Charly måske også, men ham kan vi godt give den kommende sæson også - hvis vi skal blive en klub der udvikler egne spillere i større antal skal der også sorteres nogen fra og Grubbe har ikke udviklet sig positivt nok i de seneste sæsoner.
                    Jeg tror meget på at Magnus slår igennem i den kommende sæson - Ejdum fik vel et mini gennembrud i de sidste kampe ligesom Luca gjorde.
                    Hvor lang tid må der gå fra vi rykker et talent op - til det forløses ? Hvis vi når udover 2 år - fylder vi vel truppen med for mange der aldrig lykkes ?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Vinduet åbner lørdag. Er der ikke en, som har hørt det mindste rygte.
                      Vi skulle ifølge X have lagt et bud på denne angriber, det samme har Aab og Horsens.
                      https://www.transfermarkt.com/muhame...spieler/417249

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                        Vi skulle ifølge X have lagt et bud på denne angriber, det samme har Aab og Horsens.
                        https://www.transfermarkt.com/muhame...spieler/417249
                        Nå kan se på Bold at Horsens åbenbart har trukket det længste strå?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                          Nå kan se på Bold at Horsens åbenbart har trukket det længste strå?
                          Ja, de har fået en væsentligt bedre økonomi efter ejerskiftet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Nå kan se på Bold at Horsens åbenbart har trukket det længste strå?
                            Det er godt nok nye tider hvis vi ikke kan matche Horsens i kamp om spillere ( avs)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg


                              Det er godt nok nye tider hvis vi ikke kan matche Horsens i kamp om spillere ( avs)
                              De er meget åbne omkring deres situation

                              https://achorsens.dk/nyheder/2024/4a...illionoverskud

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg


                                Det er godt nok nye tider hvis vi ikke kan matche Horsens i kamp om spillere ( avs)
                                Kan jo også være at vi mener han ikke er 5 mio. kr værd og vil have for meget i løn plus spilleren ikke vil forstærker os i forhold til det vi har allerede plus det kan være en and at vi har været interesseret etc. Lad os lige slå lidt koldt vand i blodet desang.

                                Comment

                                Working...
                                X