Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Med risiko for at blive irettesat så mener jeg at have læst et sted (FS/SF sandsynligvis) at Buyas kontrakt med OB er revet over så han kan finde sig en anden klub ..
    Okay, havde jeg ikke registreret, men i så fald er det jo “løst”.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Yes. De store udskiftninger er jo fordi at vi henter mange der er for dårlige. Og nogle gange pga salg. Men hit %`en skal være højere på køb
      100% bliver den dog aldrig og det er også ok

      Nu skal vi bare have forlænget med HC og Trybull(var det noget med at han var blevet U træner i Ådalen?).
      Og måske Bashkim til det halve i løn. Han har stadig stor status og værdi for OB. Kunne sagtens se ham blive i stedet for at tage til Vejle,Horsens,Lyngby ect
      ja - og fordi der skulle skiftes sidste sommer. Der var spillere der skulle videre af den ene eller anden grund.

      Og så er det klart det kommer til at se markant værre ud nu fordi der har været en del nitter. Det vil der fortsat være fremadrettet, men hvis man rammer på 60% og skal af med 2 ud af 5 (bare som eksempel) så ser det knap så slemt ud.

      - så syntes jeg også der har været en tendens til at vores vinduer bliver talt mere aktive end de måske reelt er. Tæller man leje ind og ud med så ser det pludseligt meget aktivt ud. Bare som eks dette vindue, 3 spillere retur fra leje, 1 u19/prøvespiller der er signet til en permanent. Og så 3 ud på leje. Tæller man det med så har vi lavet 7 handler og det er ret meget for et vintervindue.
      Så det handler også om hvordan man opgør det - og leje ophold retur kan jeg altså ikke få mig selv til at tælle med...

      Forlæng med HC, Trybull og Slots - ja tak.

      Og kadrii vil jeg gerne beholde i klubben - hvis han selv kan se sig selv i en mere indskifter rolle...han skal ikke være vores startende angriber efter sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Okay, havde jeg ikke registreret, men i så fald er det jo “løst”.
        tror ikke den er revet over - men kan være den bliver når han lander en ny kontrakt. Der er ihvertfald ikke meldt noget ud endnu af hvad jeg kan se.

        Comment


          Så kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...et-er-jo-loegn
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så kan vi vidst godt afskrive at Helander ryger til Anderlecht

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/b...-pa-ny-stopper
              Så er det jo godt at vi står klar med en 3 årig til Helander.

              Det er jo rædselsscenariet at vi igen henter noget, ihvertfald top seks, ind som så ryger til en konkurent til sommer.

              Det er bare med at få skrevet under Fillip.

              Helander/Mihajlo

              fra sommer, det lyder ikke helt skævt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Så er det jo godt at vi står klar med en 3 årig til Helander.

                Det er jo rædselsscenariet at vi igen henter noget, ihvertfald top seks, ind som så ryger til en konkurent til sommer.

                Det er bare med at få skrevet under Fillip.

                Helander/Mihajlo

                fra sommer, det lyder ikke helt skævt.
                mon ikke OB er klar til at forlænge - kommer nok an på Helander selv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  mon ikke OB er klar til at forlænge - kommer nok an på Helander selv
                  Jeg er 100 procent sikker på at OB gerne vil forlænge aftalen med Helander, jeg er mere i tvivl om Helander lejren. De afsøger nok mulighederne fra sommer.

                  Det er noget hø at vi igen skal ud og finde en venstrebenet stopper til sommer, det bliver chance ala Helander eller noget perspektivtløst ala marxen, ihvertfald hvis budgettet er 2-4 mill.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg er 100 procent sikker på at OB gerne vil forlænge aftalen med Helander, jeg er mere i tvivl om Helander lejren. De afsøger nok mulighederne fra sommer.

                    Det er noget hø at vi igen skal ud og finde en venstrebenet stopper til sommer, det bliver chance ala Helander eller noget perspektivtløst ala marxen, ihvertfald hvis budgettet er 2-4 mill.
                    Hvis Slotsager forlænger og vi som forventet går tilbage til 4 back kæde næste sæson er det ikke givet at vi skal have en ny ind. Så har du Slots,Bjørn,Ivan og Yaya
                    Så det er nærmere kun hvis Slots bliver solgt eller Yaya ikke er i nærheden af SL niveau

                    Helander ser jeg ikke fortsætte i OB hvis han holder sig skadesfri. Så vil mange større klubber stå i kø for at signe ham til sommer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Hvis Slotsager forlænger og vi som forventet går tilbage til 4 back kæde næste sæson er det ikke givet at vi skal have en ny ind. Så har du Slots,Bjørn,Ivan og Yaya
                      Så det er nærmere kun hvis Slots bliver solgt eller Yaya ikke er i nærheden af SL niveau

                      Helander ser jeg ikke fortsætte i OB hvis han holder sig skadesfri. Så vil mange større klubber stå i kø for at signe ham til sommer
                      Jeg tror også det bliver svært, men forsøges det skal det.

                      Jeg tror Slots ryger til sommer, det trækker op til det.
                      BP, tror jeg også ryger til sommer, det har ikke været godt nok den seneste halvsæson og medmindre der kommer en virkelig god en nu, så kan jeg ikke se man holder på ham.

                      Så har du Mihajlo og Bojang, der risikerer vi lidt at ryge i HC/OC gryden at fordi Slotsager kommer op og kan komme så tidligt ind og gøre en forskel så betyder det jo ikke at Bojang kan gøre det samme.

                      Og under alle omstændigheder så spiller du i bedste fald Mihajlo lidt akavet på venstre stopper position, når han er bedst på højre.

                      det kan virkelig være konge at få forlænget med Helander.

                      Helander - Mihajlo det er altså ikke et helt dumt superligaforsvar. Problemet med det kan måske være at det er lidt skadesplaget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Jeg er 100 procent sikker på at OB gerne vil forlænge aftalen med Helander, jeg er mere i tvivl om Helander lejren. De afsøger nok mulighederne fra sommer.

                        Det er noget hø at vi igen skal ud og finde en venstrebenet stopper til sommer, det bliver chance ala Helander eller noget perspektivtløst ala marxen, ihvertfald hvis budgettet er 2-4 mill.
                        ja - og træls man ikke skrev længere med ham - nu det er gået godt.

                        Men forstår godt man ikke turde tage chancen...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          ja - og træls man ikke skrev længere med ham - nu det er gået godt.

                          Men forstår godt man ikke turde tage chancen...
                          Ja det er det. Vi har jo også siddet med både Zohore og Buya Turay som de der forsøg der ikke har virket. Derfor kan det godt irritere mig at vi ikke evner at få mere ud af det når det så lykkedes som i Helanders tilfælde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Med risiko for at blive irettesat så mener jeg at have læst et sted (FS/SF sandsynligvis) at Buyas kontrakt med OB er revet over så han kan finde sig en anden klub ..
                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-ikke-pa-plads

                            Comment


                              Måske skulle vi prøve at leje/købe Charles i FCM

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Måske skulle vi prøve at leje/købe Charles i FCM
                                Det vil jeg også synes vil være spændende! Ihvertfald hellere ham end Fossum.

                                Comment

                                Working...
                                X