Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg tror forklaringen er, at TB, i modsætning til størstedelen af forum, ikke tænker i "ansvar for hvor vi står," men "hvordan vi bedst kommer videre herfra."
    Det udelukker ikke, at det kan være risikabelt at fortsætte med nogen i en ret ledende position der, ligesom stort set alle andre OSE/Thorborg ansættelser siden 2011, ikke formåede at leve op til den erklærede målsætning.

Søren Krogh har også en aktie i at vi står, hvor vi gør.

Så jeg mener, at du tager fejl.

Jeg tror dette forum, i modsætning til dig, er skeptiske overfor om det vitterlig ER den bedste måde at komme videre herfra, ud fra hvem der har og har haft ansvaret for, hvor vi står.

Det synes jeg er en meget tydelig og fair konsekvens. Ingen tillid til nogen, der ikke har gjort sig fortjent til tillid.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det er ikke en mening jeg har givet udtryk for. Jeg konstaterer bare at han kommer med et andet mindset og i lang tid har spillet i en opstilling men har givet udtryk for at vi skal noget andet og det var ikke Frem Valby.

Det er andre trænere der kan Frem Valby så hvorfor “udvikle SK” ?? Hvad er det SK har gjort der gør at man kan have tiltro til ham..

man kan jo ikke bruge alle trænere eller spillere for den sags skyld hvis bare man giver dem tid til at udvikle sig til noget andet .. det er OB om nogen et bevis for ..
    Nu har han jo været væk fra FCN i en del år allerede og har som sagt allerede som cheftræner praktiseret en stil (opstillingen er ikke så vigtig i den sammenhæng), der ikke giver minder om FCN…
    Og altså, der er da en del potentielle grunde til at holde fast i en træner fremfor at skifte ham ud, her primært at fastholde en eller anden form for kontinuitet og kultur i en sommer, hvor der kommer ualmindeligt meget udskiftning i og omkring truppen. Derudover forestiller jeg mig, at SK og TB er meget på samme linje, når det gælder den genopbygning af kulturen, der er brug for i OB langsigtet. Det forestiller jeg mig også vægter højt.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Han blev blandt andet valgt foran Owusu efter han var klar igen. Og man lagde spillestilen efter det.

Edit: men mener du alvorligt, at en træner ikke kan udvikle sig på spillestil og system?
    Det er ikke en mening jeg har givet udtryk for. Jeg konstaterer bare at han kommer med et andet mindset og i lang tid har spillet i en opstilling men har givet udtryk for at vi skal noget andet og det var ikke Frem Valby.

Det er andre trænere der kan Frem Valby så hvorfor “udvikle SK” ?? Hvad er det SK har gjort der gør at man kan have tiltro til ham..

man kan jo ikke bruge alle trænere eller spillere for den sags skyld hvis bare man giver dem tid til at udvikle sig til noget andet .. det er OB om nogen et bevis for ..

Leave a comment:

• Orskov
    replied

Var Bjørn førstevalget eller sidste mulighed?
    Han blev blandt andet valgt foran Owusu efter han var klar igen. Og man lagde spillestilen efter det.

Edit: men mener du alvorligt, at en træner ikke kan udvikle sig på spillestil og system?

Leave a comment:

• Plum
    replied

Jeg køber ikke rigtigt den der med at en træner for evigt er fastlåst i en stil eller er system fordi det er der, de har fået deres fodboldopdragelse. Jeg synes der var meget lidt FCN over det, SK prøvede at gøre som cheftræner sidste sæson, især i de sidste tre kampe, men også inden da, hvor vi spillede direkte og prøvede (men ofte mislykkedes med) at få fyldt op i feltet. SK spillede
    med BP som rambuk på højre wingback i flere kampe - det rimer ikke ligefrem på FC Nordsjælland.
    Var Bjørn førstevalget eller sidste mulighed?

