Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad er det for en "yderligere evurdering", da TB har været med i den "eksterne undersøgelse" hele tiden

    Har han kun fokuseret på at få BWs post... meget groft sagt ? !
    Den evaluering, han naturligvis laver løbende i de første uger i klubben og derefter.

    Comment


      [QUOTE=Mwape;n343955]
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Ikke at jeg er synderligt overbevist om at det reelt er nye tider i Ådalen denne gang, men om vi “fortsætter NT stilen” står og falder vel ikke med om Søren Krogh bliver fyret? Især da ikke hvis rygterne om, at det er TB, der insisterede på ikke at fyre trænerteamet samtidig med BW og uden yderligere evaluering (som fmprOB har hørt fra sin kilde). Om SK er den rigtige eller ej til at genstarte klubben med egne talenter og en power-spillestil ved jeg ikke (jeg hælder mod at han kunne være et fornuftigt bud), men jeg synes det er et sundhedstegn at TB lavet en reel evaluering af hvad der giver mening fremadrettet fremfor bare pr automatik at trykke på fyringsknappen.[/QUOTE]

      Ja, det er fint. Men åbenlyst i mine øjne at SK ikke bør belønnes for sin indsats. Lad os heller ikke glemme, at han også havde stort ansvar under Alm...
      Det var egentlig en del af min pointe, at jeg synes det er fint det ikke handler om hvad han har “gjort sig fortjent til” men hvordan man ser ham passe ind i den genstart og kulturændring, man gerne vil lave. Passer han ind i det? Det må være det, TB skal vurdere/skal have brugt den sidste uges tid på at vurdere. Kan SK trives og LvR resultater hvis set-up’et og kulturen ændres i den retning man gerne vil og kan han være en del af sen proces? Det er heldigvis de spørgsmål, jeg tror TB stiller - ikke om han “har fortjent” at være vores træner eller hvilket ansvar han havde under en tidligere træner. Svaret på de spørgsmål kender jeg ikke, men jeg stoler indtil videre på, at en kapacitet som TB er i stand til at vurdere det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Den evaluering, han naturligvis laver løbende i de første uger i klubben og derefter.
        Fair nok, så han går fra at være en del af den oprindelige eksterne evaluering til den interne... mon han så er lige så åbenmundet i sin nye rolle

        Jeg har mine tvivl, men har også taget fejl (mange gange) før

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Fair nok, så han går fra at være en del af den oprindelige eksterne evaluering til den interne... mon han så er lige så åbenmundet i sin nye rolle

          Jeg har mine tvivl, men har også taget fejl (mange gange) før
          Aner det ikke, men det er næppe relevant ift SK, hvis det er rigtigt at det oprindeligt var planen han skulle fyres indtil TB insisterede på at lave en grundigere evaluering.

          Comment


            [QUOTE=Orskov;n343969]
            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Det var egentlig en del af min pointe, at jeg synes det er fint det ikke handler om hvad han har “gjort sig fortjent til” men hvordan man ser ham passe ind i den genstart og kulturændring, man gerne vil lave. Passer han ind i det? Det må være det, TB skal vurdere/skal have brugt den sidste uges tid på at vurdere. Kan SK trives og LvR resultater hvis set-up’et og kulturen ændres i den retning man gerne vil og kan han være en del af sen proces? Det er heldigvis de spørgsmål, jeg tror TB stiller - ikke om han “har fortjent” at være vores træner eller hvilket ansvar han havde under en tidligere træner. Svaret på de spørgsmål kender jeg ikke, men jeg stoler indtil videre på, at en kapacitet som TB er i stand til at vurdere det.
            Enig.

            Jeg ser meget godt ved Søren, i forhold til kultur, coaching, mandskabspleje. Er noget mere i tvivl om de taktiske kompetencer i en presset situation. Det kunne resten af bænken så heller ikke løse, da vi faldt fra hinanden, så måske dem omkring Søren skal skiftes. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Frank Hjortebjerg er dygtig, noget mere i tvivl om, om han er den rigtige nu, hvor vi hører TB snakker om Frem Valby og knofedt. Det er ikke den skole Frank er uddannet i.

            En assistent med taktisk finesse og som har det spilsystem vi vælger, som sin kompetence, det tænker jeg mere på.

            Comment


              [QUOTE=Mwape;n343962]
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvorfor skulle ledelsen give TB den magt/blanko check?
              Som Kasper Hjulmand ville sige - relationer

              Comment


                [QUOTE=Online;n343973]
                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                Som Kasper Hjulmand ville sige - relationer
                Ok, den køber jeg så ikke. Ikke at de ikke har rigtig gode relationer, men ikke i sådan en grad at han har haft frit valg på alle hyder inkl. at kunne de facto ansætte sig selv

                Comment


                  [QUOTE=Mwape;n343974]
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Ok, den køber jeg så ikke.
                  Det er helt fair

                  Men der er altså mere andedam end du/I tror...

                  Men håber selvfølgelig jeg tager fejl denne gang !

                  Comment


                    [QUOTE=Online;n343975]
                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Det er helt fair

                    Men der er altså mere andedam end du/I tror...

                    Men håber selvfølgelig jeg tager fejl denne gang !
                    Jo, men der er grænser selv for det. Håber jeg!

                    Comment


                      Hvis man virkelig forsætter med SK, har man intet lært og cirkusset ruller videre i samme dur

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Ja - ham havde jeg ikke husket som en mulig kandidat, enten som chef eller assistent, men også han må have været "i baghovedet" hvis det besluttes at der skal nyt trænerteam til klubben. Spændende hvad Troels og analysegruppen finder frem til, og forhåbentlig kommer der snart lidt frem.
                        ja ved ikke hvor realistisk et bud han ville have været. Men fortid i OB, tidligere assistent og har cheftræner erfaring - og har selv udtalt ønske om at vende tilbage til OB, og gik vel ledig - så helt at udelukke ham før nu kunne man næppe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                          Hvis man virkelig forsætter med SK, har man intet lært og cirkusset ruller videre i samme dur
                          Det vilde i det er at dette argument kunne du bruge på samtlige scenarier omkring OB, da vi ligesom har prøvet alt siden blodbadet.

                          Comment


                            Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

                            Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Hørte podcasten med Troels på Fyens i går. Tror roligt vi kan ligge snakken ned. Det bliver Søren, så kan man være enig eller uenig.

                              Kan ikke huske den præcise måde Troels formulerede sig på, men han forventer Søren er cheftræner når vi starter op.
                              Sikke en dårlig nyhed...var også begyndt at frygte det var/er tilfældet

                              Comment


                                Jeg har også hørt podcasten med Troels Bech, og jeg glæder mig over, at det lyder til, at Søren fortsætter som træner. Jeg er helt enig i, når han siger, at der har været så meget uro omkring holdet, at man ikke kan sige, om han har været god eller dårlig.

                                Og til dem herinde der nu brokker sig, og mener, at Troels har begået en fejl. Hvorfor?
                                Troels har haft muligheden for at skifte Søren ud, men han gør det ikke, fordi han mener, han er en god træner, og har hvad der skal til for at rykke OB videre herfra.
                                Hvordan kan det være en fejl, når det er en bevidst handling at vælge Søren? Måske er han bare ikke så stor en katastrofe, som nogen herinde synes at mene.

                                Comment

                                Working...
                                X