Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fint og langt indlæg, men hvad er pointen ?
    Jeg er heller ikke helt sikker, men mit lidt frække bud er at pointen med indlægget er at hvis man ikke deler holdning med SU1978, så mangler man nuancer, eftertænksomhed og is ;-)
    At det eksempelvis er en kendsgerning at det er “et mesterstykke Søren Krogh præsterede som træner i efteråret”. Om man er enig eller uenig i den påstand afhænger meget af hvordan man personligt vurderer kvaliteten af de andre hold i 1. division.

Jeg er enig i at en træner også er afhængig af hvilke rammer han får at arbejde i og her vil det jo altid kunne diskuteres om hvor stort ansvar der skal placeres på cheftræneren selv når resultater, spil og udtryk er sløje, som det i mine øjne har været tilfældet det seneste halve års tid (minimum).
    Last edited by OleKBH; i går, 16:11.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg er heller ikke helt sikker, men mit lidt frække bud er at pointen med indlægget er at hvis man ikke deler holdning med SU1978, så mangler man nuancer, eftertænksomhed og is ;-)
      At det eksempelvis er en kendsgerning at det er “et mesterstykke Søren Krogh præsterede som træner i efteråret”.

Jeg er enig i at en træner også er afhængig af hvilke rammer han får at arbejde i og her vil det jo altid kunne diskuteres om hvor stort ansvar der skal placeres på cheftræneren selv.

Ja, jeg undrede mig også over denne - "“et mesterstykke Søren Krogh præsterede som træner i efteråret”

"Mesterstykke" med 1. Division største budget nogensinde

Comment

Ja, jeg undrede mig også over denne - "“et mesterstykke Søren Krogh præsterede som træner i efteråret”

"Mesterstykke" med 1. Division største budget nogensinde
        Hvis det er et mesterstykke, så kan man vel nærmest argumentere for at det som Andreas Alm præsterede sæsonen før vores nedrykning også var et mesterstykke.

Comment

Hvis det er et mesterstykke, så kan man vel nærmest argumentere for at det som Andreas Alm præsterede sæsonen før vores nedrykning også var et mesterstykke.
          Vil da sige OB spillede enkelte flotte kampe under Alm. Ikke mange, men trods alt enkelte fra tid til anden.
          Hvor mange flotte kampe har vi spillet det sidste år+?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vil da sige OB spillede enkelte flotte kampe under Alm. Ikke mange, men trods alt enkelte fra tid til anden.
            Hvor mange flotte kampe har vi spillet det sidste år+?
            Ikke ret mange, hvis du spørger mig.

Sidst var det Frank Hjortebjerg der blev ofret, spændende om det så er Mads Lyng denne gang, samt hvor mange assistenttrænere Søren Krogh skal igennem før han finder den rigtige konstallation.

Comment

Ikke ret mange, hvis du spørger mig.

Sidst var det Frank Hjortebjerg der blev ofret, spændende om det så er Mads Lyng denne gang, samt hvor mange assistenttrænere Søren Krogh skal igennem før han finder den rigtige konstallation.
              Lad os nu lige se hvad der sker først

Comment

Lad os nu lige se hvad der sker først
                Helt enig, der kan ske meget.
                Hvis du hører noget på vandrørene må du gerne dele enten her eller som besked. Jeg skal nok holde tæt ;-)

Comment

Hvem udover TB og SK har talt om det og ikke mindst anerkendt, at der er sket noget

