Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
    Kan det være en mulighed at vi har Søren Krogh indtil sommer, og så går efter en kandidat der har kontraktudløb til den tid?

    I så fald må vi vel ikke begynde egentlige forhandlinger før 1/1, om end man nok har tjekket med baglandet hos de kandidater hvor der kunne være en mulighed. Bare et lille forsøg på at bevare lidt optimisme i en proces der ellers ser ud til at have taget længere end det burde.
    Bjørn har udtalt man vil have en løsning som rækker længere end til sommer

    Comment


      I så fald må de godt få fingeren ud og få præsenteret en hurtigst muligt...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Bare mine tanker:

        Tror efterhånden vi kan slå fast Søren Krogh, ikke bliver den nye træner - det virker ikke til at han er klar på det store pres.

        Bjørn har flere gange udtalt at Søren Krogh er en klar førstekandidat, til cheftrænerposten - Krogh udtalte efter en uges tid, at der ikke er meget søvn, fordi tankerne bare køre rundt. Jeg tror at Søren Krogh mener jobbet, pt, er for stort.

        Tror uden problember OB gerne vil have haft Søren som træner - tænker det er ham selv der har afvist det.

        Men tænker efterhånden, at vi er langt nede på listen, når der trods alt er gået en måned, uden nogle rigtig fremgang.

        Et bud fra hoften herfra vil nok være Erik Horneland. Jeg ved ikke noget, men Jimmi Nagel kender ham, han har leveret flotte resultater i Brann, og er vel efterhånden klar til en ny udfordring.


        Men håber på Niels F. Ham tror jeg efterhånden slet ikke på.

        Ej, hvor er det øv, at vores klub har sejlet rundt de sidste 6 måneder….
        Der er vitterligt intet, der taler for at Horneland skulle forlade sølvvindere i Norge for at kæmpe for overlevelse i Danmark.
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Bjørn har udtalt man vil have en løsning som rækker længere end til sommer
          Det er vel ret beset også det rigtige at gøre, men der skal selvf. også tænkes på den usikkerhed der ligger i at skifte træner her midt i det hele og få den 3. træner på få mdr.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
            Bare mine tanker:

            Tror efterhånden vi kan slå fast Søren Krogh, ikke bliver den nye træner - det virker ikke til at han er klar på det store pres.

            Bjørn har flere gange udtalt at Søren Krogh er en klar førstekandidat, til cheftrænerposten - Krogh udtalte efter en uges tid, at der ikke er meget søvn, fordi tankerne bare køre rundt. Jeg tror at Søren Krogh mener jobbet, pt, er for stort.

            Tror uden problember OB gerne vil have haft Søren som træner - tænker det er ham selv der har afvist det.

            Men tænker efterhånden, at vi er langt nede på listen, når der trods alt er gået en måned, uden nogle rigtig fremgang.

            Et bud fra hoften herfra vil nok være Erik Horneland. Jeg ved ikke noget, men Jimmi Nagel kender ham, han har leveret flotte resultater i Brann, og er vel efterhånden klar til en ny udfordring.


            Men håber på Niels F. Ham tror jeg efterhånden slet ikke på.

            Ej, hvor er det øv, at vores klub har sejlet rundt de sidste 6 måneder….
            ved altså ikke hvor meget jeg vil lægge i de udtalelser. Og har han sagt "klar første-kandidat"? Mener bare han har sagt at Krogh var i spil - og selvf havde en fordel (velforstået som i at klub og træner jo kender hinanden)

            For mig at se er det langt hen af vejen hvad man kan forvente der bliver fortalt til pressen...Krogh var træner på daværende tidspunkt, der var kampe han skulle have holdet til at præstere i - så smider man ham vel ikke under bussen og siger i fuld offentlighed at han ikke er en mulighed.

            Syntes det er for tidligt at konkludere at fordi vi ikke har præsenteret en ny træner endnu så er vi langt nede på listen af kandidater, kan jo sagtens være favoritten vi stadig snakker med - og at der er en del detaljer der skal afklares først.

