Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Nej det kommer ikke til at ske.
    Bisgaard eller at Krogh fortsætter?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Det kan jo være at TB og bestyrelsen vurderer at en ny assistent, med bedre faglighed, kan give præcis det SK mangler. Ingen kan være god til det hele og måske Morten Bisgaard, hvis det rygte holder vand, kan være for SK, hvad Ruben Selles var for David Nielsen i Århus. Det rette makkerskab kan rykke meget.

Jeg er enig med flertallet i at SK ligner en der kommer til kort, eksempelvis taktisk, men når det er sagt, så har SK skabt en enhed udfra noget der ikke var, for et år siden, og med en desimeret og forynget trup, som er en del af klubbens strategi, og det er et veludført arbejde, trods alt. Så han kan mere end bare være en flink makker (SK). Men foråret er bestemt ikke bestået, set i forhold til efteråret, men måske Mortens hjemkomst, set som en opgradering på assistent siden, kan tilføje trænerteamet og SK det der mangler for at løfte truppen et step eller to mere.

Hver sin opgave kræver hver sin person. Hvis opgaven i denne sæson var at samle og styrke et hold var SK måske den rette. Hvis det var at rykke op så var SK måske den rette men i mine øjne burde det ikke have været en udfordring for nogen men helt enkelt så har Sportsdirektøren i flere omgange udtalt at målet for sæsonen var at skabe en stil og et udtryk og der mener jeg SK kommer til kort.
      TB skal vurdere på dels om SK har løst den opgave han blev sat til og dels om der er grobund for om SK så kan gøre det i næste sæson og løse den nye opgave det må være at fastholde OB i den bedste række med mindre at det er et biprodukt.

I de overvejelser bør TB jo medregne om han selv har givet SK forudsætningerne for at løse de opgaver i denne sæson og/eller om han vil gøre det i næste sæson - der bør også kigges indad ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Bisgaard eller at Krogh fortsætter?
        Ingen af delene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hver sin opgave kræver hver sin person. Hvis opgaven i denne sæson var at samle og styrke et hold var SK måske den rette. Hvis det var at rykke op så var SK måske den rette men i mine øjne burde det ikke have været en udfordring for nogen men helt enkelt så har Sportsdirektøren i flere omgange udtalt at målet for sæsonen var at skabe en stil og et udtryk og der mener jeg SK kommer til kort.
          TB skal vurdere på dels om SK har løst den opgave han blev sat til og dels om der er grobund for om SK så kan gøre det i næste sæson og løse den nye opgave det må være at fastholde OB i den bedste række med mindre at det er et biprodukt.

I de overvejelser bør TB jo medregne om han selv har givet SK forudsætningerne for at løse de opgaver i denne sæson og/eller om han vil gøre det i næste sæson - der bør også kigges indad ..
          Jeg er 100% enig i det fremhævede. Om SK har fået de rette forudsætninger kan vi gisne om, men foråret her var det oplagte tidspunkt at køre med en smal ung truppga forspringet. Legede man så med ilden? Lidt endte det jo med, men oprykningen kom i hus. Udviklingen er svær at se, men at sige at der ingen har været, kan vi vel ikke svare 100% på. Det kan TB og SK, men det ser bestemt ikke ud til at der har været nok.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

så mangler jeg bare at se hvad Krogh bringer til bordet. Jeg forstår når man snakker David Nielsen eller Bo Henriksen at de måske mere er motivatorene, skaber noget inspiration - sætter holdet op. Og så skal have noget hjælp til det taktiske - giver god mening.

Men sådan en type er Krogh jo ikke, og så giver det ikke megen mening i mit hoved.
            Mja og jeg forstår hvad du skriver. Men jeg tror også at SK er en motivator - Bare ikke på den samme udfarende måde som DN og BH. Man kan jo være en motivator på mange måder.

Comment

Jeg kender intet til Bisgaard som træner, udover alle hans hold har klaret sig dårligt.
              Er det nr 10 fck ligger pt?

Må sige jeg er skeptisk overfor han kan lære SK at blive en superliga træner.
              Sådan kan man ikke sætte det op.Man kan for øvrigt godt være en super assistent og en mindre god cheftræner. Ingen nævnt. Ingen glemt

Comment

Ingen af delene.
                kender intet til Bisgaard som træner eller assistent.

Men Krogh mener jeg har vist for lidt til at kunne fortsætte - så håber du får ret

Comment

Mja og jeg forstår hvad du skriver. Men jeg tror også at SK er en motivator - Bare ikke på den samme udfarende måde som DN og BH. Man kan jo være en motivator på mange måder.
                  bestemt. Jeg syntes så bare ikke vi har set Krogh være i stand til at motiverer holdet.

