Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
https://campo.dk/2025/05/06/krogh-ka...men-evalueres/
endnu et mærkeligt Krogh interwiev :( han ville nok gøre sig selv en tjeneste og bare sige nej tak når journalisterne spørger om en udtagelse :)
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://campo.dk/2025/05/06/krogh-ka...men-evalueres/
endnu et mærkeligt Krogh interwiev :( han ville nok gøre sig selv en tjeneste og bare sige nej tak når journalisterne spørger om en udtagelse :)
"Campo har rakt forsøgt at række ud til Troels Bech for at spørge til processerne og dialogen omkring Lyng, men han ønsker ikke udtale sig, før der er en afklaring på situationen, meddeler OB’s presseafdeling."
Hvilket situation ? Oprykningen er i hus, så han kan bare sige - "vi har en dialog kørende og vi melder snart noget ud, så vi kan få den bedste start på den nye sæson"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeps og denne spøjse udmelding !
"Campo har rakt forsøgt at række ud til Troels Bech for at spørge til processerne og dialogen omkring Lyng, men han ønsker ikke udtale sig, før der er en afklaring på situationen, meddeler OB’s presseafdeling."
Hvilket situation ? Oprykningen er i hus, så han kan bare sige - "vi har en dialog kørende og vi melder snart noget ud, så vi kan få den bedste start på den nye sæson"Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæghttps://campo.dk/2025/05/06/krogh-ka...men-evalueres/
Hvor er Troels Bechs respekt til Søren Krogh? Hvorfor er det strengt nødvendigt, at skabe en tvivl, ved os fans?
“Søren Krogh, har kontrakt 1 år mere, så lige nu, er det da planen, at han er cheftræner i næste sæson. Søren yder et kæmpe arbejde i denne klub. Det har jeg 100% respekt for!”
Hvis Troels sagde det, til Fyens dengang, så var der slet ikke skabt en debat.
Lad nu vær med at lav noget udnødvendigt drama. Og hvis det nu ender med Søren ikke skal være cheftræner efter sommer, så kan man da nemt forklare det.
”Vi har valgt at opsige vores aftale, med cheftræner Søren Krogh. Søren Krogh har ydet en stor indsats for OB, og vi skylder ham en kæmpe tak. Søren har sikret, at klubben er kommet tilbage til Superligaen med at rigtig flot pointsnit, især i efteråret. Vi har dog evalueret sæsonen, og fundet ud af, at vi har brug for en ny profil, til vores videre rejse i Superligaen. Søren Krogh, har haft sit hjerte 100% med i projektet. Vi takker for hans kæmpe engagement, også da tingene så sort ud sidste sommer, og vi sagde farvel til rigtig mange spillere.”
Det vil alle da kunne forstå, eller bare mig?
Hvorfor har man så stor en lyst til at lave drama?
OB (Troels Bech) er selvom uden om at denne debat er startet, og at folk er begyndt at tolke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Om der forlænges eller ej.... Det giver vel ret god mening at udtale sig når der er noget at udtale sig om.
Førhen havde han helt sikkert svaret mere elegant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg forstår simpelthen ikke, at man ikke har lidt mere respekt til sine kollegaer.
Hvor er Troels Bechs respekt til Søren Krogh? Hvorfor er det strengt nødvendigt, at skabe en tvivl, ved os fans?
“Søren Krogh, har kontrakt 1 år mere, så lige nu, er det da planen, at han er cheftræner i næste sæson. Søren yder et kæmpe arbejde i denne klub. Det har jeg 100% respekt for!”
Hvis Troels sagde det, til Fyens dengang, så var der slet ikke skabt en debat.
Lad nu vær med at lav noget udnødvendigt drama. Og hvis det nu ender med Søren ikke skal være cheftræner efter sommer, så kan man da nemt forklare det.
”Vi har valgt at opsige vores aftale, med cheftræner Søren Krogh. Søren Krogh har ydet en stor indsats for OB, og vi skylder ham en kæmpe tak. Søren har sikret, at klubben er kommet tilbage til Superligaen med at rigtig flot pointsnit, især i efteråret. Vi har dog evalueret sæsonen, og fundet ud af, at vi har brug for en ny profil, til vores videre rejse i Superligaen. Søren Krogh, har haft sit hjerte 100% med i projektet. Vi takker for hans kæmpe engagement, også da tingene så sort ud sidste sommer, og vi sagde farvel til rigtig mange spillere.”
Det vil alle da kunne forstå, eller bare mig?
Hvorfor har man så stor en lyst til at lave drama?
OB (Troels Bech) er selvom uden om at denne debat er startet, og at folk er begyndt at tolke.
Hvis de siger “ingen kommentar” så er det problematisk da de så siger for lidt.
Hvis de siger “vi melder ikke noget ud før vi selv har evalueret sæsonen” så er det problematisk, fordi de åbenbart så siger for meget.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Der bliver da godt nok også kogt meget suppe på hvert eneste lille pip diverse journalister prøver at hive ud af Ådalen i øjeblikket.
Hvis de siger “ingen kommentar” så er det problematisk da de så siger for lidt.
Hvis de siger “vi melder ikke noget ud før vi selv har evalueret sæsonen” så er det problematisk, fordi de åbenbart så siger for meget.
Det handler ikke om at de siger for meget eller for lidt. Men man skaber selv en debat som, giver folk lov til at tolke som man vil.
Hele interviewet med Troels, er jo bare underligt. Der bliver på ingen tidspunkter nævnt noget om fodboldfagligheder, men derimod “Han er et af de mest flittige mennesker jeg har set, og det betyder jo også noget”
Og så sidder det også lidt i mit baghoved, at nogle af Troels Bechs første ord, var noget om at “opkvalificere” på positioner.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Ja. Fordi det er et af de store spørgsmål op til næste sæson?
Det handler ikke om at de siger for meget eller for lidt. Men man skaber selv en debat som, giver folk lov til at tolke som man vil.
Hele interviewet med Troels, er jo bare underligt. Der bliver på ingen tidspunkter nævnt noget om fodboldfagligheder, men derimod “Han er et af de mest flittige mennesker jeg har set, og det betyder jo også noget”
Og så sidder det også lidt i mit baghoved, at nogle af Troels Bechs første ord, var noget om at “opkvalificere” på positioner.
Men ja, det bedste havde nok været bare at sige “ingen kommentar” fordi det er vel fair nok at de først melder noget ud når sæsonen er slut.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det er nok bare mig der ikke kan se at det er helt så kontroversielt det som Troels Bech siger (eller ikke siger). Hvis han eksempelvis havde sagt noget om fodboldfagligheder i stedet for flittig, så var det vel bare det der var blevet pisket en stemning op over.
Men ja, det bedste havde nok været bare at sige “ingen kommentar” fordi det er vel fair nok at de først melder noget ud når sæsonen er slut.
Folk må jo tolke hvad de vil ud af de udtalelser fra TB.
Jeg har en glasklar holdning til hvad der sker når sæsonen er slut.
- Likes 2
Comment
-
Ikke at det sker - han har hellere ikke den store erfaring som træner på Superliganiveau (var vidst i en periode i Vejle), men Morten Bisgaard stopper i FCK.. https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...eget-laererigt
https://bold.dk/fodbold/nyheder/sloj...r-u19-traener/
Comment
Comment