Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Søren Kroghs mangler bliver udstillet med så dårlig en trup, men så igen han rykkede ned med en langt langt bedre trup og ja der var problemer i truppen. Men han havde også en stor del af ansvaret for nedrykningen og absurd han ikke blev fyret med den trup samt budget. Tror desværre han fortsat har lang snor.
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes nu egentlig der var ok struktur og de spiller en fin første halvleg.
Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes nu egentlig der var ok struktur og de spiller en fin første halvleg.
Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Det er helt på månen som OB sejler. Men flertallet er jo så forblændet af Krogh.
Han er sikkert en flink fyr, men han bliver kun en pararentes i OB.
Synes plasteret bare skulle rives af nu.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlægNu må det snart være slut. Tegner til det bliver samme forår som sidste år. OB rykker ikke op med det spil og mangel på træneren kan gøre noget positivt.
Han er sikkert en flink fyr, men han bliver kun en pararentes i OB.
Synes plasteret bare skulle rives af nu.
- Likes 5
Leave a comment:
-
Nu må det snart være slut. Tegner til det bliver samme forår som sidste år. OB rykker ikke op med det spil og mangel på træneren kan gøre noget positivt.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Så skulle de da se at få det rettet/slettet på hjemmesiden...
Ja, det virker lidt som insekterotik fra min side, men forventer dog noget mere fra en professionel organisation. "Djævlen ligger i detaljen" og viser ofte hvordan kulturen er og en virksomhed drives.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).
https://cde-ob-cms-prod.azureedge.ne...-offentlig.pdf
... eller er strategien skrottet og glemt at blive fjernet fra hjemmesiden
Så vidt jeg ved er resultatet af identitetsprojektet ikke en del af strategien.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vi skal da i Top6 i næste sæson for at leve op til ét eller flere af målene, alternativt vinde pokalturneringen (side 6).
De resterende punkter omkring spillestil, akademi osv. er på et så generelt plan, at det sagtens kan passe med hvad man gør nu. Snak om brug af talenter har vi hørt i en del år efterhånden, men det er først i denne sæson, der er kommet tegn på, at man rent faktisk har tænkt sig at følge op på det (ved ikke at fylde truppen med middelmådige spillere udefra).
- Likes 2
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Klubbens ledelse fremhæver, at kulturen er det primære i denne sæson. Oprykning er sekundær - jeg ved godt at det er en gratis omgang, men det er ikke meningen, at truppen er til top 6 i næste sæson. Det må stå for din egen regning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
NordicBet Ligaen er bare ikke særlig god.
Der er stor kvalitetsforforskel fra toppen af NordicBet Ligaen til midten af Superligaen.
Hvis vi skal kunne rykke op med håb om en god sæson i Superligaen, så skal vores defensive og offensive organisation simpelthen stå mere skarpt og den udvikling skal helst snart til at vise sig på banen. Pt. ser det sløjt ud.
Leave a comment:
Leave a comment: