Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Hvis vi skal debattere ordentligt skal stråmændene pakkes væk. Sangen om at OB’s fans er særligt krævende er falsk. Det eneste vi forventer er at der spilles til par, for at blive i Niels Thorborgs floskelunivers. Og det gælder også investeringer i klubben, der sidst jeg tjekkede lå i landets tredjestørste by.
OB`s fans er ikke mere krævende end andres og OB ligger i et område hvor det burde være muligt at være fast i top 6.
Sådan ser jeg det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Hvis vi skal debattere ordentligt skal stråmændene pakkes væk. Sangen om at OB’s fans er særligt krævende er falsk. Det eneste vi forventer er at der spilles til par, for at blive i Niels Thorborgs floskelunivers. Og det gælder også investeringer i klubben, der sidst jeg tjekkede lå i landets tredjestørste by.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
OB har brug for en bedre cheftræner, ellers bliver superliga kun noget vi får lov til at opleve som maks. elevatorhold.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Hørte lige interviewet med Søren Krogh efter dagens nederlag til Fredericia og han udstrålede ikke andet end modløshed og frustration. Super fin fyr, men han er altså havnet i et job som han ikke magter.
OB har brug for en bedre cheftræner, ellers bliver superliga kun noget vi får lov til at opleve som maks. elevatorhold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Tror også Troels er tæt på at trykke på knappen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror ikke det sker før sæsonslut (medmindre vi ville falde total tilsammen og der sker næppe). SK viste sig som 100% loyal klubmand og så giver man ham vel de otte kampe til sæsonslut og oprykningsfejring. Men tror ikke det bliver til mere. TB krævede at se en fremgang i spillet, men med undtagelse af Horsens-kampen ser vi det modsatte. Virkelig ærgerligt fordi Søren er en meget sympatisk fyr men vi kommer ikke videre med ham.
Måske er jeg bare sortseer lige nu, men det kan virkeligt gå galt. Ingen tegn på andet. Tænker heller ikke de kan vinde på fredag.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
Du har nok ret, men noget af en chance at tage. SK har haft rigelige kampe til at bevise sit værd.
Måske er jeg bare sortseer lige nu, men det kan virkeligt gå galt. Ingen tegn på andet. Tænker heller ikke de kan vinde på fredag.
Jeg kan da ikke helt slippe tanken at Zorninger må spøge i kulissen - at han pludselig dukker op til en kamp og så har middag/møde med TB...ja det kan bare være en kamp og et møde med en gammel kollega.
Uanset hvem de kigger på så vil de fleste nok foretrække at overtage efter en sæson, kan være det er en træner der er på kontrakt sæsonen ud.
Og så vil en fyring af Krogh nu også bare skrige "krise" og der er vi vel trods alt ikke endnu. Og så tænker jeg også man gerne vil give Krogh muligheden for at slutte af med en oprykning, vil også give klubben en mere positiv historie at slutte af med.
Jeg tænker vi nok skal fedte en oprykning hjem - jeg havde håbet på mere men det er så sådan det må blive. Problemet er at man ikke har bygget på til næste sæson - men det problem vil man have om Krogh fyres eller ej, for der skulle man nok have tunet truppen mere allerede sidste sommer - og ihvertfald i januar.
Ultimativt så kan jeg ikke forestille mig at Krogh for lov at fortsætte næste sæson. Men jeg tror så også at alt skal brænde sammen før de foretager skiftet nu.
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
handler jo også om hvad kan du få ind nu.
Jeg kan da ikke helt slippe tanken at Zorninger må spøge i kulissen - at han pludselig dukker op til en kamp og så har middag/møde med TB...ja det kan bare være en kamp og et møde med en gammel kollega.
Uanset hvem de kigger på så vil de fleste nok foretrække at overtage efter en sæson, kan være det er en træner der er på kontrakt sæsonen ud.
Og så vil en fyring af Krogh nu også bare skrige "krise" og der er vi vel trods alt ikke endnu. Og så tænker jeg også man gerne vil give Krogh muligheden for at slutte af med en oprykning, vil også give klubben en mere positiv historie at slutte af med.
Jeg tænker vi nok skal fedte en oprykning hjem - jeg havde håbet på mere men det er så sådan det må blive. Problemet er at man ikke har bygget på til næste sæson - men det problem vil man have om Krogh fyres eller ej, for der skulle man nok have tunet truppen mere allerede sidste sommer - og ihvertfald i januar.
Ultimativt så kan jeg ikke forestille mig at Krogh for lov at fortsætte næste sæson. Men jeg tror så også at alt skal brænde sammen før de foretager skiftet nu.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dbold/10512805
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror ikke det sker før sæsonslut (medmindre vi ville falde total tilsammen og der sker næppe). SK viste sig som 100% loyal klubmand og så giver man ham vel de otte kampe til sæsonslut og oprykningsfejring. Men tror ikke det bliver til mere. TB krævede at se en fremgang i spillet, men med undtagelse af Horsens-kampen ser vi det modsatte. Virkelig ærgerligt fordi Søren er en meget sympatisk fyr men vi kommer ikke videre med ham.
SK har ikke gjort OB en tjeneste ved at blive her, tværtimod så har OB gjort ham en kæmpe tjeneste ved først at give ham et job han ikke havde gjort sig fortjent til, og siden hold fast i ham efter en nedrykning, hvor man snildt kunne have fyret ham.
Det tydeligste aftryk SK har sat i de snart 18 måneder er, at han som fodboldtræner ikke står for noget som helst. Hverken i form af udtryk offensivt eller defensivt, i form af tydeligt spillervalg eller formationer, hvor vi vel efterhånden er oppe på 4 forskellige formationer, hvis jeg ikke glemmer nogle?
4 forskellige formationer på 43 kampe, det er jo næsten grotesk. SK ligner mest af alt en som bare gør alt for at holde fast i sit cheftrænerjob og konstant ændrer i håbet om at ramme noget, i stedet for at stå ved det han selv tror på som træner og holde fast selvom der er modgang. På den måde kommer han til for mig at fremstå næsten lidt sørgelig, fordi han åbenlyst ikke har nogen klar plan om, hvad han vil som cheftræner, og det kommer desværre bare til at få ham til at fremstå som groft underkvalificeret til jobbet.
- Likes 5
Comment
-
Jeg er sikker på at Søren Krogh gør det så godt han kan med de spillere har har til rådighed. Det er vanskeligt når holdet nu mangler gode midtbanespillere og Luca ikke kan lave mål. Men mon ikke Grot og Luca kan få lavet de mål, der skal til. Jeg er nu enig i at Troels Bech er nødt til at finde en afløser for SK til Superligaen. Ikke en ung knøs men en med tyngde .
Comment
Comment