Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Baden Frederiksen ville være en fremragende tilføjelse. Jeg tror faktisk Hjortebjerg har haft ham ude i Næsby.

    Gerne med en mulighed for at gøre det permanent.

    Comment


      Baden Frederiksen: https://m.youtube.com/watch?v=V5k2cnG_A1Y

      Comment


        Så begynder Randers og Vejle at røre på sig i vinduet. Oliver Zanden og David Colina. Er der mon nogen planer i OB, før sæsonstart ?
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Så begynder Randers og Vejle at røre på sig i vinduet. Oliver Zanden og David Colina. Er der mon nogen planer i OB, før sæsonstart ?
          Hvis vi havde hentet ham Zanden er jeg da sikker på at kritikken havde været overvældende. Han har ikke spillet 1. Holds fodbold i minimum 6 måneder.
          Så lad os være tålmodige og håbe på at de finder de rigtige. Hylden skal være høj og der står vi ikke først for at vælge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Så begynder Randers og Vejle at røre på sig i vinduet. Oliver Zanden og David Colina. Er der mon nogen planer i OB, før sæsonstart ?
            Jeg tror først du skal regne med noget ind sidst i næste uge.
            Jeg tror vi går efter spillere ala Gigovic og Tongya. Og der står vi ikke først i rækken.

            Comment


              Ved folk om kampen i morgen bliver streamet andet steds end Discovery+

              Comment


                I det mindste sker der noget med nye spillere til OB Q
                Last edited by Online; 25-01-2024, 10:46.

                Comment


                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...for-kikkenborg

                  Anderlecht har tydeligvis ikke noget problem med at smide mange penge efter middelmådige superligaspillere. Deres bud på Helander virker efterhånden ret provokerende.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...for-kikkenborg

                    Anderlecht har tydeligvis ikke noget problem med at smide mange penge efter middelmådige superligaspillere. Deres bud på Helander virker efterhånden ret provokerende.
                    Synes du 11 mill er meget? Jeg synes han fortsætter sin fedterøv stil.

                    Helander buddet provokerer mig ikke. Jeg tror bare Fredberg har kigget lidt for meget på belgiske øl, alternativt ikke helt har forstået at han ikke længere er chef i uldjydeland.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Synes du 11 mill er meget? Jeg synes han fortsætter sin fedterøv stil.

                      Helander buddet provokerer mig ikke. Jeg tror bare Fredberg har kigget lidt for meget på belgiske øl, alternativt ikke helt har forstået at han ikke længere er chef i uldjydeland.
                      Er 11 millioner for en middelmådig superligamålmand ikke meget? Hvis det er hvad de koster, så skal vi da bare give Bernat en ny kontrakt asap. Så kan vi jo sælge ham for det samme til sommer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Er 11 millioner for en middelmådig superligamålmand ikke meget? Hvis det er hvad de koster, så skal vi da bare give Bernat en ny kontrakt asap. Så kan vi jo sælge ham for det samme til sommer
                        Argh. Jeg synes nu kikkenborg de sidste to halvsæsoner har gjort det meget godt.

                        Og 11 mill for et salg til en klub af Anderlechts størrelse i dagens transfermarked. Jeg synes det er billigt.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...f-med-pep-biel

                          altså .. hvis han ikke kan finde anden klub så …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Argh. Jeg synes nu kikkenborg de sidste to halvsæsoner har gjort det meget godt.

                            Og 11 mill for et salg til en klub af Anderlechts størrelse i dagens transfermarked. Jeg synes det er billigt.
                            Jeg synes det er en vanvittig pris for Kikkenborg. Men det er måske bare mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                              Jeg synes det er en vanvittig pris for Kikkenborg. Men det er måske bare mig.
                              Nu skrev du der og så tænkte jeg over det, der er selvfølgelig det der med at målmænd ofte handles til lavere pris og Theo Sander røg vist også i nærheden af det beløb.

                              Jeg ved det ikke, men altså 11 mill for at sælge en ung 1 målmand til en klub som Anderlecht. I mine ører lyder det for billigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                                Jeg synes det er en vanvittig pris for Kikkenborg. Men det er måske bare mig.
                                Står der ikke at de 11 mill incl diverse bonusser? Det er nok nærmere 1 mill euro plus 1/2 i mulige bonusser.
                                Jeg syntes ikke der er noget i vejen med den pris

                                Comment

                                Working...
                                X