Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Vi er som sådan enige i, at OB har fået flere point end spillet har berettiget. Men vi har fået dem!

Spillestilsudtrykket er jeg som sådan enig i, virker uafklaret,
    men jeg forstår også, at det lige præcis er der, man ønsker at se fremgang i foråret - og det forår er kun lige startet.

Jeg prædiker tålmodighed og tro, tro, tro på sagen som
    sådan. Det har ikke været nemme arbejdsbetingelser for Søren Krogh.

Det er også helt fair, jeg har bare ikke troen og jeg kan heller ikke fremmane den bare såden ved tankens kraft.
    OB fyrede Andreas Alm, gjorde Søren Krogh til midlertidig træner, fyrede Björn Wesstrøm, ansatte Troels Bech, og gjorde så Søren Krogh til permanent OB træner, i nogenlunde kronologisk rækkefølge. Jeg tror ikke at Søren Krogh på noget tidspunkt har været OBs ønske træner, hverken under Wesstrøm eller nu under Troels Bech. Jeg tror at ansættelsen af SK har været et pragmatisk sats og et udtryk for hvad der nu en gang har været de muliges kunst på tidspunktet. Uanset fik Søren Krogh chancen, og her efter knap 1,5 år har han imo på ingen måde forvaltet den chance tilfredsstillende, uagtet at arbejdsbetingelserne har været noget skrammel. Sammenfattet tror jeg ikke at Søren Krogh er OB træner om et år, og derfor ser jeg personligt rigtigt gerne at man foretagder den ændring nu hvor man alligevel står med halvandet ben i Superligaen og en "gratis" halvsæson, hellere end efter sommerferien hvor man formentligt står midt i en knald eller fald superliga sæson.

Comment

Vi er som sådan enige i, at OB har fået flere point end spillet har berettiget. Men vi har fået dem!

men jeg forstår også, at det lige præcis er der, man ønsker at se fremgang i foråret - og det forår er kun lige startet.

Hvis det at have en trup som er langt dyrere, langt bedre og langt mere erfaren end alle dine konkurrenters, ikke er definitionen på nemme arbejdsbetingelser, så tror jeg ikke jeg kan forestille mig, hvad det ellers skulle være?.. Er det noget med at starte alle kampe med at være foran med 1-0 eller hvad snakker vi om?

Comment

Man kan også vælge at sige vi er 19 kampe inde i sæsonen + 1 tabt pokalkamp.
        Jeg kan heller ikke se de svære betingelser med en trup uden de store udskiftninger.
        Men lad os nu bare vente og se om der sker forbedringer i spillet i løbet af foråret.
        Søren Krogh skal nok køre oprykningen i hus.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Hvis det at have en trup som er langt dyrere, langt bedre og langt mere erfaren end alle dine konkurrenters, ikke er definitionen på nemme arbejdsbetingelser, så tror jeg ikke jeg kan forestille mig, hvad det ellers skulle være?.. Er det noget med at starte alle kampe med at være foran med 1-0 eller hvad snakker vi om?
          Det havde i hvert fald været nemmere, hvis de dygtige dyre spillere allesammen gad være i OB, og at trupsammensætningen byggede på et fundament af en sund klubkultur.
          Hele det fundament skulle suttes op fra slap. Nu skal han så bevise det så også består, så vi formår at udvikle en tydelig spillestil, som kvalitetsmæssigt forbedres frem imod oprykningen. Lykkedes det ikke, så forstår jeg godt TB bliver bekymret og må handle på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

OB’s trup er muligvis dyrere (hvilket også er er produkt af den værdi spillere får når klubben nyligt har haft superligastatus - og ikke kun et udtryk for ren klasseforskel) end de nuværende konkurrenters, men jeg vil gerne anfægte at OB’s trup er langt mere erfaren eller langt bedre end eksempelvis Fredericias, Vendsyssels, Hvidovre eller AC Horsens.

På enkelte udvalgte pladser overstråler vi langt vores modstandere (målmand, backs, topangriber), og på andre er vores spillere for nuværende til rækkens par.

Læg dertil den totale nedsmeltning i 23/24-sæsonen, af alle mulige årsager, der har været debatteret, og det ledelsesmæssige vakuum klubben befandt sig i i vinter/forår 24 og til og med sommeren.

Men vi kan for min skyld godt lave en United, og så bare skifter træner igen og igen og igen og igen, indtil nogen fatter, at det her godt kan gå hen og tage rigtig lang tid. Og så synes jeg desuden også, at det kan være et udtryk for moderat storhedsvanvid at fyre en træner, der vinder, som vi har gjort. Upåagtet spillet på banen handler fodbold om point, og når de tikker ind med det snit de har gjort på det seneste, er det ekstremt ude af touch med virkeligheden at ønske træneren hen hvor peberet gror.

Comment

Working...
            X