Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Har det på samme måde. Søren Krogh var meget godt at samle holdet efter nedrykningen og han lykkedes med at implementere unge spiller og skabe en enhed ud af en derfor desperat ansamling af spillere. Men at videreudvikle holdet og implementere en klar spillestil fejler han meget. Tages i betragtning at Troels Bech udtalte sig i vinterpausen om forventningen at se klare fremskridt i hensigt af udviklingen af en tydelig spillestil så får vi vel en anden træner i sommeren, eller TB skal spise sine ord.
    Jeg er ikke sikker på at en oprykning alene vil redde hans job. Noget skal ske på banen for at overbevise ledelsen. Hvis det fortsætter sådan her er han fyret inden for et par måneder er jeg sikker på.

Syntes dog det ville være mega ærgerligt at miste Søren i klubben. Tror han er en sund person for helheden dernede. En klubbens mand. Dem er der ikke mange af mere rundt omkring. Men det er også svært at se ham træde frivilligt tilbage i en assistent rolle eller anden titel i klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg er ikke sikker på at en oprykning alene vil redde hans job. Noget skal ske på banen for at overbevise ledelsen. Hvis det fortsætter sådan her er han fyret inden for et par måneder er jeg sikker på.

Syntes dog det ville være mega ærgerligt at miste Søren i klubben. Tror han er en sund person for helheden dernede. En klubbens mand. Dem er der ikke mange af mere rundt omkring. Men det er også svært at se ham træde frivilligt tilbage i en assistent rolle eller anden titel i klubben.
      Der skal være fremgang i spillet og der skal være et tydeligt udtryk i den måde OB spiller …

Det virker som om det er langt væk … er bange for at man skal starte forfra til sommer … TB missede muligheden for at bruge forårssæsonen til at bygge op til SL for at fremme enkelte unge spillere men tydeligt at SK hellere vil flytte rundt på ældre spillere for at modstå den store mundfuld der er Hillerød Fodboldklub ..

I SFÅ snakkede de om at upsiden i forhold til downsiden ved ikke at investere er for lille ..

og så kunne jeg faktisk godt lide tilgangen om at såfremt man nulstillede tabellen bør OB stadig blive nr. 1 i foråret for at være en succes …
      Last edited by Plum; i går, 23:17.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

En oprykning med det sjette-syvendestørste sportslige budget i dansk fodbold er det absolut minimale man kan forlange. Rykker vi op som nummer to, vil det være en stor skuffelse, sorry to say. Krogh virker som en god fyr. Jeg vil, helt ærligt, heller have en kompetent fyr. Det er for taktisk enøjet og dogmatisk det der foregår lige nu, og til trods for en klar førsteplads er det min klare opfattelse, at truppen i alt for mange kampe ikke lever op til sit potentiale.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Jeg må også sige, SK er det punkt I OB jeg ikke tror på er den rigtige vej frem. For at sige det kort og enkelt, så bringer han i min verden ikke noget til OB der er ret brugbart. Så ved jeg godt, at min verden er på den anden side af hegnet i forhold til hvad der foregår inde i OB, men jeg har godt nok svært ved at se at han skal være superliga træner næste sæson.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

En oprykning med det sjette-syvendestørste sportslige budget i dansk fodbold er det absolut minimale man kan forlange. Rykker vi op som nummer to, vil det være en stor skuffelse, sorry to say. Krogh virker som en god fyr. Jeg vil, helt ærligt, heller have en kompetent fyr. Det er for taktisk enøjet og dogmatisk det der foregår lige nu, og til trods for en klar førsteplads er det min klare opfattelse, at truppen i alt for mange kampe ikke lever op til sit potentiale.
            Jammen vi er enige.

Jeg tror stadig bare at Søren er den perfekte mand for OB. Nok bare som assistent træner eller i en anden rolle i klubben. Han er virkelig en der samler folk. Men det er ikke altid nok som cheftræner desværre. Og SPECIELT ikke hvis han ikke lykkedes med at få flere af de unge til at shine

Comment

FS/SF gør sig i dag til talsmænd for at vi skal vente med at råbe "ulven kommer" i fht. præstationen i fredags, men har jo også noteret sig at at Zorniger var i Hillerød i fredags og melder samstemmende med andre at han blot var ude og se en fodboldkamp i Danmark .. tilfældigvis. Sarkasmen nærmest driver ned af spaltepladsen når den afsluttende sætning i artiklen er at man absolut ikke kan lægge noget i besøget blandt OBs fans, så det gør de absolut ikke .. skriver de (LR)
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jammen vi er enige.

