Oprindeligt indsendt af Christian89
Se indlæg
Det er også helt fair, jeg har bare ikke troen og jeg kan heller ikke fremmane den bare såden ved tankens kraft.
OB fyrede Andreas Alm, gjorde Søren Krogh til midlertidig træner, fyrede Björn Wesstrøm, ansatte Troels Bech, og gjorde så Søren Krogh til permanent OB træner, i nogenlunde kronologisk rækkefølge. Jeg tror ikke at Søren Krogh på noget tidspunkt har været OBs ønske træner, hverken under Wesstrøm eller nu under Troels Bech. Jeg tror at ansættelsen af SK har været et pragmatisk sats og et udtryk for hvad der nu en gang har været de muliges kunst på tidspunktet. Uanset fik Søren Krogh chancen, og her efter knap 1,5 år har han imo på ingen måde forvaltet den chance tilfredsstillende, uagtet at arbejdsbetingelserne har været noget skrammel. Sammenfattet tror jeg ikke at Søren Krogh er OB træner om et år, og derfor ser jeg personligt rigtigt gerne at man foretagder den ændring nu hvor man alligevel står med halvandet ben i Superligaen og en "gratis" halvsæson, hellere end efter sommerferien hvor man formentligt står midt i en knald eller fald superliga sæson.
Comment