Hvis det er meningen at Krogh skal fortsætte næste sæson
så er det godt nok nogle mærkelige udtagelser Troels kommer med !!
Hvis Søren Krogh bliver fyret så kommer jeg i tvivl om Martin Davidsen bare er Troels lille hund der udtaler det Troels siger til ham.
ja - syntes generelt det er mærkeligt det her. Fair nok man gerne vil skifte assistenten, men hvordan Krogh skulle undgå at ryge også - det fatter jeg ikke (hvis og såfremt der er hold i de rygter)
Man bliver jo desværre ikke overrasket hvis man vælger at holde fast i SK til sommer. Så fyre man ham i stedet
til november hvor vi ligger nummer 10, et point over stregen, og så kan vi brillere med endnu en eller anden hovsa løsning
ja - syntes generelt det er mærkeligt det her. Fair nok man gerne vil skifte assistenten, men hvordan Krogh skulle undgå at ryge også - det fatter jeg ikke (hvis og såfremt der er hold i de rygter)
Det kan jo være at TB og bestyrelsen vurderer at en ny assistent, med bedre faglighed, kan give præcis det SK mangler. Ingen kan være god til det hele og måske Morten Bisgaard, hvis det rygte holder vand, kan være for SK, hvad Ruben Selles var for David Nielsen i Århus. Det rette makkerskab kan rykke meget.
Jeg er enig med flertallet i at SK ligner en der kommer til kort, eksempelvis taktisk, men når det er sagt, så har SK skabt en enhed udfra noget der ikke var, for et år siden, og med en desimeret og forynget trup, som er en del af klubbens strategi, og det er et veludført arbejde, trods alt. Så han kan mere end bare være en flink makker (SK). Men foråret er bestemt ikke bestået, set i forhold til efteråret, men måske Mortens hjemkomst, set som en opgradering på assistent siden, kan tilføje trænerteamet og SK det der mangler for at løfte truppen et step eller to mere.
Det kan jo være at TB og bestyrelsen vurderer at en ny assistent, med bedre faglighed, kan give præcis det SK mangler. Ingen kan være god til det hele og måske Morten Bisgaard, hvis det rygte holder vand, kan være for SK, hvad Ruben Selles var for David Nielsen i Århus. Det rette makkerskab kan rykke meget.
Jeg er enig med flertallet i at SK ligner en der kommer til kort, eksempelvis taktisk, men når det er sagt, så har SK skabt en enhed udfra noget der ikke var, for et år siden, og med en desimeret og forynget trup, som er en del af klubbens strategi, og det er et veludført arbejde, trods alt. Så han kan mere end bare være en flink makker (SK). Men foråret er bestemt ikke bestået, set i forhold til efteråret, men måske Mortens hjemkomst, set som en opgradering på assistent siden, kan tilføje trænerteamet og SK det der mangler for at løfte truppen et step eller to mere.
Hver sin opgave kræver hver sin person. Hvis opgaven i denne sæson var at samle og styrke et hold var SK måske den rette. Hvis det var at rykke op så var SK måske den rette men i mine øjne burde det ikke have været en udfordring for nogen men helt enkelt så har Sportsdirektøren i flere omgange udtalt at målet for sæsonen var at skabe en stil og et udtryk og der mener jeg SK kommer til kort.
TB skal vurdere på dels om SK har løst den opgave han blev sat til og dels om der er grobund for om SK så kan gøre det i næste sæson og løse den nye opgave det må være at fastholde OB i den bedste række med mindre at det er et biprodukt.
I de overvejelser bør TB jo medregne om han selv har givet SK forudsætningerne for at løse de opgaver i denne sæson og/eller om han vil gøre det i næste sæson - der bør også kigges indad ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
så mangler jeg bare at se hvad Krogh bringer til bordet. Jeg forstår når man snakker David Nielsen eller Bo Henriksen at de måske mere er motivatorene, skaber noget inspiration - sætter holdet op. Og så skal have noget hjælp til det taktiske - giver god mening.
Men sådan en type er Krogh jo ikke, og så giver det ikke megen mening i mit hoved.
Comment