Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    mon det får den store betydning når det (forhåbentlig kun er 1 sæson) formodet tophold i 1 division hvor han som du siger må regne med væsenligt mere spilletid, overfor bund i suppen hvor han af en eller anden grund ikke kunne bruges.

    - men han slår mig som en top prof spiller, han har kontrakt et år endnu og med alle de afgange der må komme så kan jeg ikke se OB lader ham gå. Kunne sagtens se os lave en forlængelse med ham. En af de gode signings fra tiden under BW...
    Ja, jeg forstår ikke, at han ikke har været brugt mere. Synes han har et højt bundniveau, spiller for holdet og typen som aldrig brokker sig (jeg har i hvert fald ikke hørt noget).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      De kan stadigvæk bruge forskerordningen

      Ja, sælge Slotsager og Rami med klausuler. Tror ikke det er muligt med Tongya, da prisen allerede er fastsat. Forventer også at Ivan fortsætter i Norge, så der kommer en indtægt der.

      Ved ikke hvad det gør ved Mannehs landsholdskarriere at spille i 1. division (måske bedre at spille fast der end sporadisk i SL).
      Jeg ville gerne have Ivan tilbage hvis muligt. Han ville være fantastisk at have med ned i 1.Div.
      Ved sgutte om en trio af Bjørn,James og Sauli er godt nok. Forventer at Yaya og Julius er 4/5 valg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, jeg forstår ikke, at han ikke har været brugt mere. Synes han har et højt bundniveau, spiller for holdet og typen som aldrig brokker sig (jeg har i hvert fald ikke hørt noget).
        han har nok lidt været et offer for systemet - først under Alm og siden Krogh skiftede - der skulle Rami jo ned og ligge og så var der kun én plads tilbage centralt...med to tyskere foran ham i køen en stor del af foråret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg ville gerne have Ivan tilbage hvis muligt. Han ville være fantastisk at have med ned i 1.Div.
          Ved sgutte om en trio af Bjørn,James og Sauli er godt nok. Forventer at Yaya og Julius er 4/5 valg
          Det vil jeg også gerne

          Udfordringen er bare, at Odds har en frikøbsklausul og han er blevet fast starter for dem !

          Spiller forresten på Marienlyst Stadion senere i dag
          Last edited by Online; 02-06-2024, 11:40.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg ville gerne have Ivan tilbage hvis muligt. Han ville være fantastisk at have med ned i 1.Div.
            Ved sgutte om en trio af Bjørn,James og Sauli er godt nok. Forventer at Yaya og Julius er 4/5 valg
            tror da ikke Sauil vender tilbage. BP og Gomez som starter stopper par - det vil jeg bestemt mene er godkendt. Men kan bentøjet holde til det?

            Ivan - tænker også det kommer an på hvem der er træner, Krogh har jo set bort fra ham tidligere - må jo have sine grunde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Det vil jeg også gerne

              Udfordringen er bare, at Odds har en frikøbsklausul og han er blevet fast starter for dem !

              Spiller forresten på Marienlyst Stadion senere i dag
              Mjällby indløste ikke Fengers selvom han var fast. Så vi må se. Kommer an på hvor høj den er vel.. Men det gør de jo nok

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                tror da ikke Sauil vender tilbage. BP og Gomez som starter stopper par - det vil jeg bestemt mene er godkendt. Men kan bentøjet holde til det?

                Ivan - tænker også det kommer an på hvem der er træner, Krogh har jo set bort fra ham tidligere - må jo have sine grunde
                Spørgsmålet er om han bliver dernede? Rykkede de ikke også ned? Så må han vel ikke spille for flere klubber i 2024 hvis han skiftede fra OB i Januar

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Spørgsmålet er om han bliver dernede? Rykkede de ikke også ned? Så må han vel ikke spille for flere klubber i 2024 hvis han skiftede fra OB i Januar
                  er det kalenderår og ikke sæsoner de retter sig efter??

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Spørgsmålet er om han bliver dernede? Rykkede de ikke også ned? Så må han vel ikke spille for flere klubber i 2024 hvis han skiftede fra OB i Januar
                    Jo, så han er rykket ned med to klubber i samme sæson !

                    Mener man regner i sæsoner, ikke kalenderår. Men er dog lidt usikker da nogle lande jo følger året

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      er det kalenderår og ikke sæsoner de retter sig efter??
                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Jo, så han er rykket ned med to klubber i samme sæson !

                      Mener man regner i sæsoner, ikke kalenderår. Men er dog lidt usikker da nogle lande jo følger året
                      i dunno..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Det vil jeg også gerne

                        Udfordringen er bare, at Odds har en frikøbsklausul og han er blevet fast starter for dem !

                        Spiller forresten på Marienlyst Stadion senere i dag
                        Endnu 90 minutter til Ivan i dag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Endnu 90 minutter til Ivan i dag
                          90 minutter sammen med espen Ruud ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

                            90 minutter sammen med espen Ruud ❤️
                            Mon Ruud kunne tænke sig en sæson til i Odense? Ville da være hyggeligt. Har slår nogle gode indlæg.
                            Nej det er gas.

                            Comment


                              Slask vil ikke købe Mustafic

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-retur-til-ob

                              Kan blive en dyr mand at komme af med

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Slask vil ikke købe Mustafic

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-retur-til-ob

                                Kan blive en dyr mand at komme af med
                                Jeg mener at have hørt, at han hæver en ret pæn hyre.

                                Comment

                                Working...
                                X