Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Vores svenske makker: https://youtu.be/f_KJHBduOz8?si=ATXHyQ5QtmVFyg5A

    Jeg synes han ser spændende ud. Kan godt lide sideskift og de lange afleveringer, og også ganske hurtig i opfattelsen når den skal stikkes dybt bag om forsvaret.
    Hvorfor skulle han dog skifte til en dansk bundklub? Tænker ikke det er realistisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hvorfor skulle han dog skifte til en dansk bundklub? Tænker ikke det er realistisk.
      Meh. Der er ihvertfald sendt en forespørgsel afsted og en ting er helt sikkert det kommer ikke til at lykkedes hvis man ikke forsøger, den danske liga er trods alt et step op.
      Last edited by Striwetforlivet!; 19-01-2024, 17:36.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvis han skal forløses skal han virkelig forbedre sit blik for spillet/medspillere, nogen gange gøre det simple end konstant at prøve endnu en dribletur, som typisk ender i det rene ingenting
        Helt enig, men de ting han ikke kan, kan han lære. De ting, han kan, er ret svært at lære.

        Man er virkelig blind, hvis man ikke kan se, at der er en guldfugl her, som under rette omstændigheder kan blive forløst. Vel nok også derfor, AGF gerne vil have ham, og de er som bekendt længere fremme sportsligt end os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Hahaha siger også lidt om AGF's storhedsvanvid... Når Tobias forlader OB, bliver det til en sværvægter og ikke til en tumpeklub af den størrelse
          Helt enig, men selvom Charlys potentiale ikke er helt så stort, vil jeg gerne kunne sige det samme om ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Vil det være en ide at få en gratis Mikkel Kirkeskov ind på en 1œ års kontrakt for at "aflaste" AA ?
            Ja da, hvis ambitions niveauet er stædigt at fastholde at vi ikke skal højere end ottende pladsen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              De sidste 3 handler har OB meldt ud langt efter køberen har meldt det ud. Er der kun mig der synes det er for dårligt?
              Måske er man lidt flove over at det er ren oprydning i fejlkøb.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Måske er man lidt flove over at det er ren oprydning i fejlkøb.
                Køb og køb... Det kræver vel at man betaler for spilleren ;-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Køb og køb... Det kræver vel at man betaler for spilleren ;-)
                  Fejlanskaffelser ;-) uanset hvad så er der brugt penge på dem.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Håber jeg i hvert fald ikke. Topniveauet er højt og jeg har stadig en tro på, at han kan finde det mere konsistent. Det vil nok også være nemmere for ham hvis vi over tid formår at forbedre vores defensive organisation og i det hele taget får lidt medvind. Jeg tror det er ekstra svært at slå igennem for en spiller som ham på et hold, der hænger så dårligt sammen som vi har gjort.

                    Fra sommer (og måske i løbet af foråret) har jeg et håb og forventning om, at vi kommer til at spille en mere kompakt 4-3-3 med lidt bredere kanter og han sætter sig på den ene.

                    Men frygter BW laver en Breum med ham. Ville være et stort slag hvis han sælges til dem og bliver en profil. Det skal, i mine øjne, være 30-40+ millioner hvis vi skal sælge til AGF.
                    Meget enig. Håber meget vi holder på Hornemann. Det er jo stadig ret nyt med vores “nye” træner så det vil være interessant at se hvordan Hornemann det næste år kan bygge på. Han har stadig mange ting der skal forbedres (bl.a. skarphed), men det skal han gøre i OB.

                    Gad dog godt vide hvad AGF har budt.

                    Ham der Peter Buch Christiansen fra SjE står som angriber, men har han ikke spillet en del på kanten også?, eller er det mig der husker forkert? Ham kunne jeg godt tænke mig at få til OB. Han er giftig.

                    Comment


                      Nu har jeg gået og tænkt over det i et par dage, og tror faktisk godt at Charly snart ryger.

                      Mest baseret på, at det var på hans position den nye chefscout skulle lave en business case som en del af ansøgningen...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Nu har jeg gået og tænkt over det i et par dage, og tror faktisk godt at Charly snart ryger.

                        Mest baseret på, at det var på hans position den nye chefscout skulle lave en business case som en del af ansøgningen...
                        Det var da højrekant, chefscouten skulle lave, var det ikke??

                        Og, ved nogle om Charly var skadet igår? Eller om det er transferrelateret?

                        Comment


                          Hvis ellers AGF har lagt et rimeligt bud, så er han snart solgt. Synes egentlig BW ofte gør de samme overvejelser som jeg gør. OB kommer til at spille med WBs, og dem ville Horneman komme til at stå i vejen for i det fremadrettede spil. Han er pt udelukkende en gammeldags venstre Wing, og meget en envejs spiller, jeg tror de har erkendt at der skal 2-vejs spillere til i højere grad. Deedson er også envejs, men han skaber så bare meget mere end Horneman. Er med på de spiller i hver sin side, men at have de 2 inde på samme tid er bare for naivt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Hvis ellers AGF har lagt et rimeligt bud, så er han snart solgt. Synes egentlig BW ofte gør de samme overvejelser som jeg gør. OB kommer til at spille med WBs, og dem ville Horneman komme til at stå i vejen for i det fremadrettede spil. Han er pt udelukkende en gammeldags venstre Wing, og meget en envejs spiller, jeg tror de har erkendt at der skal 2-vejs spillere til i højere grad. Deedson er også envejs, men han skaber så bare meget mere end Horneman. Er med på de spiller i hver sin side, men at have de 2 inde på samme tid er bare for naivt.
                            Det skal bare være over langt over 5 mil, og en god vidersalgssklausul.

                            Comment


                              Jeg har også ofte bandet over Charly, men jeg synes også, at når man ser tilbage på kampene, har han skabt en to tre farlige situationer - det er der ingen andre OB-spillere, der formår (pånær forsvarerne selvfølgelig), og det er også sjældent i superligaen. Desuden er han kun 19 år. Han skal da koste langt mere end 5 mio.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Det skal bare være over langt over 5 mil, og en god vidersalgssklausul.
                                De betalte 11 mio for Erik Karl (staveplade) enten det og 15% eller 15 mio uden videresalg, det er vel i det niveau den skal lande. Er med på at han har et fint potentiale, men jeg tror bare et skifte vil være godt for ham. Jeg tror han dagligt skal have “pisken”, og ser vel Røsler som en sådan.

                                Comment

                                Working...
                                X