Jeg tror stadig bare at Søren er den perfekte mand for OB. Nok bare som assistent træner eller i en anden rolle i klubben. Han er virkelig en der samler folk. Men det er ikke altid nok som cheftræner desværre. Og SPECIELT ikke hvis han ikke lykkedes med at få flere af de unge til at shine
                Enig, man kan kun have respekt for Søren, på alle punkter, hvis vi lige ser bort fra spillet på banen

Ville blive glad, hvis han blev i klubben ved et cheftrænerskifte.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Enig, man kan kun have respekt for Søren, på alle punkter, hvis vi lige ser bort fra spillet på banen

Ville blive glad, hvis han blev i klubben ved et cheftrænerskifte.
                  Der er jo så også det absolut væsentligste kriterie for en cheftræner efter min mening. SK skulle aldrig have været valgt, spillet er ikke i udvikling i denne sæson, mon ikke Zorniger var der for anonymt at danne sig et indtryk af truppen, han blev så set af de fleste, men tilfældigt var det næppe. OB trænger til en resultatskaber og en erfaren træner, SK famler, lukker floskler ud og det bliver kun værre når presset stiger. Desværre endnu et eksempel i rækken af “ billigst muligt” ….

Comment

Zorniger og talentsatsning er vel ikke et match

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
                      det ved vi vel reelt ikke? Måske var Ledelsens oplæg i Brøndby anderledes?

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                      2025 stadig med armene over kors

Comment

I hvert fald ikke hvis man kigger på tiden i Brøndby, der var talentarbejdet ligegyldigt, så Zorniger skulle indordne sig under nogen andre rammer. Om han vil det, ingen anelse.

Comment

Der var ihvertfald flere ting i BIF der var med til at skabe den opfattelse. Inden Zorninger startede havde BIF meldt ud om deres kæmpe masterclass satsning, og den udmelding klingende selv sagt lidt hult når der så under Zorning blev handlet spillere og udlændinge i stor stil. Samtidig var Zorninger på et tidspunkt ude med en relativt hård udmelding om at de unge Masterclass spillere på daværende tidspunkt ikke var gode nok.

Samtidig så man siden at både Lindstrøm og Frendrup fik deres gennembrud under Zorninger.

OB skal være tydelige omkring hvad man ønsker fra en OB træner og kan Zorninger se sig i sådan et projekt tænker jeg nu nok at man skal se unge akademi spillere være godt i spil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

I hvert fald ikke hvis man kigger på tiden i Brøndby, der var talentarbejdet ligegyldigt, så Zorniger skulle indordne sig under nogen andre rammer. Om han vil det, ingen anelse.
                            Talentarbejdet var ikke ligegyldigt, men kvaliteten var der åbenbart ikke. Tror gerne AZ spiller med talenter, men ikke for enhver pris eller for at opfylde en kvote/KPI, hvis mentaliteten ikke er der.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/tale...r-startskuddet

https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-12...tartopstilling

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

det ved vi vel reelt ikke? Måske var Ledelsens oplæg i Brøndby anderledes?
                              I BIF var det vel mesterskab fra start der var målet, næppe det samme i OB..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Talentarbejdet var ikke ligegyldigt, men kvaliteten var der åbenbart ikke. Tror gerne AZ spiller med talenter, men ikke for enhver pris eller for at opfylde en kvote/KPI, hvis mentaliteten ikke er der.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/tale...r-startskuddet

https://sport.tv2.dk/fodbold/2018-12...tartopstilling
                                SK kan jo heller ikke trylle middelmådige unge til gode spillere. Selvfølgelig kan man komme langt med målrettet hårdt arbejde (Thomas H er et godt eksempel), men talentet skal være der.

Comment

Working...
                                X