Leave a comment:

• Orskov
    replied

Skrevet andetsteds:
    Syntes det skriger til himlen at TB snakker om at vi skal spille mere Frem Valby end FCN og så fastholder en træner der er opdraget i FCN og gerne vil spille på den måde.
    Det var jo kun SK’s egen famlen rundt og udmeldingerne fra de erfarne spillere der gjorde at han hev de unge ind af nød.
    Kan man tænke det, kan man opnå det. Kan man visualisere det, kan man opnå det. Kan man udtale det, kan man opnå det - men SK snakkede kun om at undgå nedrykning .. ikke et fokus på at vinde, kun ikke at tabe.
    Kan godt være at man kan skose Rami og Sven for at snakke om at gå efter 7. pladsen men prof atleter kigger opad, ikke nedad. Hvis vores erfarne spillere vil væk er det måske fordi de vil væk fra en uambitiøs træner ..​
    Jeg køber ikke rigtigt den der med at en træner for evigt er fastlåst i en stil eller er system fordi det er der, de har fået deres fodboldopdragelse. Jeg synes der var meget lidt FCN over det, SK prøvede at gøre som cheftræner sidste sæson, især i de sidste tre kampe, men også inden da, hvor vi spillede direkte og prøvede (men ofte mislykkedes med) at få fyldt op i feltet. SK spillede
    med BP som rambuk på højre wingback i flere kampe - det rimer ikke ligefrem på FC Nordsjælland.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så længe vi ikke ved hvem truppen består af i næste sæson, er det svært at forholde sig til en hurtig oprykning.
    Der er alt for mange ubekendte.
    11 runder inde i efteråret når vi har mødt alle 1 gang, har vi et mere klart billede.
    Nu skrev jeg også “forhåbentligt”. Derudover er det ikke rigtigt særlig vigtigt ift min evaluering. (Men altså, vi bør uanset spillerudskiftning have bedre forudsætninger end nogle andre klubber i rækken, og det siger jeg som en der modsat visse andre ikke var skråsikker grænsende til det arrogante ift nedrykningsrisikoen sidste sæson).

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Skrevet andetsteds:
    Syntes det skriger til himlen at TB snakker om at vi skal spille mere Frem Valby end FCN og så fastholder en træner der er opdraget i FCN og gerne vil spille på den måde.
    Det var jo kun SK’s egen famlen rundt og udmeldingerne fra de erfarne spillere der gjorde at han hev de unge ind af nød.
    Kan man tænke det, kan man opnå det. Kan man visualisere det, kan man opnå det. Kan man udtale det, kan man opnå det - men SK snakkede kun om at undgå nedrykning .. ikke et fokus på at vinde, kun ikke at tabe.
    Kan godt være at man kan skose Rami og Sven for at snakke om at gå efter 7. pladsen men prof atleter kigger opad, ikke nedad. Hvis vores erfarne spillere vil væk er det måske fordi de vil væk fra en uambitiøs træner ..​
    Det er sgu meget tankevækkende det der.

Leave a comment:

replied

Skrevet andetsteds:

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Vi må se hvad der sker. Nu hvor Søren er valgt, så må vi give ham chancen. Men jeg er skeptisk, synes han har lavet nogle meget fejlagtige beslutninger, som har kostet nedrykningen. Men hvis vi ikke ligger omkring oprykning efter 10 kampe, så skal han ud af vagten.

Leave a comment:

• Plum
    replied

Jeg tror forklaringen er, at TB, i modsætning til størstedelen af forum, ikke tænker i "ansvar for hvor vi står," men "hvordan vi bedst kommer videre herfra."
    Skrevet andetsteds:

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"Problemet" er jo at med den titel kommer du ikke til at se ham ofte i klubben. En scout skal jo ikke have sin daglige gang i Ådalen.

Havde hellere set ham som transitionstræner, da han ved, hvad der kræves for at levere på øverste hylde som ung spiller !
    God pointe.
    Og det kan du have helt ret i, men man kan jo håbe at hans titel bliver mere af navn end af gavn.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.

Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.

Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.
    Det fremhævede det ved du eller er det bare en påstand du slynger ud?

Leave a comment:

• Oblisk
    replied

Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.

Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.

Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.
    Nå så du ved ikke om han har et netværk og du ved ikke om han følger kampe, tv eller ej, whyscout osv. Men det var bare ikke det du skrev.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Troels var fremme med en sammenligning om at OB var/er/skulle være mere Frem Valby end FCN. Krogh er vel hentet i sin tid, fordi der i den måske hedengangne strategi var kikke meget mod FCN. Spørgsmålet måske om han kan blive "omvendt" til en anden type fodbold hvor "vilje og hjerte" bliver prioriteret højt, og gerne højere end "tika-taka" delen af spillet. Af dem du nævner vil Kim Engstrøm være min favorit men andre kan sikkert også gøre jobbet .. måske også Krogh.
    Ja tænker også det eneste som kvalificerede Hjortebjerg til OB var at han er Fynbo.

Leave a comment:

Working...
X