Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg kunne altid godt lide Eskesen, og jeg synes han som så mange andre før ham, ikke for alvor fik chancen.

    Hvis han vil (og det kan man jo tvivle på) så meget gerne for mig.
    Jeg hørte i sin tid, at der var noget knas mellem Michelsen og Eskesen, og at Eske sjældent præsterede ret godt til træning. Til alles store frustration, for talentet var åbenlyst. Men det var hörensagen fra nogen, der kendte nogen, der kendte JE.

    Comment


      AGF sender Julius Beck tilbage til Spezia - kunne han være et frækt bud på en fast starter på den centrale midtbane når Köhler og Trybull snart er fortid, Manneh har et år tilbage.

      Sats på Julius Beck, Max Ejdum, Juul-Sandberg og Noah Lassen. Og så så vi jo også Fenger også godt kunne dække en 8'er mod Randers.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Fair nok.

        Finder du de rigtige i Superligaens overskudslagre som også har niveau til det OB skal om 2-3 år, så tag da endelig dem. Men hvis det bare er nogen der skal være en løftestang til næste sæson, så er jeg ret meget på linje med mhbp, tag nogle spillere ind som allerede har vist de kan være profiler i 1. Division og svæk modstanderne i samme ombæring. Sat på spidsen er det jo Bayern München-modellen bare i 1. division, og den har jo historisk virket meget godt for dem.
        Vi er sådant set enige, men jeg ser bare ikke så mange interessante profiler på de andre hold, når AaB og SE nu rykker op.

        Men må også erkende at jeg ikke har fulgt ligaen specielt meget.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          AGF sender Julius Beck tilbage til Spezia - kunne han være et frækt bud på en fast starter på den centrale midtbane når Köhler og Trybull snart er fortid, Manneh har et år tilbage.

          Sats på Julius Beck, Max Ejdum, Juul-Sandberg og Noah Lassen. Og så så vi jo også Fenger også godt kunne dække en 8'er mod Randers.
          kender ham ikke - men det lyder alt sammen liiiige ungt nok i mine ører. Syntes i lang tid midtbanen har været vores problem - med de to tyskere væk så vil jeg gerne have noget lidt mere erfarent ind, ellers tror jeg vi bliver spist a de andre 1 divisionshold (uden at have det store kendskab til dem så forestiller jeg mig de er en del mere fysiske) Horsens, Kolding, Vendsyssel - hvis man vil hurtigt tilbage så tror jeg ikke det går at spille med så mange unge spillere centralt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Vi er sådant set enige, men jeg ser bare ikke så mange interessante profiler på de andre hold, når AaB og SE nu rykker op.

            Men må også erkende at jeg ikke har fulgt ligaen specielt meget.
            sådan er vi nok mange der har det.

            Jeg aner ikke om der findes noget vi vil kunne bruge / tiltrække. Men tankegangen er lidt at det jo nok bliver vanskeligere at tiltrække superliga spillere og lign. Så kunne man finde et par brugbare spillere og dermed samtidig svække et par af de andre potentielle tophold - så gjorde det jo ikke noget.

            Men tænker og håber at Nagel er i fuld gang med at undersøge markedet.

            Comment


              En ting er at finde de rette spillere, men jeg savner ligeså meget en defineret spillestil, som spillerne hentes til. Så vi ikke hele tiden ændrer spillestilen efter de spillere vi får. TH må da snart være rundtosset på akademiet, hvis u-holdene skal følge førsteholdets

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                Jeg hørte i sin tid, at der var noget knas mellem Michelsen og Eskesen, og at Eske sjældent præsterede ret godt til træning. Til alles store frustration, for talentet var åbenlyst. Men det var hörensagen fra nogen, der kendte nogen, der kendte JE.
                Og jeg kan huske at have hørt at indsatsen til træninger under Michelsen generelt var på et minimum, så Eskesens indsats skal måske ses i lyset af det.

                Jeg ved det ikke, men kunne nu godt lide ham som spiller. Men tror ikke hverken vi eller han kigger den vej.

