Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Står der ikke at de 11 mill incl diverse bonusser? Det er nok nærmere 1 mill euro plus 1/2 i mulige bonusser.
    Jeg syntes ikke der er noget i vejen med den pris
    Du har nok ret med prisen. Jeg tænker heller ikke at Lyngby bare får stukket 11 millioner i hånden. Jeg synes bare stadig det er utroligt at spillere på det niveau kan ende med at koste et tocifret millionbeløb. Han er ikke nødvendigvis bedre end Bernat ham der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Du har nok ret med prisen. Jeg tænker heller ikke at Lyngby bare får stukket 11 millioner i hånden. Jeg synes bare stadig det er utroligt at spillere på det niveau kan ende med at koste et tocifret millionbeløb. Han er ikke nødvendigvis bedre end Bernat ham der.
      Det er bare markedet. Som i Danmark trækkes op af FCK,FCN og FCM i de her år. Set i forhold til prisen på TK i Århus og Minteh i OB syntes jeg faktisk det er en fair pris.
      Klubber som OB vil gerne prøve at fordoble deres priser med 2-3 års mellemrum på deres stjerner. Men stadig helst betale det samme for spillere som de altid har gjort. Kun justeret for inflation…..
      Jeg tænker at vores priser på de bedste spillere pt hedder 60-75 mill på Slots, 25-35 mill på Rami og 15-25 mill på DD hvis de skulle sælges idag. Det er jo fuldstændig vanvittige priser. Og lur mig om 1-2-3 af dem ikke er gået i opfyldelse inden for et par år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er bare markedet. Som i Danmark trækkes op af FCK,FCN og FCM i de her år. Set i forhold til prisen på TK i Århus og Minteh i OB syntes jeg faktisk det er en fair pris.
        Klubber som OB vil gerne prøve at fordoble deres priser med 2-3 års mellemrum på deres stjerner. Men stadig helst betale det samme for spillere som de altid har gjort. Kun justeret for inflation…..
        Jeg tænker at vores priser på de bedste spillere pt hedder 60-75 mill på Slots, 25-35 mill på Rami og 15-25 mill på DD hvis de skulle sælges idag. Det er jo fuldstændig vanvittige priser. Og lur mig om 1-2-3 af dem ikke er gået i opfyldelse inden for et par år
        Markedet er ret vildt. AGFs TK salg var også helt vanvittigt. Med Kikkenborg er der bare en meget begrænset upside, så jeg forstår slet ikke købet fra Anderlechts side. Wesström bliver i hvert fald bekræftet i at det er for dyrt for os at handle i Superligaen, når spillere som Mads Kikkenborg koster dig 11 millioner.
        Min oprindelige pointe gik nu også mere på at Anderlecht tydeligvis ikke har noget problem med at bruge penge i Superligaen, når de betaler så meget for en backup målmand. Til sammenligning er buddet på Helander meget lavt. Også kontrakten taget i betragtning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er bare markedet. Som i Danmark trækkes op af FCK,FCN og FCM i de her år. Set i forhold til prisen på TK i Århus og Minteh i OB syntes jeg faktisk det er en fair pris.
          Klubber som OB vil gerne prøve at fordoble deres priser med 2-3 års mellemrum på deres stjerner. Men stadig helst betale det samme for spillere som de altid har gjort. Kun justeret for inflation…..
          Jeg tænker at vores priser på de bedste spillere pt hedder 60-75 mill på Slots, 25-35 mill på Rami og 15-25 mill på DD hvis de skulle sælges idag. Det er jo fuldstændig vanvittige priser. Og lur mig om 1-2-3 af dem ikke er gået i opfyldelse inden for et par år
          20 til 30 for DD. Ellers enig.

          Med potentiale for yderligere stigninger hvis Rami begynder at banke kasser ind og DD holder niveau og stadig banker kasser ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Markedet er ret vildt. AGFs TK salg var også helt vanvittigt. Med Kikkenborg er der bare en meget begrænset upside, så jeg forstår slet ikke købet fra Anderlechts side. Wesström bliver i hvert fald bekræftet i at det er for dyrt for os at handle i Superligaen, når spillere som Mads Kikkenborg koster dig 11 millioner.
            Min oprindelige pointe gik nu også mere på at Anderlecht tydeligvis ikke har noget problem med at bruge penge i Superligaen, når de betaler så meget for en backup målmand. Til sammenligning er buddet på Helander meget lavt. Også kontrakten taget i betragtning.
            Jeg syntes nu ikke det lyder så vildt. FCK betale vel mere for ham fra Aab. Vi kunne uden problemer godt have fået 30-40 mill for OC idag…

