Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
AGF sender Julius Beck tilbage til Spezia - kunne han være et frækt bud på en fast starter på den centrale midtbane når Köhler og Trybull snart er fortid, Manneh har et år tilbage.
Sats på Julius Beck, Max Ejdum, Juul-Sandberg og Noah Lassen. Og så så vi jo også Fenger også godt kunne dække en 8'er mod Randers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Fair nok.
Finder du de rigtige i Superligaens overskudslagre som også har niveau til det OB skal om 2-3 år, så tag da endelig dem. Men hvis det bare er nogen der skal være en løftestang til næste sæson, så er jeg ret meget på linje med mhbp, tag nogle spillere ind som allerede har vist de kan være profiler i 1. Division og svæk modstanderne i samme ombæring. Sat på spidsen er det jo Bayern München-modellen bare i 1. division, og den har jo historisk virket meget godt for dem.
Men må også erkende at jeg ikke har fulgt ligaen specielt meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægAGF sender Julius Beck tilbage til Spezia - kunne han være et frækt bud på en fast starter på den centrale midtbane når Köhler og Trybull snart er fortid, Manneh har et år tilbage.
Sats på Julius Beck, Max Ejdum, Juul-Sandberg og Noah Lassen. Og så så vi jo også Fenger også godt kunne dække en 8'er mod Randers.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi er sådant set enige, men jeg ser bare ikke så mange interessante profiler på de andre hold, når AaB og SE nu rykker op.
Men må også erkende at jeg ikke har fulgt ligaen specielt meget.
Jeg aner ikke om der findes noget vi vil kunne bruge / tiltrække. Men tankegangen er lidt at det jo nok bliver vanskeligere at tiltrække superliga spillere og lign. Så kunne man finde et par brugbare spillere og dermed samtidig svække et par af de andre potentielle tophold - så gjorde det jo ikke noget.
Men tænker og håber at Nagel er i fuld gang med at undersøge markedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg hørte i sin tid, at der var noget knas mellem Michelsen og Eskesen, og at Eske sjældent præsterede ret godt til træning. Til alles store frustration, for talentet var åbenlyst. Men det var hörensagen fra nogen, der kendte nogen, der kendte JE.
Jeg ved det ikke, men kunne nu godt lide ham som spiller. Men tror ikke hverken vi eller han kigger den vej.
Comment
-
Leif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer
https://fyens.dk/ob/16-mand-staar-ti...6534c65b41a-12
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLeif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer
Men ja endnu et vildt vindue venter. Og nok endnu vildere end sidste sommer
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
må erkende jeg syntes den købsklausul er i den lavere ende - havde sgu håbet man kunne få mere for ham, især efter den sæson han lige har haft.
- nå det så er sagt så er han vel en positiv historie fra BWs regeringstid. Hentet ind (gratis?) - gjorde det sådan set fint de kampe han fik. Og sælges nu...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Martin Davidsen på SFÅ laver jo en liste med 17 potentielle...så det er nok ikke helt skudt ved siden af. Hvis altså man kan slippe af med dem alle, for ja der er nogle vi gerne ville holde på - og kommer til at mangle. Men der er jo også en stor del vi nok gerne vil have sendt videre.
Men ja endnu et vildt vindue venter. Og nok endnu vildere end sidste sommerOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLeif R vurderer at op til 16 spillere forlader OB til sommer
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
Et blodbad. Begynder at tvivle på om vi kommer op igen allerede næste år.
Horsens med ny ejer, som vil klubben
Fredericia med en milliardær i ryggen, som ikke er bange for at støtte når det er påkrævet
Esbjerg som VIL tilbage i SL
Vendsyssel, Kolding, B.93, Hobro, Hvidovre som kan/vil drille os
Alle har nogle homogene truppe, som er vant til stilen i 1. division uden for mange "stjernenykker".
Jeg tager bestemt intet for givet, hvis vi igen skal bruge efteråret på at sammenspille en ny trupLast edited by Online; 21-05-2024, 14:00.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg tror det bliver meget sværere end vi (læs ledelsen) tror !
Horsens med ny ejer, som vil klubben
Fredericia med en milliardær i ryggen, som ikke er bange for at støtte når det er påkrævet
Esbjerg som VIL tilbage i SL
Vendsyssel, Kolding, B.93, Hobro, Hvidovre som kan/vil drille os
Alle har nogle homogene truppe, som er vant til stilen i 1. division uden for mange "stjernenykker".
Jeg tager bestemt intet for givet, hvis vi igen skal bruge efteråret på at sammenspille en ny trup
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hvad bygger du det på, at Fredericia og Esbjerg skulle være nogle der har mange penge/satser? Det er hverken det jeg ser eller hører.
Fordi jeg kender den reelle ejer i Fredericia, som har ambitioner, men undgår søgelyset efter nogle turbulente år i medierne.Last edited by Online; 21-05-2024, 14:40.
Comment
Comment