Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Flere og flere siger Alm er færdig efter FCN kampen, og Niels F er den som bliver nævnt mest.

    Har folk herinde også hørt noget om det?
    jeg har intet hørt - ren spekulation.

    Men jeg kan ikke forestille mig at OB fortsætter med Alm, spillet har ikke været godt, manglende resultater og så det enorme pres der er på ham nu. Og på klubben og derfor også på BW. Og siden de ikke har fyret ham før så peger alt jo på at det bliver i den kommende landsholdpause. Så hvis ikke han ryger på mandag så må det være fordi han får frem til vinterpausen. Det vil bare være et kæmpe gamble i mine øjne.

    Om det så bliver Niels F.? Tja han går jo ihvertfald uden trænerjob, og så har BT åbenbart hørt rygter om at OB har været i kontakt med ham, så han er vel pt bedste bud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg har intet hørt - ren spekulation.

      Men jeg kan ikke forestille mig at OB fortsætter med Alm, spillet har ikke været godt, manglende resultater og så det enorme pres der er på ham nu. Og på klubben og derfor også på BW. Og siden de ikke har fyret ham før så peger alt jo på at det bliver i den kommende landsholdpause. Så hvis ikke han ryger på mandag så må det være fordi han får frem til vinterpausen. Det vil bare være et kæmpe gamble i mine øjne.

      Om det så bliver Niels F.? Tja han går jo ihvertfald uden trænerjob, og så har BT åbenbart hørt rygter om at OB har været i kontakt med ham, så han er vel pt bedste bud.
      Jeg har også undret mig over at BW har udtalt sig om at Frank H er loyal…

      Ville en assistent som ikke er på talefod med cheftræneren, ikke smutter ved normale omstændigheder…

      Måske har Frank hørt/set noget? Måske er det en gensidig opsigelse fra efter FCN kampen?…

      Mandag bliver ihvertfald spændende!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        det er Trybull heller ikke så vidt jeg kan se...
        Der har du ret, så blev billedet måske toget allerede lidt tid siden.
        Derfor findes Trybull med billedet på OB.dk under Førsteholdet/Spillerne mens Mouritsen, Helander og Markus Jensen står der kun med navnet men uden foto ...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Flere og flere siger Alm er færdig efter FCN kampen, og Niels F er den som bliver nævnt mest.

          Har folk herinde også hørt noget om det?
          Nu bliver det ikke nødvendigvis sandt fordi flere og flere journalister siger det.
          Og da slet ikke en historie fra BT der uden tvivl har historien herindefra.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Nu bliver det ikke nødvendigvis sandt fordi flere og flere journalister siger det.
            Og da slet ikke en historie fra BT der uden tvivl har historien herindefra.
            Fair nok du ikke tror på BT. Det gør jeg nu - BT skriver ikke ting for bare at skrive dem. De skriver det kun fordi de har hørt det fra kilder.

            Hvis jeg husker rigtigt var de også de første som nævnte hans nævn for nogle uger siden - husker det som at det var efter SIF kampen hjemme.

            Bt undersøger tingene, til det ikke kan undersøges mere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              lad os håbe - tror han vil være en god kandidat.

              Må erkende jeg lige pt er lidt ligeglad hvem det bliver - der skal bare ske et eller andet for at jeg kan finde en tro på projektet igen.
              Jeg må erkende jeg er mere end lunken ved Niels Frederiksen. Synes ikke han imponerede i Brøndby, og tror ikke han har gennemslagskraft nok. OB trænger til en stærk personlighed efter de sidste par trænere.
              Bo Henriksen ville være verdensklasse, men det kommer ikke til at ske desværre. David Nielsen er også en no bullshit træner. Kommer heller ikke til at ske.
              Vi ender helt sikkert op med en ledelsen kan styre som en marionet dukke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Jeg må erkende jeg er mere end lunken ved Niels Frederiksen. Synes ikke han imponerede i Brøndby, og tror ikke han har gennemslagskraft nok. OB trænger til en stærk personlighed efter de sidste par trænere.
                Bo Henriksen ville være verdensklasse, men det kommer ikke til at ske desværre. David Nielsen er også en no bullshit træner. Kommer heller ikke til at ske.
                Vi ender helt sikkert op med en ledelsen kan styre som en marionet dukke.
                Niels Frederiksen er en fremragende leder, og han har i den grad gennemslagskraft, bare ikke de der voldsomme udbrud som eks. David Nielsen. Niels Frederiksen kan i den grad navigere i en svingdørsklub, hvilket han beviste i Brøndby, og endda endte med at gøre til Danmarksmestre i 20/21 efter 2 sæsoner i klubben. Unge spillere er han enormt dygtig til at køre ind i senior, måske nok noget OB har behov for at få opgraderet. I mine øjne finder OB ikke et bedre match, medmindre OB vil ændre strategi.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Jeg må erkende jeg er mere end lunken ved Niels Frederiksen. Synes ikke han imponerede i Brøndby, og tror ikke han har gennemslagskraft nok. OB trænger til en stærk personlighed efter de sidste par trænere.
                  Bo Henriksen ville være verdensklasse, men det kommer ikke til at ske desværre. David Nielsen er også en no bullshit træner. Kommer heller ikke til at ske.
                  Vi ender helt sikkert op med en ledelsen kan styre som en marionet dukke.
                  fordi en træner kan holde kritik internt og opføre sig proffesionelt behøver han jo ikke være en marionetdukke...

                  tænker da det sidste vi har brug for er et eller andet løstgående missil der lufter al det beskidte undertøj i fuld offentlighed.

