Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

    Kim Brink, nej tak. Den tid er forbi, og den er dejlig nostalgisk at tænke på, men det fik også en brat og kedelig ende. Som jeg husker det kom Brinken i klammeri i en Europa-cup kamp, fordi han havde alkoholproblemer. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fuld-og-pinlig

    Gamet er også et andet i dag, og han har været væk fra det i for lang tid.
    Undskyld det er det rene vrøvl, KB arbejder da stadig med fodbold og så længe er det heller ikke siden. Selvfølgelig vil han være en forstærkning.
    Last edited by Fergi; 05-10-2023, 13:46.

    Comment


      Det er vel ikke så interessant hvad Brink synes om Thorborg -men om hvad Thorborg synes om Brink - og efter hvad jeg hører kommer de IKKE til at arbejde sammen igen.
      Kim Brink har vel ret beset heller ikke haft større succes andre steder end i OB ? Vi skal væk fra at caste tidligere OB ere blot fordi de er tidligere, hvis deres kompetencer eller evner ikke længere er det vi behøver - det gælder både på træner, ledelse og spiller niveau i mine øjne. Så herfra tak til KB for en glimrende tid - men nej tak til fremadrettet job. I'vrigt er jeg helt enig i at det var en glimrende podcast og god underholdning at opleve KB fortælle om tiden i OB - det er han god til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

        Undskyld det er det rene vrøvl, KB arbejder da stadig med fodbold og så længe er det heller ikke siden. Selvfølgelig vil han være en forstærkning.
        Nej, det er ikke vrøvl. Det 12 år siden Kim Brink var i OB. Siden havde han stillinger i FC Fyn, Vejle og Hobro, som han forlod for en kommerciel stilling i EWII i 2016. Så har han sit eget firma, som primært er rettet mod sports marketing. Hvis Kim Brink stadig var så dygtig og relevant i dansk fodbold, så arbejdede han nok i en superligaklub. Jeg kan slet ikke se, hvordan han kan forstærke OB.

        Derimod kan jeg sagtens se, at han er en legende i klubben og fremstår som et sympatisk menneske.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg

          Kim Brink, nej tak. Den tid er forbi, og den er dejlig nostalgisk at tænke på, men det fik også en brat og kedelig ende. Som jeg husker det kom Brinken i klammeri i en Europa-cup kamp, fordi han havde alkoholproblemer. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fuld-og-pinlig

          Gamet er også et andet i dag, og han har været væk fra det i for lang tid.
          I interviewet fortæller han om arbejde både i Vejle og Hobro.Husker ikke om han sagde præcist hvornår men jeg hørte det som om det ikke var længe siden men forsøger han at tjene sine penge ved formidling af unge afrikanere.
          Alkoholproblem så længe siden synes jeg bør tilhøre fortiden - altså forudsat han ikke er alkoholiker nu.
          Men han skal ikke være træner, tror jeg.
          Last edited by Ruben; 05-10-2023, 14:46.

          Comment


            Jeg kunne sagtens se Kim Brink i bestyrelsen, det ville øge mængden af fodboldintelligens ikke så lidt. Men kun hvis der lyttes til ham af den allerøverste ledelse/ejer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
              Jeg kunne sagtens se Kim Brink i bestyrelsen, det ville øge mængden af fodboldintelligens ikke så lidt. Men kun hvis der lyttes til ham af den allerøverste ledelse/ejer.
              Det er jeg helt enig i. Også ud fra at noget drastisk skal ske der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                Jeg kunne sagtens se Kim Brink i bestyrelsen, det ville øge mængden af fodboldintelligens ikke så lidt. Men kun hvis der lyttes til ham af den allerøverste ledelse/ejer.
                Det kommer aldrig til at ske. Kim Brink og Niels Thorborg kommer aldrig til at arbejde sammen igen...
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Det kommer aldrig til at ske. Kim Brink og Niels Thorborg kommer aldrig til at arbejde sammen igen...
                  Har været nævnt mange gange her på forum, kan nogen løfte sløret til hvorfor det er sådan?

                  Comment


                    Er vi egentlig på jagt efter en ny cheftræner ? Eller håber og tror ledelsen stadig på, at Alm kan vende denne krise. Og hvor længe vil evt kandidater som Frederiksen og Nielsen, vente på afklaring ? Alt imens Alm stadig er cheftræner.
                    Last edited by sinus; 05-10-2023, 16:49.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Er vi egentlig på jagt efter en ny cheftræner ? Eller håber og tror ledelsen stadig på, at Alm kan vende denne krise. Og hvor længe vil evt kandidater som Frederiksen og Nielsen, vente på afklaring ? Alt imens Alm stadig er cheftræner.
                      Tænker både Nielsen og Frederiksen gerne venter på det rette job. Om OB så er interesseret ved vi ikke en døjt om. Det er ren spekulation.
                      Måske bliver det en Svensker, måske en Tysker, eller noget helt andet. Bjørn har det med at trække kaniner op af hatten vi aldrig har hørt om.
                      Hvis OB vinder på søndag er Alm nok træner året ud. Mindst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Tænker både Nielsen og Frederiksen gerne venter på det rette job. Om OB så er interesseret ved vi ikke en døjt om. Det er ren spekulation.
                        Måske bliver det en Svensker, måske en Tysker, eller noget helt andet. Bjørn har det med at trække kaniner op af hatten vi aldrig har hørt om.
                        Hvis OB vinder på søndag er Alm nok træner året ud. Mindst.
                        Det kommer vel i bund og grund an på om BW tror at AA er den træner der kan forløse det potentiale han mener at der er i den trup han har sat sammen.
                        BW ved godt at den trup AA har nu ikke er på niveau med den der sluttede sidste sæson og slet ikke som den der var for et år siden så måske hele tilgangen er, at man godt ved at truppen ikke skal toppe nu selvom det nok ikke var meningen at den skulle falde så dybt som det er tilfældet ..

