Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-ny-ob-traener

    ja tak. Lad os få ro på den post
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

      suk…..
      En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Fint. Det ville ikke give mening at hente en ny træner her og nu. Man må gøre status til sommer.

        Ser umiddelbart ikke en stor træner i SK, men nu må vi se.

        Jeg tror også, at feltet med trænere, der gerne ville til OB, har været ret lille. Måske står vi i en bedre situation til sommer.
        Last edited by Jungledyret; 18-12-2023, 09:42.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.
          Spændt på hvor lang kontrakten bliver. Jeg er ikke blæst bagover af den signing. Håber jeg må æde mine ord senere.

          Comment


            Hvor meget mon vi har betalt til Onenexus for den løsning...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
              Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
              Det er nok rigtigt at han måske ikke tiltrækker profiler på sit navn. Til gengæld virker det som om han har den her lidt Bo Henriksen-måde at imødekomme sine spillere på, som kan få overtale transferemner.
              Jeg tror han er et udmærket valg. Nu er jeg bare spændt på den endelige præsentation og de efterfølgende interviews. Jeg er spændt på om bliver underlagt en spillestil, eller om han får lov at forme det hold han har fået til rådighed som han synes det skal sammensættes.

              Comment


                Super signing. Billig ansættelse og dermed også billig afskedigelse senere hen :) oveni har SK gjort ganske fint, uden at falde eller brænde igennem.

                Nu har vi prøvet nogle højt profileret (efter danske forhold) trænere. Lad os nu bare få lidt yngre kræfter ind på den post. Det kan ikke gå værre end tidligere

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Spændt på hvor lang kontrakten bliver. Jeg er ikke blæst bagover af den signing. Håber jeg må æde mine ord senere.
                  2,5 år ifølge TV2 sport.

                  Comment


                    https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

                    David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

                      David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
                      David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
                        og det er jo noget man ser mere og mere - især internationalt. Men betyder også bare at man så skal ud og finde endnu flere folk når cheftræneren endnu engang ryger på porten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

                          David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
                          Som jeg har nævnt tidligere i tråden ville de tre andre ikke overtage det nuværende set-up

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
                            Rigtigt. David Nielsen ville have Frank Hjortebjerg og Søren Krogh ud af vagten. Han kører et fast team omkring sig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Fint. Det ville ikke give mening at hente en ny træner her og nu. Man må gøre status til sommer.

                              Ser umiddelbart ikke en stor træner i SK, men nu må vi se.

                              Jeg tror også, at feltet med trænere, der gerne ville til OB, har været ret lille. Måske står vi i en bedre situation til sommer.
                              får han 2½ år så gør man næppe den store status til sommer - medmindre vi ender med at rykke ud.

                              Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.

                              Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.

                              Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                får han 2½ år så gør man næppe den store status til sommer - medmindre vi ender med at rykke ud.

                                Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.

                                Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.

                                Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet
                                Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.

                                Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.

                                Nu prøver vi med SK. Lad os se.

                                Comment

                                Working...
                                X