Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    må erkende jeg ikke helt forstår de her rokeringer. For kort tid siden skulle OB have 2 assistener - fordi det er sådan man gør mange steder. Nu er det så ikke længere det rigtige? Syntes det var en ting hvis man ikke mente Hjortebjerg var den rigtige og så fandt en anden...

    Og så er jeg stadig noget loren ved Krogh - ja det har været en tid med meget uro - men han har også lavet sin del af fejl. Håber de har fået talt tingene igennem og er enige om hvad vej vi skal...og så må han jo have chancen.
    Vi krydser fingre og håber TB har truffet de rigtige valg.
    Altså nogle gange på træningsbanen var der flere trænere mm end der var spillere.. Og hvis truppen alligevel består af mange akademister vil vores nye transitions træner også fungere som assistent. Så det burde være rigeligt.
    Det vigtigste lige pt er at vi finder nogle ordentlige træningsbaner inden vi rammer efteråret igen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er korrekt at man også omtalte at to assistenter var noget de fleste klubber havde, men det tungtvejende argument var jo at Alm krævede det, så når man nu valgte ham til, så måtte man jo gå den vej.
      Nu har man så fået en træner, som er meget tættere på truppen end Alm. Derudover går SK jo også en virkelighed i møde, hvor der ikke står 7-8 mikrofoner klar til en kommentar efter hver kamp, som det jo forholder sig i superligaen. Nu er det max SFÅ og Fyens, der står klar, så det frigøre også nogen ressourcer for cheftræneren, der udvander behovet for 2 assistenter. Jeg tror vi hyrer endnu en fuldtidsassistent igen, den dag vi rykker op.
      Jeg kan garantere dig at OBstruktion drengene også står klar. Men ellers enig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg kan garantere dig at OBstruktion drengene også står klar. Men ellers enig
        My bad. Dem skal vi selvfølgelig ikke glemme.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Altså nogle gange på træningsbanen var der flere trænere mm end der var spillere.. Og hvis truppen alligevel består af mange akademister vil vores nye transitions træner også fungere som assistent. Så det burde være rigeligt.
          Det vigtigste lige pt er at vi finder nogle ordentlige træningsbaner inden vi rammer efteråret igen
          det er jo ikke et problem længere. Har du ikke hørt Bech sige det? Og SFÅ lappede det i sig - selv efter de har været meget efter de dårlige forhold.

          - det samme med TBs udmelding om at det er noget pjat med en målsætning - for hvis man melder top 6 ud - hvilke kampe er det så man vil tabe?...

          Må erkende jeg allerede nu begynder at få lidt nervøse trækninger over de Troels Bech'sk kommunikative træk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            det er jo ikke et problem længere. Har du ikke hørt Bech sige det? Og SFÅ lappede det i sig - selv efter de har været meget efter de dårlige forhold.

            - det samme med TBs udmelding om at det er noget pjat med en målsætning - for hvis man melder top 6 ud - hvilke kampe er det så man vil tabe?...

            Må erkende jeg allerede nu begynder at få lidt nervøse trækninger over de Troels Bech'sk kommunikative træk
            Tror nu nok han anerkender det ikke er optimalt, men det er tydeligt at TB vil ændre, den her tilgang fra at lade de negative tanker herske. Han har ikke behov for at stå offentligt frem og udstille forskellige forhold, da det risikere at smitte af på spillere og trænere, som i forvejen er sårede dyr lige nu.
            Last edited by hankatten; 18-06-2024, 05:33.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              det er jo ikke et problem længere. Har du ikke hørt Bech sige det? Og SFÅ lappede det i sig - selv efter de har været meget efter de dårlige forhold.

              - det samme med TBs udmelding om at det er noget pjat med en målsætning - for hvis man melder top 6 ud - hvilke kampe er det så man vil tabe?...

              Må erkende jeg allerede nu begynder at få lidt nervøse trækninger over de Troels Bech'sk kommunikative træk
              Det med træningsfaciliteter og ingen målsætning var heller ikke noget jeg synes om at høre. Kan godt frygte at Troels er fuld af floskler og varm luft, der svæver rundt højt oppe et sted hvor ingen forstår det.

              Min næste tanke var, om det var et krav fra Thorborg (mht træningsfaciliteter) og Troels derfor er i lommen på Thorborg.

              Men i den grønne sommer er alt jo dejlig nemt. Virkeligheden rammer bare benhårdt når vejrforholdene gør at vi ikke har nogle steder at træne til efteråret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Det med træningsfaciliteter og ingen målsætning var heller ikke noget jeg synes om at høre. Kan godt frygte at Troels er fuld af floskler og varm luft, der svæver rundt højt oppe et sted hvor ingen forstår det.

                Min næste tanke var, om det var et krav fra Thorborg (mht træningsfaciliteter) og Troels derfor er i lommen på Thorborg.