            Men 1,5 mill for Helander er latterligt. Tænker heller ikke Helander føler sig vildt speciel og får en varm følelse af at de virkelig gerne vil have ham. Jeg føler mig dog overbevist om at de vender tilbage med et noget større bud inden længe mm noget andet dukker op. For de skal hente 1-2 forsvarsspillere i dette vindue der er plug&play

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Markedet er ret vildt. AGFs TK salg var også helt vanvittigt. Med Kikkenborg er der bare en meget begrænset upside, så jeg forstår slet ikke købet fra Anderlechts side. Wesström bliver i hvert fald bekræftet i at det er for dyrt for os at handle i Superligaen, når spillere som Mads Kikkenborg koster dig 11 millioner.
              Min oprindelige pointe gik nu også mere på at Anderlecht tydeligvis ikke har noget problem med at bruge penge i Superligaen, når de betaler så meget for en backup målmand. Til sammenligning er buddet på Helander meget lavt. Også kontrakten taget i betragtning.
              Men det er bare ikke kun i Superligaen at priserne er stukket af, generelt hvis man skal hente kvalitetsspillere ind så er det bare dyrt.

              Jeg sad og overvejede hvad en god kvalitetsspiller på de forskellige positioner koster.

              9'er 20 mill.
              6'er 15 mill.
              Stopper 20 mill.
              målmand 10 mill.
              Back 10 mill.
              8'er 15 mill.
              kant 15 mill.

              Det er et hidsigt marked.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Men det er bare ikke kun i Superligaen at priserne er stukket af, generelt hvis man skal hente kvalitetsspillere ind så er det bare dyrt.

                Jeg sad og overvejede hvad en god kvalitetsspiller på de forskellige positioner koster.

                9'er 20 mill.
                6'er 15 mill.
                Stopper 20 mill.
                målmand 10 mill.
                Back 10 mill.
                8'er 15 mill.
                kant 15 mill.

                Det er et hidsigt marked.
                Det er jo også årsagen til at vi ikke ser superligaklubberne generelt være igang med på indkøbssiden endnu.
                Brøndby betalte så vidt jeg husker 11-12 mio for Evjen. Han startede èn sølle kamp for Brøndby i superligaen i efteråret og de formår at tjene penge på ham. Markedet er så vildt og med undtagelse af fck, fcm og til dels Brøndby, så har vi bare ikke en chance før vinduet er ved at klappe i og der sidder et par profilerede spillere, som desperat skal have fundet sig en arbejdsgiver inden timeglasset render ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det er jo også årsagen til at vi ikke ser superligaklubberne generelt være igang med på indkøbssiden endnu.
                  Brøndby betalte så vidt jeg husker 11-12 mio for Evjen. Han startede èn sølle kamp for Brøndby i superligaen i efteråret og de formår at tjene penge på ham. Markedet er så vildt og med undtagelse af fck, fcm og til dels Brøndby, så har vi bare ikke en chance før vinduet er ved at klappe i og der sidder et par profilerede spillere, som desperat skal have fundet sig en arbejdsgiver inden timeglasset render ud.
                  Jeg tror slet ikke vi kan hente fra den hylde der. Vi skal op på den lige under. Det kan så også være dyrt nok. Men ja vi er nød til at væbne os med tålmod.

                  Og så skal vi være glade for at vi har akademiet.

                  Hansborg, Juul-Sandberg og Noah Lassen må gerne skynde sig og blive klar til superliga.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Jeg tror slet ikke vi kan hente fra den hylde der. Vi skal op på den lige under. Det kan så også være dyrt nok. Men ja vi er nød til at væbne os med tålmod.

                    Og så skal vi være glade for at vi har akademiet.

