Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skulle vi hive en spiller ind til midten med noget Aab connection, så ville jeg nok foreslå:

    https://www.transfermarkt.com/younes...spieler/542525

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Skulle vi hive en spiller ind til midten med noget Aab connection, så ville jeg nok foreslå:

      https://www.transfermarkt.com/younes...spieler/542525
      Nu er kantspillere bare ikke det vi har mest brug for. Hverken Charly eller Markus Jensen står til at være startere pt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Nu er kantspillere bare ikke det vi har mest brug for. Hverken Charly eller Markus Jensen står til at være startere pt.
        Han er bedst på 8'eren.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Han er bedst på 8'eren.
          Men tegner det ikke til at vi skal spille 3-4-3? Så er der jo ikke så meget plads til 8’ere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er ikke helt sikker på at man fedter sig igennem.

            Jeg tror bare lidt at man står i et vadested, hvor man nok godt ved at kvaliteten i førsteholdstruppen ikke er helt god nok, men stadig er nød til at allokere midler til akademiet og har hængepartier både i forhold til faciliteter og stadion, det er en balancegang det der.

            Jeg havde så håbet at Minteh salget kunne gøre at man kunne skubbe på den process til at få gjort op med det der.

            Det vigtigste for mig det er at vi holder forretningen kørende så vi får skabt de midler der gør at vi kan have ihvertfald et top tre akademi i Danmark, målt på udviklede superligaspillere, superligaprofiler og udenlandsprofiler. Og så skal man gøre det ordentligt. Samtidigt med at vi får udviklet en trup der kan spille top 4 i superligaen.

            der skal der altså gang i forretningen, det er også derfor jeg stadig er tilhænger af salget af Frø og Sabbi, og også gerne tager en nedrykning, hvis det så bare betyder at der kommer styr på tingene, at man får foretningen til at køre så man kan gøre tingene ordentligt. Men det er selvfølgeligt ligegyldigt hvis pengene bare skal ind på Thorborgs konto.
            Det er for mildt sagt ,at kvaliteten ikke er helt god nok. Og rykker vi ned, bliver det endnu sværere at få de gode spillere, de gode priser for dem der er og nok tilskuere.
            Det vigtigste er nu som de sidste 10-15 år at få tidssvarende faciliteter.
            Den påtvungne dame, øh, kvindefodbold koster vel også mere end den giver pt. Jeg tog for ikke så længe siden til Viborg og så en kamp mod et hold fra Balkan, Kvaliteten var som at se seriefodbold. Og det var landsholdet inkl Pernille Harder. Jeg tror aldrig jeg kommer til at se en Q-kamp.

            Få nu købt eller lejet de spillere vi mangler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

              Det er for mildt sagt ,at kvaliteten ikke er helt god nok. Og rykker vi ned, bliver det endnu sværere at få de gode spillere, de gode priser for dem der er og nok tilskuere.
              Det vigtigste er nu som de sidste 10-15 år at få tidssvarende faciliteter.
              Den påtvungne dame, øh, kvindefodbold koster vel også mere end den giver pt. Jeg tog for ikke så længe siden til Viborg og så en kamp mod et hold fra Balkan, Kvaliteten var som at se seriefodbold. Og det var landsholdet inkl Pernille Harder. Jeg tror aldrig jeg kommer til at se en Q-kamp.

              Få nu købt eller lejet de spillere vi mangler.
              Herre og Damefodbold er 2 forskellige verdener, de allerbedste damehold ligner noget serie1 herre. Men i forhold til faciliteter og diverse kommune opgaver, der er det klart en fordel, at have damebolden med i det lys, at det så også indeholder noget ligestilling osv. eks Per Rud udtalte i HB Køge, at det blev lettere derovre at få facilitets forbedringer igennem i kommunen, da de skulle opgradere stadion. Som han sagde, de 4-5 mio det kostede at lave DKs bedste damehold, de kom dobbelt eller 3-dobbelt retur.