            MEN; Det bliver godt nok spændende at se hvad det bliver til - og uanset så håber jeg de præsentere ny træner inden ugen vi går ind i er omme

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er vel ret beset også det rigtige at gøre, men der skal selvf. også tænkes på den usikkerhed der ligger i at skifte træner her midt i det hele og få den 3. træner på få mdr.
              Jeg informere bar som hvad Bjørn har sagt.
              Hvad der er det rigitge ved jeg ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Der er vitterligt intet, der taler for at Horneland skulle forlade sølvvindere i Norge for at kæmpe for overlevelse i Danmark.
                Eirik Horneland tjener 1,3 millioner norske kroner i Brann Bergen. Han kan 4 dobbelt sin løn i Odense og komme til en bedre liga.
                Kan sagtens se ham komme til Danmark. Men om han er kandidat ved jeg intet om. Kender ham ikke og ved ikke om han har den profil Wesstrøm ønsker.
                Har bare hørt man går efter en der kender superligaen, det gør Horneland ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Jeg informere bar som hvad Bjørn har sagt.
                  Hvad der er det rigitge ved jeg ikke.
                  Det forstår jeg .. jeg tænker på hvad der er den bedste langsigtede løsning for klub og trup. For klubben må den lange løsning være bedst, for truppen er jeg mere tvivlende for om det er det bedste, men hvis SK har trukket sig så må det jo blive den lange løsning

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Hvad vil folk sige til hvis vi præsenterer Freyr Alexandersson som ny træner? Ung fremadstormende træner med erfaring fra superligaen, god i medierne.
                    Wesstrøm vil have en anden type træner end Alm, så der vil han passe fint ind. Han har været i Lyngby 2,5år hvilket er lang tid i moderne fodbold. Har afvist Viborg for nogle uger siden.
                    Vil alt andet lige være et skridt op for ham, selvom Lyngby gør det flot.
                    Kunne være en realistisk mulighed.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Hvad vil folk sige til hvis vi præsenterer Freyr Alexandersson som ny træner? Ung fremadstormende træner med erfaring fra superligaen, god i medierne.
                      Wesstrøm vil have en anden type træner end Alm, så der vil han passe fint ind. Han har været i Lyngby 2,5år hvilket er lang tid i moderne fodbold. Har afvist Viborg for nogle uger siden.
                      Vil alt andet lige være et skridt op for ham, selvom Lyngby gør det flot.
                      Kunne være en realistisk mulighed.
                      Jeg synes Freyr Alexandersson kunne være en spændende træner at få til OB. Tror dog ikke Lyngby slipper ham før tidligst til sommer.

                      Comment


                        https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ved ingenting. Men hvis man havde løst knasterne med Krogh havde det nok været løst og annonceret nu(så er den jinxet og annonceres i morgen).
                          Og det ser ikke ud til at de kvalificerede danske trænere gider til OB. Det lugter langt væk af en svensker igen. Måske nordmand.
                          Skræmmende hvis man er nød til at tage en nederst på ønskelisten. Man kan så bare håbe at ledelsen lærer noget og forstår at det man havde gang ikke var godt og at der skal mere end snak og silhuetter af ambitioner til fremadrettet
                          Så fik jeg da lige den jinxet på plads

                          Comment


                            suk…..

                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
                              Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                              lykke, ulykke de gange på rad,
                              medgang og modgang hinanden tilråbe,
                              solskin og skyer de følges og ad.
                              Jorderigs guld
                              er prægtig muld,
                              Himlen er ene af salighed fuld.
                              - Kingo, 1681

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                                Jeg synes, Sk virker som et fornuftigt valg. Han har en god, rolig og tryghedsskabende udstråling. Han brænder for sagen, hvilket man tydeligt så til mødet for sæsonkortsholdere. Jeg har ingen idé om det faglige niveau, og han tiltrækker helt sikkert ikke store profiler på navnet alene, men i mine øjne har vi brug for noget kontinuitet, gejst og tro på tingene, ikke et stort navn, der vil lave alt muligt om og fylde en masse (David Nielsen, Glenn Riddersholm). Vi spiller helt sikkert i nedrykningsspillet i foråret, og jeg tror, det er helt enkle dyder, vi skal se dér. Det gjorde indtryk, da SK pegede ud på banen og sagde, at man fandme skylder folk, at de kan se, at alle slås for det.
                                Enig. At ansætte trænerprofiler har jo heller ikke virket i OB

                                Comment

                                Working...
                                X