Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ja tak

Comment

Morten Bisgaard?

https://fyens.dk/sport/stod-bag-ikon...od-nye-eventyr

Comment

Ingen dialog om forlængelse med Lyng

https://campo.dk/2025/05/10/ligner-e...-forlaengelse/

Syntes kun man kan konkludere at det er 50/50 om hele træner teamet ryger ud. Transitionstræneren sidder måske lidt mere sikkert i sædet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ingen dialog om forlængelse med Lyng

https://campo.dk/2025/05/10/ligner-e...-forlaengelse/

Syntes kun man kan konkludere at det er 50/50 om hele træner teamet ryger ud. Transitionstræneren sidder måske lidt mere sikkert i sædet
          “ men at der er nogle omstændigheder, som jeg ikke kender,som gør at man gerne vil afvente at lave en forlængelse med mig “

Som i at en ny cheftræner, gerne vil sætte sit eget team ?
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Parsum siger i den nye SFÅ at han tror Krogh fortsat er træner til den nye sæson. Men at Lyng bliver skiftet ud med Bisgaard...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Parsum siger i den nye SFÅ at han tror Krogh fortsat er træner til den nye sæson. Men at Lyng bliver skiftet ud med Bisgaard...
              Hvis det er meningen at Krogh skal fortsætte næste sæson
              så er det godt nok nogle mærkelige udtagelser Troels kommer med !!

Hvis Søren Krogh bliver fyret så kommer jeg i tvivl om Martin Davidsen bare er Troels lille hund der udtaler det Troels siger til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Hvis det er meningen at Krogh skal fortsætte næste sæson
                så er det godt nok nogle mærkelige udtagelser Troels kommer med !!

Hvis Søren Krogh bliver fyret så kommer jeg i tvivl om Martin Davidsen bare er Troels lille hund der udtaler det Troels siger til ham.
                ja - syntes generelt det er mærkeligt det her. Fair nok man gerne vil skifte assistenten, men hvordan Krogh skulle undgå at ryge også - det fatter jeg ikke (hvis og såfremt der er hold i de rygter)

Comment

Man bliver jo desværre ikke overrasket hvis man vælger at holde fast i SK til sommer. Så fyre man ham i stedet
                  til november hvor vi ligger nummer 10, et point over stregen, og så kan vi brillere med endnu en eller anden hovsa løsning

Comment

ja - syntes generelt det er mærkeligt det her. Fair nok man gerne vil skifte assistenten, men hvordan Krogh skulle undgå at ryge også - det fatter jeg ikke (hvis og såfremt der er hold i de rygter)
                    Det kan jo være at TB og bestyrelsen vurderer at en ny assistent, med bedre faglighed, kan give præcis det SK mangler. Ingen kan være god til det hele og måske Morten Bisgaard, hvis det rygte holder vand, kan være for SK, hvad Ruben Selles var for David Nielsen i Århus. Det rette makkerskab kan rykke meget.

Jeg er enig med flertallet i at SK ligner en der kommer til kort, eksempelvis taktisk, men når det er sagt, så har SK skabt en enhed udfra noget der ikke var, for et år siden, og med en desimeret og forynget trup, som er en del af klubbens strategi, og det er et veludført arbejde, trods alt. Så han kan mere end bare være en flink makker (SK). Men foråret er bestemt ikke bestået, set i forhold til efteråret, men måske Mortens hjemkomst, set som en opgradering på assistent siden, kan tilføje trænerteamet og SK det der mangler for at løfte truppen et step eller to mere.

Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg kender intet til Bisgaard som træner, udover alle hans hold har klaret sig dårligt.
                      Er det nr 10 fck ligger pt?

Må sige jeg er skeptisk overfor han kan lære SK at blive en superliga træner.

Comment

Ikke kun tror… Også at han hører på vandrørene…

Comment

Nej det kommer ikke til at ske.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Det kan jo være at TB og bestyrelsen vurderer at en ny assistent, med bedre faglighed, kan give præcis det SK mangler. Ingen kan være god til det hele og måske Morten Bisgaard, hvis det rygte holder vand, kan være for SK, hvad Ruben Selles var for David Nielsen i Århus. Det rette makkerskab kan rykke meget.

Jeg er enig med flertallet i at SK ligner en der kommer til kort, eksempelvis taktisk, men når det er sagt, så har SK skabt en enhed udfra noget der ikke var, for et år siden, og med en desimeret og forynget trup, som er en del af klubbens strategi, og det er et veludført arbejde, trods alt. Så han kan mere end bare være en flink makker (SK). Men foråret er bestemt ikke bestået, set i forhold til efteråret, men måske Mortens hjemkomst, set som en opgradering på assistent siden, kan tilføje trænerteamet og SK det der mangler for at løfte truppen et step eller to mere.

Hver sin opgave kræver hver sin person. Hvis opgaven i denne sæson var at samle og styrke et hold var SK måske den rette. Hvis det var at rykke op så var SK måske den rette men i mine øjne burde det ikke have været en udfordring for nogen men helt enkelt så har Sportsdirektøren i flere omgange udtalt at målet for sæsonen var at skabe en stil og et udtryk og der mener jeg SK kommer til kort.
                            TB skal vurdere på dels om SK har løst den opgave han blev sat til og dels om der er grobund for om SK så kan gøre det i næste sæson og løse den nye opgave det må være at fastholde OB i den bedste række med mindre at det er et biprodukt.

I de overvejelser bør TB jo medregne om han selv har givet SK forudsætningerne for at løse de opgaver i denne sæson og/eller om han vil gøre det i næste sæson - der bør også kigges indad ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

så mangler jeg bare at se hvad Krogh bringer til bordet. Jeg forstår når man snakker David Nielsen eller Bo Henriksen at de måske mere er motivatorene, skaber noget inspiration - sætter holdet op. Og så skal have noget hjælp til det taktiske - giver god mening.

Men sådan en type er Krogh jo ikke, og så giver det ikke megen mening i mit hoved.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ikke kun tror… Også at han hører på vandrørene…
                                ja...så meget desto mere foruroligende...

Comment

Working...
                                X