                        Ellers venter man bare på landsholdspausen ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Det kommer vel i bund og grund an på om BW tror at AA er den træner der kan forløse det potentiale han mener at der er i den trup han har sat sammen.
                          BW ved godt at den trup AA har nu ikke er på niveau med den der sluttede sidste sæson og slet ikke som den der var for et år siden så måske hele tilgangen er, at man godt ved at truppen ikke skal toppe nu selvom det nok ikke var meningen at den skulle falde så dybt som det er tilfældet ..

                          Ellers venter man bare på landsholdspausen ..
                          jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig andet end at man bare venter på landsholdspausen.

                          - jeg syntes ærlig talt alt den anden snak om truppens kvalitet vs sidste år osv er rene undskyldninger. Så gode var jo vi heller ikke sidste år; den gode stime der oftest snakkes om var 10 kampe uden nederlag - ja, men det var altså kun 4 sejre.

                          Alm bør simpelthen være fortid på søndag - uanset resultatet.

                          Ellers mister jeg da først virkeligt troen på at OB kan vende det her rundt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig andet end at man bare venter på landsholdspausen.

                            - jeg syntes ærlig talt alt den anden snak om truppens kvalitet vs sidste år osv er rene undskyldninger. Så gode var jo vi heller ikke sidste år; den gode stime der oftest snakkes om var 10 kampe uden nederlag - ja, men det var altså kun 4 sejre.

                            Alm bør simpelthen være fortid på søndag - uanset resultatet.

                            Ellers mister jeg da først virkeligt troen på at OB kan vende det her rundt.
                            Det føler jeg mig også forholdsvis overbevist om…

                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig andet end at man bare venter på landsholdspausen.

                              - jeg syntes ærlig talt alt den anden snak om truppens kvalitet vs sidste år osv er rene undskyldninger. Så gode var jo vi heller ikke sidste år; den gode stime der oftest snakkes om var 10 kampe uden nederlag - ja, men det var altså kun 4 sejre.

                              Alm bør simpelthen være fortid på søndag - uanset resultatet.

                              Ellers mister jeg da først virkeligt troen på at OB kan vende det her rundt.
                              Jeg kan godt have fantasi til at tro BW rigtig gerne vil give truppen en ny træner, men at det også skal være en af en vis støbning. Jeg tror heller ikke han ser værdi i at vi skal have en midlertidig brandslukker ind. Jeg tror han vil have en erstatning klar fra den dag han beder Alm pakke sine ting. Her skal han så også ramme plet, for ellers er han jo som flere har været inde på, den næste der peges på. Derfor vil han nok trække den så længe han kan. Det hele kan så vendes på hovedet, hvis NT pludselig får nok, og træffer beslutningen for ham. Det kan også blive et scenarie, hvis vi bare fortsætter jammeren og BW nøler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg kan godt have fantasi til at tro BW rigtig gerne vil give truppen en ny træner, men at det også skal være en af en vis støbning. Jeg tror heller ikke han ser værdi i at vi skal have en midlertidig brandslukker ind. Jeg tror han vil have en erstatning klar fra den dag han beder Alm pakke sine ting. Her skal han så også ramme plet, for ellers er han jo som flere har været inde på, den næste der peges på. Derfor vil han nok trække den så længe han kan. Det hele kan så vendes på hovedet, hvis NT pludselig får nok, og træffer beslutningen for ham. Det kan også blive et scenarie, hvis vi bare fortsætter jammeren og BW nøler.
                                det er klart det afhænger af hvem man kan få ind - men nu må de efterhånden have været i gang et par uger, optimalt at skifte på den måde nej, men det må være muligt at finde en kompetent afløser.
                                - og selv om jeg helst ser der kommer en langsigtet løsning ind så tænker jeg også vi er et sted nu hvor en der bare skal få os igennem sæsonen kan være en mulighed.

                                Og ja pilen vil komme til at pege på BW på et eller andet tidspunkt hvis ikke det lykkedes, men lader han bare stå til og lader Alm kører linen ud vil fokus også rettes på ham.

                                Og så tror jeg ikke BW sidder og tænker på den måde - jeg vil næsten mene at så er den da først gal hvis man sidder med sådan en "taber" tilgang, at man tænker frem mod næste nederlag, og hvad hvis jeg nu gør det der forkert...han skal jo tro på han finder den rette til at løse opgaven.

                                Comment

                                Working...
                                X