Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.

      Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.

      Nu prøver vi med SK. Lad os se.
      det kan man bestemt. For mig er det signalet det handler om - 2½ år så må der trods alt være en eller anden for for tro på SK.

      ½ år frem til sommer ville derimod signalere at vi ikke kunne få den træner vi helst ville have.

      Jeg var bestemt ikke imponeret over Alms tid så håber da SK kan få lidt mere ud af truppen end hvad vi har set hidtil. MEN; mirakler kommer han ikke til at udrette alene.

      Men det virker jo også til at OB er klar over det (i et eller andet omfang) man forsøger sig da med nyudnævnelser og div. udvalg - så må vi håbe de hjælper.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
        det havde du jo også gjort hvis det var David N. der kom ind - hvis han ikke lykkedes med at vende skuden - og man så fyrede ham så stod også på bar bund. Så der kan jeg ikke se den store forskel.

        Comment


          Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

          Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

          Kan han skuffe? Nej..
          Kan han imponere? Jeps..

          Go kamp Søren

          Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
            Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
            Det er et sats af BW som jo også er under pres. Han må virkelig tro på SK, for det må næsten også betyde hans død, hvis SK bliver en fiasko.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

              Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

              Kan han skuffe? Nej..
              Kan han imponere? Jeps..

              Go kamp Søren

              Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad


              Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.

              Comment


                Jeg er nu okay med SK. Der har virkeligt været meget rod omkring OB i lang tid så det lyder ikke helt dumt at holde fast i noget.

                Det der kan bekymre det er om han kan holde til det. Det er en tung trøje at bære.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                  [/I]

                  Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.
                  Trybull er jeg ikke så sikker på er helt umulig. Helander tror jeg heller ikke et øjeblik på.
                  For mig er det vigtigste lige pt, at vi får forlængelser på plads med Slots og HC. Sammen med Köhler og Rami giver det da antydningerne af en midterakse med en både potentiale og kvalitet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

                    Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

                    Kan han skuffe? Nej..
                    Kan han imponere? Jeps..

                    Go kamp Søren

                    Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
                    Udfordringen er vel netop dit "hvis" !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      En ret typisk OB løsning. Billigst mulige, uambitiøst og evig ligegyldig.
                      Lige når det kommer til løsninger udenfor banen, så ser jeg det bestemt ikke som værende typisk OB. Tværtimod.

                      Det kan måske så også være den største fordel, at det ikke er etableret navn der allerede har vundet medaljer, og i OB skal overpræstere bare for at komme i top-6.
                      ​​​​​​
                      ​​​​​​
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Måske er det romantikkeren i mig, men på dialogmødet, og ved de sidste kampe i efteråret, har jeg set noget meget, meget specielt fra SK - Passion.

                        Ikke for sit job. Ikke for kun at ville vinde. Men for spillerne, for fans og for klubben.

                        Når resultaterne ikke er der alligevel, ser jeg meget gerne SK ved roret. Det er godt nok helt unik i denne saudi-købeklubs verden.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                          Måske er det romantikkeren i mig, men på dialogmødet, og ved de sidste kampe i efteråret, har jeg set noget meget, meget specielt fra SK - Passion.

                          Ikke for sit job. Ikke for kun at ville vinde. Men for spillerne, for fans og for klubben.

                          Når resultaterne ikke er der alligevel, ser jeg meget gerne SK ved roret. Det er godt nok helt unik i denne saudi-købeklubs verden.
                          På dagen hvor Bo Henriksen bliver rygtet færdig i Schweiz, udnævner OB SK. Tror stadig han ville være manden, der kunne give så meget kærlighed til spillerne det kunne flytte noget.
                          Nå men SK skal have chancen for at gøre skepsis til skamme.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            På dagen hvor Bo Henriksen bliver rygtet færdig i Schweiz, udnævner OB SK. Tror stadig han ville være manden, der kunne give så meget kærlighed til spillerne det kunne flytte noget.
                            Nå men SK skal have chancen for at gøre skepsis til skamme.
                            BH satser på England ! Hvorfor gå fra en topklub i CH til en bundklub i DK på nuværende tidspunkt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              På dagen hvor Bo Henriksen bliver rygtet færdig i Schweiz, udnævner OB SK. Tror stadig han ville være manden, der kunne give så meget kærlighed til spillerne det kunne flytte noget.
                              Nå men SK skal have chancen for at gøre skepsis til skamme.
                              Ja var så ikke lige den løsning, jeg havde håbet på. Tror på stor risiko for nedrykning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

                                Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

                                Kan han skuffe? Nej..
                                Kan han imponere? Jeps..

                                Go kamp Søren

                                Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
                                Selvfølgelig kan han både imponere og skuffe. Rykker OB ned, eller ser vi ikke stor fremgang i spillet, så vil de fleste synes Krogh har skuffet - det er ikke ennem opgave han er på.

                                Comment

                                Working...
                                X