                    Hansborg, Juul-Sandberg og Noah Lassen må gerne skynde sig og blive klar til superliga.
                    jeg håber også vi bliver bedre til at få dem fra akademiet til at slå igennem. Tror bare det kræver et solidt skelet holdet er bygget op om, så der er tid til de unge vender sig til spil og tempo. Og der mangler vi de erfarne, kvalitetsspillere. Så alt ikke skal afhænge af en 18 årig ny-prof - det er ikke fair for nogen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jeg håber også vi bliver bedre til at få dem fra akademiet til at slå igennem. Tror bare det kræver et solidt skelet holdet er bygget op om, så der er tid til de unge vender sig til spil og tempo. Og der mangler vi de erfarne, kvalitetsspillere. Så alt ikke skal afhænge af en 18 årig ny-prof - det er ikke fair for nogen
                      Præcis. Og vi har ikke råd til at have alle disse skelet-spillere på engang. Eller dem OB tror vi har, er aldrig på toppen samtidig. Jeg tror også det er hovedårsagen til at så relativt få OB-talenter slår igennem i OB. Derfor udvikler en spiller som Charley sig bare ikke godt og hurtigt nok. Jeg skrev også i sommer, at jeg var dybt bekymret over at han var 1. valg på den venstre kant. Det var dømt til at gå galt med det setup af spillere omkring ham.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Præcis. Og vi har ikke råd til at have alle disse skelet-spillere på engang. Eller dem OB tror vi har, er aldrig på toppen samtidig. Jeg tror også det er hovedårsagen til at så relativt få OB-talenter slår igennem i OB. Derfor udvikler en spiller som Charley sig bare ikke godt og hurtigt nok. Jeg skrev også i sommer, at jeg var dybt bekymret over at han var 1. valg på den venstre kant. Det var dømt til at gå galt med det setup af spillere omkring ham.
                        20 akademispillere og 5 eksterne markante profiler, så kører vi.

                        Akademispillere behøver jo ikke alle være under 20. Man kunne have valgt at gøre en indsats for at få spillere som Høgh, Barett og andre hjem med deres erfaring så man aldersmæssigt også havde balance.

                        Der er fredag - man må godt være list løssluppen ..
                        Last edited by Plum; 26-01-2024, 07:49.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Ikke meget man hører om Buya Turay. Det er snart nogen dage siden, at vi fik at vide han forhandler med en anden klub.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jeg håber også vi bliver bedre til at få dem fra akademiet til at slå igennem. Tror bare det kræver et solidt skelet holdet er bygget op om, så der er tid til de unge vender sig til spil og tempo. Og der mangler vi de erfarne, kvalitetsspillere. Så alt ikke skal afhænge af en 18 årig ny-prof - det er ikke fair for nogen
                            Jeg synes det var ret tydeligt da vi havde Gigovic/Tverskov inde centralt, der blev der plads til spillere som Adelgaard og Grubbe på backsne. Der var ikke diskussioner om Askes præstationer, det var bare fedt at der var to OB backs på holdet.

                            Men altså det er nok det der mest af alt kendetegner OB, så længe jeg kan huske ihvertfald, man springer over hvor gærdet er lavest i forhold til de økonomiske spørgsmål, Transfers, akademi, faciliteter og stadion, det er virkelig gennemgående det der. Man handler i Harald Nyborg.

                            Jeg håber man kan holde transferindtægterne oppe og at man derigennem kan få gjort op med den der kultur, så man får investeret i at gøre tingene ordentligt fra starten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg synes det var ret tydeligt da vi havde Gigovic/Tverskov inde centralt, der blev der plads til spillere som Adelgaard og Grubbe på backsne. Der var ikke diskussioner om Askes præstationer, det var bare fedt at der var to OB backs på holdet.

                              M​en altså det er nok det der mest af alt kendetegner OB, så længe jeg kan huske ihvertfald, man springer over hvor gærdet er lavest i forhold til de økonomiske spørgsmål, Transfers, akademi, faciliteter og stadion, det er virkelig gennemgående det der. Man handler i Harald Nyborg.

                              Jeg håber man kan holde transferindtægterne oppe og at man derigennem kan få gjort op med den der kultur, så man får investeret i at gøre tingene ordentligt fra starten.
                              Jeg er så enig - spillere, træningsbaner, stadion, akademi osv - alt skal købes billigst muligt og tales mest muligt op for at det ikke er synligt for alle fans, sponsorer og medier - at man fedter sig igennem og alligevel fastholder en ikke opnået målsætning efterhånden på 12 år - det er sagen i en nøddeskal. Når vores konkurrenter alle investerer betydeligt mere end vi gør er det klart at vi synker mod bunden - og efterhånden ikke længere kan se konkurrenterne forsvinde i tågen.

                              Comment


                                Lækkert

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iver-ob-profil

                                Comment

                                Working...
                                X