Kan ikke huske at Owusu, Michelson, Myhra, Trybull eller Don har talt om, fremhævet og/eller hyldet denne såkaldte "transformation".
                  Det har bl.a. Bjørn og Grubbe
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Den her påstand om en ny og bedre kultur hvad er det præcis man måler den på? Er det i spillernes vilje til at kæmpe for hinanden, flere meter løbet, flere højintense løb, tacklinger, dueller etc. eller hvad er det? Oprigtigt spørgsmål for det er en påstand der bliver smidt rundt igen og igen og jeg har svært ved at se det på banen.
                    Klart, i sidste sæson havde vi Köhler og Helander som åbenlyst ikke gad OB og fik alt for lang snor af Krogh, og så havde vi luksusspilleren Rami som også så sig som for stor til OB. Men er den nye og forbedrede kultur udelukkende fraværet af primadonnaer og lejesvende som så er erstattet af egne sultne talenter, eller hvad er det præcis der bliver savlet over?
                    Set over en hel sæson kan de kampe hvor vi har spillet to solide halvlege tælles på en hånd, oftest er vi enten ikke mødt op til start eller også er vi gået på autopilot i anden halvleg - det gælder også i efteråret hvor vi ellers var velsignet af fodboldguderne Bonde og Manneh.
                    Kæmper spillerne mere for hinanden end i sidste sæson, jagter vi resultatet mere, dør folk mere med støvlerne på nu end i sidste sæson. Bliver der givet mere gas til træning nu end i sidste sæson? Igen, helt oprigtigt spørgsmål, for ud over en mirakuløs oprykning i den stjernespækkede 1. division er det Kroghs arbejde med kulturen som igen og igen fremhæves, så folk må vel sidde og måle den her meget omtalte kultur ud fra nogle specifikke parametre eller hvad?

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Den her påstand om en ny og bedre kultur hvad er det præcis man måler den på? Er det i spillernes vilje til at kæmpe for hinanden, flere meter løbet, flere højintense løb, tacklinger, dueller etc. eller hvad er det? Oprigtigt spørgsmål for det er en påstand der bliver smidt rundt igen og igen og jeg har svært ved at se det på banen.
                      Klart, i sidste sæson havde vi Köhler og Helander som åbenlyst ikke gad OB og fik alt for lang snor af Krogh, og så havde vi luksusspilleren Rami som også så sig som for stor til OB. Men er den nye og forbedrede kultur udelukkende fraværet af primadonnaer og lejesvende som så er erstattet af egne sultne talenter, eller hvad er det præcis der bliver savlet over?
                      Set over en hel sæson kan de kampe hvor vi har spillet to solide halvlege tælles på en hånd, oftest er vi enten ikke mødt op til start eller også er vi gået på autopilot i anden halvleg - det gælder også i efteråret hvor vi ellers var velsignet af fodboldguderne Bonde og Manneh.
                      Kæmper spillerne mere for hinanden end i sidste sæson, jagter vi resultatet mere, dør folk mere med støvlerne på nu end i sidste sæson. Bliver der givet mere gas til træning nu end i sidste sæson? Igen, helt oprigtigt spørgsmål, for ud over en mirakuløs oprykning i den stjernespækkede 1. division er det Kroghs arbejde med kulturen som igen og igen fremhæves, så folk må vel sidde og måle den her meget omtalte kultur ud fra nogle specifikke parametre eller hvad?
                      Samt at TB siger, der er indført en overvinderkultur. Hvordan ser man det i forlængelse af det du skriver

Comment

Samt at TB siger, der er indført en overvinderkultur. Hvordan ser man det i forlængelse af det du skriver
                        Det ser man ved at OB kommer tilbage og får 2-2 i Horsens. Det er overvinder kultur.
                        Det sagde Martin Davidsen i SFÅ søndag.

Comment

Det ser man ved at OB kommer tilbage og får 2-2 i Horsens. Det er overvinder kultur.
                          Det sagde Martin Davidsen i SFÅ søndag.
                          Hmmm.... overvinderkultur er vel hvis vi havde vundet, uafgjort er bare vinderkultur

Comment

Hvis man erstatter de, der ikke gider med nogen der gider, kan et dyrere hold da godt komme tilbage efter mål i mod sig Det er bare det der sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Hvis man erstatter de, der ikke gider med nogen der gider, kan et dyrere hold da godt komme tilbage efter mål i mod sig Det er bare det der sker.
                              Så dyrere spillere, som gider skabe en overvinderkultur? (spørgsmålet er ikke for at være flabet, men forstår ikke helt, hvad du mener)
                              Last edited by Online; i dag, 18:08.

Comment

Working...
                              X