              vedr herre, få nu købt noget kvalitet, det er dyrt ikke at investere i truppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Men tegner det ikke til at vi skal spille 3-4-3? Så er der jo ikke så meget plads til 8’ere
                Jo, det kan der være noget om. Så bliver det altså op af bakke med tre stoppere og en midtbane der er lige 2 -3 kg tungere end Titanic.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                  Det er for mildt sagt ,at kvaliteten ikke er helt god nok. Og rykker vi ned, bliver det endnu sværere at få de gode spillere, de gode priser for dem der er og nok tilskuere.
                  Det vigtigste er nu som de sidste 10-15 år at få tidssvarende faciliteter.
                  Den påtvungne dame, øh, kvindefodbold koster vel også mere end den giver pt. Jeg tog for ikke så længe siden til Viborg og så en kamp mod et hold fra Balkan, Kvaliteten var som at se seriefodbold. Og det var landsholdet inkl Pernille Harder. Jeg tror aldrig jeg kommer til at se en Q-kamp.

                  Få nu købt eller lejet de spillere vi mangler.
                  Jeg giver mig, det var nok for diplomatisk.

                  Hvad skal du med gode faciliteter? Det handler bare om at have nogle spillere der kan gå ind og skubbe til modstanderne, det kan man sagtens gøre på et ujævnt grundlag ;-) Så er det jo også "helt tilfældigt" heldigt nok at den slags spillere ikke er så dyre.

                  Comment


                    Hvis BIF betaler 4,5 million for Vanlerberghe fra Belgien, som har et halvt år tilbage af kontrakten. Så forstår jeg godt at BW ikke vil sende Helander afsted for væsentligt mindre end det

                    Comment


                      Efter skriveriet om Juul-Sandberg så kom jeg lige til at tænke på ham her som jeg har set på samme u-hold som Sandberg. Udløb i 2025 og han er godt nok en lækker fo'bol'spiller. Kunne BW på en eller anden måde få hevet ham ind, det er nok ikke realistisk, så tænder jeg sgu et lys for ham næste gang jeg er i kirke. Enjoy the video, det er jo fredag:
                      https://m.youtube.com/watch?v=bVzUS3...plbnNlbg%3D%3D

                      https://www.transfermarkt.com/jonath...spieler/856274
                      Last edited by Striwetforlivet!; 26-01-2024, 20:38.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Efter skriveriet om Juul-Sandberg så kom jeg lige til at tænke på ham her som jeg har set på samme u-hold som Sandberg. Udløb i 2025 og han er godt nok en lækker fo'bol'spiller. Kunne BW på en eller anden måde få hevet ham ind så tænder jeg sgu et lys for ham næste gang jeg er i kirke. Enjoy the video, det er jo fredag:
                        https://m.youtube.com/watch?v=bVzUS3...plbnNlbg%3D%3D

                        https://www.transfermarkt.com/jonath...spieler/856274
                        Og total urealistisk……

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Og total urealistisk……
                          Ja det er det desværre. Men for satan for en spiller. 18 år gammel.

                          måske noget lejeaftale?
                          Last edited by Striwetforlivet!; 26-01-2024, 20:42.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Ja det er det desværre. Men for satan for en spiller. 18 år gammel.

                            måske noget lejeaftale?
                            Ikke det sted OB er idag. Vi går kun efter færdig udviklede spillere i dette vindue

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ikke det sted OB er idag. Vi går kun efter færdig udviklede spillere i dette vindue
                              Ja det er måske ræddi nok. Jeg tænkte på det fordi der var noget rygte om Mika bierith på en lejeaftale for et par vinduer siden og det er vel cirka samme niveau.

                              man kan selvfølgelig godt være bekymret for om vi henter noget færdigudviklet ind der er ligeså god som ham der er selv om han kun er halvbagt.

                              Comment


                                Djurgården melder på deres hjemmeside at Hampus Finndell ikke er tilgængelig til deres træningskamp imorgen.
                                Man har vel lov at drømme

                                Comment

                                Working...
                                X