                Men i den grønne sommer er alt jo dejlig nemt. Virkeligheden rammer bare benhårdt når vejrforholdene gør at vi ikke har nogle steder at træne til efteråret.
                Der arbejdes pt på stadion - altså får vi den ene af de længe ventede hybridbaner - som vil kunne aflaste når 1 eren i Ådalen ikke er brugbar. En mindre forbedring - men dog en forbedring. Jeg forstår godt at TB ønsker at flytte fokus væk fra træningsforholdene som til sidst fyldte alt for meget som forklaring på de dårlige præstationer. Fokus skal være på at præstere under de forhold vi nu har og det ændrer jo ikke på at der helt sikkert fortsat arbejdes bag kulissen for at optimere forholdene. Det skal IKKE fylde i truppen og trænerstaben at vi ikke har en hybridbane i Ådalen - det kan kun ødelægge præstationerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                  Der arbejdes pt på stadion - altså får vi den ene af de længe ventede hybridbaner - som vil kunne aflaste når 1 eren i Ådalen ikke er brugbar. En mindre forbedring - men dog en forbedring. Jeg forstår godt at TB ønsker at flytte fokus væk fra træningsforholdene som til sidst fyldte alt for meget som forklaring på de dårlige præstationer. Fokus skal være på at præstere under de forhold vi nu har og det ændrer jo ikke på at der helt sikkert fortsat arbejdes bag kulissen for at optimere forholdene. Det skal IKKE fylde i truppen og trænerstaben at vi ikke har en hybridbane i Ådalen - det kan kun ødelægge præstationerne. Om TB er i lommen på NT - selvfølgelig er han det han er ansat af manden !! Om det betyder at han er en nikkedukke uden selvstændig mulighed for at styre "butikken" - det må vi jo vente med at se - jeg håber personligt på at NT omsider har fattet at han er nødt til at holde sig selv, Erik Laumand , Enrico og Thomas Christensen langt væk fra de sportslige beslutninger hvis OB skal tilbage i ligaen- kun den kommende tid kan vise om det rent faktisk er tilfældet eller om det blot er det sædvanlige "spin" fra Ådalen.

                  At SFÅ er et fanmedie som har en positiv vinkling på OB kammer ind i mellem over - når OB så ansætter en "ven af huset" og flerårig paneldeltager som sportsdirektør - kan det da ikke overraske at den kritiske sans ( som i forvejen var ofte fraværende) er totalt forsvundet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    det er jo ikke et problem længere. Har du ikke hørt Bech sige det? Og SFÅ lappede det i sig - selv efter de har været meget efter de dårlige forhold.

                    - det samme med TBs udmelding om at det er noget pjat med en målsætning - for hvis man melder top 6 ud - hvilke kampe er det så man vil tabe?...

                    Må erkende jeg allerede nu begynder at få lidt nervøse trækninger over de Troels Bech'sk kommunikative træk
                    Joooe. Hørte det godt. Tror nu stadig at der arbejdes på noget. Han vinkler den bare offentligt da han nok er træt af at vi som klub bruger det som en del af undskyldningen når det går dårligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Joooe. Hørte det godt. Tror nu stadig at der arbejdes på noget. Han vinkler den bare offentligt da han nok er træt af at vi som klub bruger det som en del af undskyldningen når det går dårligt
                      det tror og håber jeg da også. Syntes også det er fint at man ikke taler manglerne for meget op - og bruger det som undskyldning.

                      Så længe man stadig erkende der er mangler - og arbejder på at forbedre forholdene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Det med træningsfaciliteter og ingen målsætning var heller ikke noget jeg synes om at høre. Kan godt frygte at Troels er fuld af floskler og varm luft, der svæver rundt højt oppe et sted hvor ingen forstår det.

                        Min næste tanke var, om det var et krav fra Thorborg (mht træningsfaciliteter) og Troels derfor er i lommen på Thorborg.

                        Men i den grønne sommer er alt jo dejlig nemt. Virkeligheden rammer bare benhårdt når vejrforholdene gør at vi ikke har nogle steder at træne til efteråret.
                        altså allerede denne sæson har man jo en målsætning; oprykning

                        Og det er jo heller ikke sådan at jeg syntes en top 6 målsætning på nogen måde er fantastisk. Ligesom jeg heller ikke mener det er en katastrofe fordi man skulle glippe top 6 en sæson eller 2. Men tænker ikke man kan køre uden der er et eller andet sigtepunkt, sponsorer og publikum vil vel også gerne vide hvad man kan forvente.

                        Og vil man lægge i toppen konstant så skal midlerne også følge med. Er målet at man "bare" skal være en del af superligaen og så hvert 3-4 år have bygget en trup op der kan lege med i toppen - måske snige sig med i europa, så er det jo også fint. Men især efter den nye struktur er indført der er der bare SÅ meget pres på allerede få kampe inde i sæsonen...

                        Og skal vi have bygget en vinderkultur op igen så skal holdet vel også kunne håndtere det pres der følger med en beskeden top 6 målsætning.

                        Comment

                        Working...
                        X