Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Søren Krogh ved jo ikke hvad han selv vil for et år siden var han meget fascineret af amorin og ob skulle spille lige
    som sporting lissabon. I hele opstarten har ob spillet 442 med diamant og Søren Krogh har udtalt han er en 442 mand og det skal ob spille. Hvorefter han i sæsonens anden kamp skifter til 433. Han er ikke nogen god træner og han skal væk.
    SK har fra starten snakket om, at han helst ville spille i en 4-3-3​, men han var i tvivl om vi var klar til det.​ Tror jeg har hørt/læst det i 3-5 interviews (og senest her i januar). Han har jo forsøgt det nogle gange med varierende succes.

Jeg har ikke set ham sige, at han skulle være "4-4-2-mand". Jeg hørte ham i SFÅ (efter en del udtrækning) sige, at man primært ville arbejde med 4-4-2 i foråret fordi han/de synes det havde givet os noget ekstra i slutningen af efteråret. Men mener også han samtidig sagde, at han var glad for fleksibiliteten i også at kunne spille 4-3-3.

Det er også rigtigt, at vi spillede 3-4-3 en stor del af sidste forår, hvor han fremhævede Amorims Sporting som inspiration, men der gjorde han netop et stort nummer ud af at understrege, at det var en kortsigtet løsning for at forsøge at skrabe point sammen og undgå nedrykning.

Så jeg synes nu han fra starten har været tydelig når han har snakket om, hvordan han helst vil spille fodbold. I teorien. For jeg er enig i, at når det kommer til praksis så har det været noget rod. Vi har skiftet for meget system og spillere på enkelte pladser. Hvis han har en måde han gerne vil spille på bør han holde fast i det.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

What the months flavor …

”– Jeg vil gerne spille 4-3-3. Ligesom Liverpool gjorde for nogle år siden​”

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-liverpool-men
    Du kan bare skole frem til den 11 minut hvor han stiller den op i en 343

https://m.youtube.com/watch?v=9ne3xW...ayB0YXZsZW4%3D

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Syntes nu egentlig der var ok struktur og de spiller en fin første halvleg.
    Men går fuldstændig i panik efter deres scoring og udskiftningerne gjorde det til en gang indianer fodbold
    Det er hvad vi flere gange har set fra Krogh. Det ligner ikke han tager temperaturen på kampene, når det spidser til.
    Fra min plads på stadion så jeg et OB-hold som var i fin kontrol. Der pres fungere godt i begyndelsen af 2. Halveg og Hobro kunne ikke spille sig fri af vores pres.
    Så taber vi et par dueller omkring noget tilfældigt klumpspil. Gomez begår en brøler og Hobro udligner. I samme sekund vælger han så at ændre formation og smide BP op ved siden af Luca. Der mangler altså fortsat 30 min af en kamp vi dominerer, og så foretager manden en udskiftning, som tvinger holdet til at ændre tilgangen til en fodboldkamp, som de 30 sekunder før havde fuldstændig kontrol over.

Han fejler her. BP kunne have fået de sidste 10-15 min, hvis vi fortsat manglede en scoring og vi ikke tilspillede os noget. Det er bekymrende at have en træner som ikke har bedre fornemmelse for kampens forløb.

Leave a comment:

• DD84
    replied

What the months flavor …

I et af de der taktik programmer med sfå sagde han at han ville spille som amorin. Men det siger jo alt om ham at han ændre det hele tiden

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Søren Krogh ved jo ikke hvad han selv vil for et år siden var han meget fascineret af amorin og ob skulle spille lige
    som sporting lissabon. I hele opstarten har ob spillet 442 med diamant og Søren Krogh har udtalt han er en 442 mand og det skal ob spille. Hvorefter han i sæsonens anden kamp skifter til 433. Han er ikke nogen god træner og han skal væk.
    What the months flavor …

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
    Nu prøver jeg lige mine evner som konspirationsteoretiker:
    Odense Håndbold - Red Bull - Zorninger ......
    Ved godt det er lidt OT
    Altså Zorninger som håndboldtræner, eller hvad ;-)

Leave a comment:

• DD84
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså nu er jeg ikke den største TB fan. Men det tror jeg trods alt godt han kan se.

Så mon ikke de er i fuld gang med listen over potentielle transfers til næste sæson.

Men kan da godt være man lige skal være helt sikker på man har den rigtige træner inden man kigger på spillere.

Kan ikke se vi skifter nu - medmindre alt går galt. Men jeg har godt nok svært ved at se SK skal være den træner der står for holdet i superligaen - så skal han og holdet tage nogle meget store skridt de sidste 12 kampe.
    Enig ..