                  - NF sikrede da et mesterskab til BIF, det var da ret godt gået vil jeg mene...Bo H er på kontrakt så nej. David N. kunne jeg sagtens se ruske lidt op i truppen...men om han spillestilsmæssigt vil passe ind er jeg nok lidt mere i tvivl om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                    Niels Frederiksen er en fremragende leder, og han har i den grad gennemslagskraft, bare ikke de der voldsomme udbrud som eks. David Nielsen. Niels Frederiksen kan i den grad navigere i en svingdørsklub, hvilket han beviste i Brøndby, og endda endte med at gøre til Danmarksmestre i 20/21 efter 2 sæsoner i klubben. Unge spillere er han enormt dygtig til at køre ind i senior, måske nok noget OB har behov for at få opgraderet. I mine øjne finder OB ikke et bedre match, medmindre OB vil ændre strategi.
                    Fuldstændig enig - Niels lavede flotte resultater med U21 og senest BIF.

                    Niels kan godt kalde en spade for en spade. Det husker jeg han har gjort i Brøndby før.

                    Perfekt Match i mine øjne, og du har helt ret med de unge spillere, mener han havde stor betydning i at Lindstrøm og Frendrup blev solgt fra Pestegnen for store beløber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Fuldstændig enig - Niels lavede flotte resultater med U21 og senest BIF.

                      Niels kan godt kalde en spade for en spade. Det husker jeg han har gjort i Brøndby før.

                      Perfekt Match i mine øjne, og du har helt ret med de unge spillere, mener han havde stor betydning i at Lindstrøm og Frendrup blev solgt fra Pestegnen for store beløber.
                      Der var en stor gruppe der overpræsterede eller i hvert fald viste en voldsom udvikling under Niels Frederiksen. Maxsø, Nørgård, Hedlund, Uhre, Schwæbe, de 2 du nævner, der er nok flere. Det gjorde de vel at bemærke under et enormt pres, som der altid er i Brøndby. Jeg er sikker på. at talentmassen i OB er på samme niveau, men den bliver bare forvaltet forkert.
                      Last edited by jojo; 06-10-2023, 21:32.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Jeg må erkende jeg er mere end lunken ved Niels Frederiksen. Synes ikke han imponerede i Brøndby, og tror ikke han har gennemslagskraft nok. OB trænger til en stærk personlighed efter de sidste par trænere.
                        Bo Henriksen ville være verdensklasse, men det kommer ikke til at ske desværre. David Nielsen er også en no bullshit træner. Kommer heller ikke til at ske.
                        Vi ender helt sikkert op med en ledelsen kan styre som en marionet dukke.
                        Han imponerede i den grad ved at rydde op efter Zorniger, som tørrede røv med deres dyrt betalte Masterclass og fik tilført sine egne profiler. Han fik talenter til at blomstre og blev mestre med et hold med et væsentligt mindre budget end de mønstre den dag i dag.
                        siden gik luften så af ballonen, da de skulle høste frugterne og kvaliteten i spillertruppen dalede i kvalitet.
                        Det Han dog lykkedes med var at overtage lidt af et morads efter Zorniger, som havde dikteret agendaen derovre. Lidt det samme kan han nu overtage hos os, hvor der også er fine uforløste talenter krydret med spillere som Owusu, Al Hajj, Köhler, Helander, Kadrii og Trybull, som har værktøjer i rygsækken vi bør kunne bygge et fornuftigt hold op omkring.
                        Jeg vil til hver en tid tvivle på en træner kan forløse os, når typer som Kent og Michelsen faldt igennem, men NF med et dansk mesterskab i bagagen vil være et scoop at lokke til en klub i vores forfatning pt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99
                          Vil anbefale folk at læse Fyens imorgen.

                          Har lige læst artiklen på telefonen. Det er interrasant info…
                          Sorry, men hvordan kan du læse Fyens.dk allerede nu..? Den “udkommet” først lørdag…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Sorry, men hvordan kan du læse Fyens.dk allerede nu..? Den “udkommet” først lørdag…
                            Brogaard er vidst uddannet hacker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Brogaard er vidst uddannet hacker
                              Det kan jeg naturligvis ikke afvise er tilfældet, men jeg er bestemt ikke "uddannet" hacker, men bare en simpel FS abonnent på e-avisen som typisk leveres med adgang til alle artikler mellem 23 og 23.30 om aftenen.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det kan jeg naturligvis ikke afvise er tilfældet, men jeg er bestemt ikke "uddannet" hacker, men bare en simpel FS abonnent på e-avisen som typisk leveres med adgang til alle artikler mellem 23 og 23.30 om aftenen.

                                Comment

                                Working...
                                X