Comment

bestemt. Jeg syntes så bare ikke vi har set Krogh være i stand til at motiverer holdet.
                    og det er fair nok. Jeg ser også med en del skepsis på det det han har udført her i foråret. At det er gået som det er, er der nok flere grunde til.

Comment

og det er fair nok. Jeg ser også med en del skepsis på det det han har udført her i foråret. At det er gået som det er, er der nok flere grunde til.
                      det er vi så også helt enige omkring.

men nu er det jo heller ikke fordi efteråret bød på så meget sprudlende spil. Resultaterne var gode ja. Spillet - noget mere hakkende

Comment

Jeg er 100% enig i det fremhævede. Om SK har fået de rette forudsætninger kan vi gisne om, men foråret her var det oplagte tidspunkt at køre med en smal ung truppga forspringet. Legede man så med ilden? Lidt endte det jo med, men oprykningen kom i hus. Udviklingen er svær at se, men at sige at der ingen har været, kan vi vel ikke svare 100% på. Det kan TB og SK, men det ser bestemt ikke ud til at der har været nok.
                        Ikke uenig. TB gik fra start ud og sagde hvad forventningerne var og halvvejs ændrede han forudsætningerne.
                        Men det er jo ikke lang tid siden han efterlyste udtrykket så han må jo stadig vurdere at forudsætningerne er/var tilstede .. har han overspillet sin hånd?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

så mangler jeg bare at se hvad Krogh bringer til bordet. Jeg forstår når man snakker David Nielsen eller Bo Henriksen at de måske mere er motivatorene, skaber noget inspiration - sætter holdet op. Og så skal have noget hjælp til det taktiske - giver god mening.

Men sådan en type er Krogh jo ikke, og så giver det ikke megen mening i mit hoved.
                          Tror ikke rigtig på motivatorerne under trænerne som har brug for en assistent som overtager det taktiske. En cheftræner står for alt og assistenterne tilarbejder dem efter den linje cheftræneren giver ud. Og hvis vi taler Bo Henriksen så tror det er en forkert mythos at han har taktiske deficiter. Hvad Mainz spiller der under ham er virkelig flot og taktisk stærk fodbold. Hans assistent er Mikkel Jespersen som efter hans aktive karriere var tilknyttet scouting-arbejde og assistent i Kolding med tilknytning til akademiet. Han står næppe for det taktiske i Mainz.
                          En træner skal have den taktiske pakke og hvis han også har fremragende motivations evner og en fremragende mandskabspleje så kan det blive fantastisk eller: Kloppagtigt :-)
                          Men uden det taktiske grundlag bliver du næppe rigtig succesfuld som træner tror jeg. Og der har desværre tvivler i hensigt af vores kommende sæson i Superligaen. Kvaliteten af vores trup vil vel kræve en træner som kan lægge flere procent til med taktiske træk om at hente point nok og sikre os en tilfredsstillende sæson. Og hidtil viser Søren Krogh desværre ikke at det er hans spidskompetence.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

det er vi så også helt enige omkring.

men nu er det jo heller ikke fordi efteråret bød på så meget sprudlende spil. Resultaterne var gode ja. Spillet - noget mere hakkende
                            SK har været cheftræner i OB i snart 1 3/4 år. Hvad skulle kvalificere ham til at føre holdet ud efter sommerferien?
                            Det har været en lang ørkenvandring.

Men han er selvfølgelig Niels Thorborg mand og nok ikke så dyr.
                            Vi kan lige så godt forberede os på et discount fodboldhold næste sæson.

Comment

SK har været cheftræner i OB i snart 1 3/4 år. Hvad skulle kvalificere ham til at føre holdet ud efter sommerferien?
                              Det har været en lang ørkenvandring.

Men han er selvfølgelig Niels Thorborg mand og nok ikke så dyr.
                              Vi kan lige så godt forberede os på et discount fodboldhold næste sæson.
                              enig - der bør foretages et skifte.

Men derfor mener jeg stadig ikke alt lander på Kroghs bord - TB startede op med en smal trup, og gjorde den så endnu smallere, og gjorde det derved ikke ligefrem lettere for Krogh.

Det er en nuance.

Comment

enig - der bør foretages et skifte.

Men derfor mener jeg stadig ikke alt lander på Kroghs bord - TB startede op med en smal trup, og gjorde den så endnu smallere, og gjorde det derved ikke ligefrem lettere for Krogh.

Det er en nuance.
                                Jeg frikender på ingen måde TB. Det er ham der har stillet en trup til rådighed uden at erstatte Bonde og Alasane.

Comment

Working...
                                X