Leave a comment:

• Plum
    replied

Det skal blive meget bedre. Men SønderjyskE og Aab var lige så ringe og svingende sidste sæson. Aab havde mindre point end os på samme tidspunkt

Jeg er sikker på at der bliver oprustet pænt til sommer. 4-6 spillere ind udefra. Så må vi se hvordan det ser ud. Men jeg er heller ikke imponeret over den udvikling jeg ser og bliver da også mere og mere i tvivl om Krogh og Co`s evner om at skabe et velfungerende fodboldhold
    Ville bare være så meget bedre at have hentet 2 mere af de 4-6 spillere ind for en måned siden så man ikke skal skifte et halvt hold og starte forfra med at spille et hold sammen …

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Er som sådan heller ikke bange for oprykningen men det er SK og det kan gå galt.
    Men hvis ikke OB bliver bedre end dette har vi intet at gøre i SL .. spillet og spillerne skal blive bedre ..
    altså nu er jeg ikke den største TB fan. Men det tror jeg trods alt godt han kan se.

Så mon ikke de er i fuld gang med listen over potentielle transfers til næste sæson.

Men kan da godt være man lige skal være helt sikker på man har den rigtige træner inden man kigger på spillere.

Kan ikke se vi skifter nu - medmindre alt går galt. Men jeg har godt nok svært ved at se SK skal være den træner der står for holdet i superligaen - så skal han og holdet tage nogle meget store skridt de sidste 12 kampe.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Er som sådan heller ikke bange for oprykningen men det er SK og det kan gå galt.
    Men hvis ikke OB bliver bedre end dette har vi intet at gøre i SL .. spillet og spillerne skal blive bedre ..
    Det skal blive meget bedre. Men SønderjyskE og Aab var lige så ringe og svingende sidste sæson. Aab havde mindre point end os på samme tidspunkt

Jeg er sikker på at der bliver oprustet pænt til sommer. 4-6 spillere ind udefra. Så må vi se hvordan det ser ud. Men jeg er heller ikke imponeret over den udvikling jeg ser og bliver da også mere og mere i tvivl om Krogh og Co`s evner om at skabe et velfungerende fodboldhold

Leave a comment:

• Plum
    replied

Den er hjemme. Hverken Efb eller Horsens henter ca 1,2p pr kamp på os. Er også langt fra sikker på at Fredericia kan hente os. Også selv om vi halter gevaldigt. Jeg ser heller ikke den store struktur eller udvikling. Men mange af jer gør simpelthen Fredericia og Horsens til FCN og FCM og tror næsten de kan gå ubesejret igennem resten af sæsonen.

Hvis man har fulgt med i 1. Div i mange år vil man vide at dette næsten sker år efter år. Oprykkerholdene bøvler frygteligt i perioder og fans råber og skriger imens det står på. Men sjældent har nogen haft et større forspring end os. Der er sjældent hold der rammer over 2p i snit på nær nr 1.
    Så det svarer jo til at vi skal hente under 1p resten af sæsonen. Det tror jeg simpelthen ikke på

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Vendsyssel - OB 1 - 1
    OB - B93 3 - 3
    Hillerød - OB 1 - 1
    OB - Hobro 1 - 1

Formen er ikke ret god. Vil kalde det krise.

Det er 4 af holdene i bunden af Nordicbet ligaen vi har tabt 8 ud af 12 point imod.
    Nu har vi 12 kampe tilbage. Alle mod top 6 hold. Den er ikke hjemme endnu.
    Den er hjemme. Hverken Efb eller Horsens henter ca 1,2p pr kamp på os. Er også langt fra sikker på at Fredericia kan hente os. Også selv om vi halter gevaldigt. Jeg ser heller ikke den store struktur eller udvikling. Men mange af jer gør simpelthen Fredericia og Horsens til FCN og FCM og tror næsten de kan gå ubesejret igennem resten af sæsonen.

Hvis man har fulgt med i 1. Div i mange år vil man vide at dette næsten sker år efter år. Oprykkerholdene bøvler frygteligt i perioder og fans råber og skriger imens det står på. Men sjældent har nogen haft et større forspring end os. Der er sjældent hold der rammer over 2p i snit på nær nr 1.
    Så det svarer jo til at vi skal hente under 1p resten af sæsonen. Det tror jeg simpelthen ikke på

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Vendsyssel - OB 1 - 1
    OB - B93 3 - 3
    Hillerød - OB 1 - 1
    OB - Hobro 1 - 1

Formen er ikke ret god. Vil kalde det krise.

Det er 4 af holdene i bunden af Nordicbet ligaen vi har tabt 8 ud af 12 point imod.
    Nu har vi 12 kampe tilbage. Alle mod top 6 hold. Den er ikke hjemme endnu.

Leave a comment:

• ilder69
    replied
    Søren Krogh er desværre ikke den rette træner til OB lige nu. Der mangler noget vilje og tanke i holdet.

Leave a comment:

Working...
X