                Comment


                  Leif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer

                  https://fyens.dk/ob/16-mand-staar-ti...6534c65b41a-12

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Leif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer

                    https://fyens.dk/ob/16-mand-staar-ti...6534c65b41a-12
                    Martin Davidsen på SFÅ laver jo en liste med 17 potentielle...så det er nok ikke helt skudt ved siden af. Hvis altså man kan slippe af med dem alle, for ja der er nogle vi gerne ville holde på - og kommer til at mangle. Men der er jo også en stor del vi nok gerne vil have sendt videre.

                    Men ja endnu et vildt vindue venter. Og nok endnu vildere end sidste sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      må erkende jeg syntes den købsklausul er i den lavere ende - havde sgu håbet man kunne få mere for ham, især efter den sæson han lige har haft.

                      - nå det så er sagt så er han vel en positiv historie fra BWs regeringstid. Hentet ind (gratis?) - gjorde det sådan set fint de kampe han fik. Og sælges nu...
                      Nu er det jo sådan, at beløbet i købsklausulen er aftalt ved udlejningstidspunktet, hvor ingen vidste om spilleren ville blive en succes eller ej. Så at vurdere beløbet nu efter sæsonafslutningen giver ingen mening. Men jeg kan godt ærgre mig over, at vi har sendt spillere på udlån, som kunne have hjulpet os i nedrykningsspillet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        Martin Davidsen på SFÅ laver jo en liste med 17 potentielle...så det er nok ikke helt skudt ved siden af. Hvis altså man kan slippe af med dem alle, for ja der er nogle vi gerne ville holde på - og kommer til at mangle. Men der er jo også en stor del vi nok gerne vil have sendt videre.

                        Men ja endnu et vildt vindue venter. Og nok endnu vildere end sidste sommer
                        Det er skræmmende. Er der et hold vi kan overtage, et eller andet sted.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Leif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer

                          https://fyens.dk/ob/16-mand-staar-ti...6534c65b41a-12
                          Et blodbad. Begynder at tvivle på om vi kommer op igen allerede næste år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Et blodbad. Begynder at tvivle på om vi kommer op igen allerede næste år.
                            Jeg tror det bliver meget sværere end vi (læs ledelsen) tror !

                            Horsens med ny ejer, som vil klubben
                            Fredericia med en milliardær i ryggen, som ikke er bange for at støtte når det er påkrævet
                            Esbjerg som VIL tilbage i SL
                            Vendsyssel, Kolding, B.93, Hobro, Hvidovre som kan/vil drille os

                            Alle har nogle homogene truppe, som er vant til stilen i 1. division uden for mange "stjernenykker".

                            Jeg tager bestemt intet for givet, hvis vi igen skal bruge efteråret på at sammenspille en ny trup
                            Last edited by Online; 21-05-2024, 14:00.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Jeg tror det bliver meget sværere end vi (læs ledelsen) tror !

                              Horsens med ny ejer, som vil klubben
                              Fredericia med en milliardær i ryggen, som ikke er bange for at støtte når det er påkrævet
                              Esbjerg som VIL tilbage i SL

                              Vendsyssel, Kolding, B.93, Hobro, Hvidovre som kan/vil drille os

                              Alle har nogle homogene truppe, som er vant til stilen i 1. division uden for mange "stjernenykker".

                              Jeg tager bestemt intet for givet, hvis vi igen skal bruge efteråret på at sammenspille en ny trup
                              Hvad bygger du det på, at Fredericia og Esbjerg skulle være nogle der har mange penge/satser? Det er hverken det jeg ser eller hører.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Hvad bygger du det på, at Fredericia og Esbjerg skulle være nogle der har mange penge/satser? Det er hverken det jeg ser eller hører.
                                Det er hvad den lokale styregruppe har fremlagt i retten for det nye EfB.

                                Fordi jeg kender den reelle ejer i Fredericia, som har ambitioner, men undgår søgelyset efter nogle turbulente år i medierne.
                                Last edited by Online; 21-05-2024, 14:40.

                                Comment

                                Working...
                                X