Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Det kan også være fordi de laver en grundigt stykke arbejde for at sammensætte de rigtige profiler i trænerteamet.

    En sag kan have flere vinkler, alt efter hvem der kigger
    Hvis man har gjort det grundige stykke arbejde, hiver man vidst ikke Mads Lyng til samtale i første omgang.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Uanset hvad, er det en farce det skal tage så lang tid at samle et nyt trænerteam. Forstår ikke hvorfor OB virker helt uforberedt på situationen.
    Alm blev fyret for efterhånden lang tid siden.
    Det kan også være fordi de laver en grundigt stykke arbejde for at sammensætte de rigtige profiler i trænerteamet.

    En sag kan have flere vinkler, alt efter hvem der kigger

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Uanset hvad, er det en farce det skal tage så lang tid at samle et nyt trænerteam. Forstår ikke hvorfor OB virker helt uforberedt på situationen.
    Alm blev fyret for efterhånden lang tid siden.
    Det er fordi de nok har fået et par afvisninger…

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Mads Lyng (tidl. ACH-ass.) har øjensynligt også lagt billet ind på ass.træner jobbet

    https://campo.dk/2023/12/21/campo-dk...wMqTRulqCdSR4U
    Uanset hvad, er det en farce det skal tage så lang tid at samle et nyt trænerteam. Forstår ikke hvorfor OB virker helt uforberedt på situationen.
    Alm blev fyret for efterhånden lang tid siden.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Mads Lyng (tidl. ACH-ass.) har øjensynligt også lagt billet ind på ass.træner jobbet

    https://campo.dk/2023/12/21/campo-dk...wMqTRulqCdSR4U

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Nej det var Helveg. Han forlængede vidst til sommer ikke.?

    Det er bare fordi jeg ikke helt ved hvad hans opgave er.
    Men lige præcis Helveg behøver ikke have en defineret opgave for min skyld. Han skal bare være tilknyttet klubben. Punktum.
    Enig .. han skal bare være der :)


    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Henrik Hansen har været til samtale om assistent-jobbet. Tyder vel også på, at man planlægger med SK som cheftræner, så den ene af assistent-rollerne skal fyldes ud. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-samtale-i-ob
    Sjældent har noget ligget mere til højrebenet, så medmindre vores kommende cheftræner (sandsynligvis Krogh) decideret var modstander af Henrik Hansen, som selv har lagt offentligt billet ind på at vende tilbage til OB via SFÅ, så ville det da være oplagt at kigge den vej.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    SK som træner - med Frank og Henrik som assistenter og Helveg som ressourcetræner, håber jeg da på kommer til at ske.

    Hvis/når vi skulle have en ny assistent håber jeg da virkelig på det blir ham - var rigtig ked af han skiftede til Sønderjske.

    Og altid dejligt med bare lidt mere OB-DNA i disse tider…

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Helveg har vist forlænget aftalen hvis det ham du spørger til, eller er det Tongya?

    Nej det var Helveg. Han forlængede vidst til sommer ikke.?

    Det er bare fordi jeg ikke helt ved hvad hans opgave er.
    Men lige præcis Helveg behøver ikke have en defineret opgave for min skyld. Han skal bare være tilknyttet klubben. Punktum.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja det tyder det på. Og også på at Helveg glider tilbage som ressource træner (for Tongya..) - eller er han helt færdig.

    Bare der snart kunne komme noget officielt.
    Helveg har vist forlænget aftalen hvis det ham du spørger til, eller er det Tongya?


    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Henrik Hansen har været til samtale om assistent-jobbet. Tyder vel også på, at man planlægger med SK som cheftræner, så den ene af assistent-rollerne skal fyldes ud. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-samtale-i-ob
    Ja det tyder det på. Og også på at Helveg glider tilbage som ressource træner (for Tongya..) - eller er han helt færdig.

    Bare der snart kunne komme noget officielt.
    Last edited by Lennon; 21-12-2023, 17:09.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Henrik Hansen har været til samtale om assistent-jobbet. Tyder vel også på, at man planlægger med SK som cheftræner, så den ene af assistent-rollerne skal fyldes ud. https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...l-samtale-i-ob

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Nu mente jeg BHs situation
    Fair nok :-)

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Korrekt. Det er dog også noget jeg tror man vil holde fast i, det giver jo ingen mening at satse så meget på talenter og så ikke spille med dem. Den næste træner såfremt det ikke bliver SK, må vel også tænkes at skulle blive længere end ind til sommer.
    Nu mente jeg BHs situation

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Tror det er yderst sjældent, at man vælger at bruge talenter, når man overtager et hold, der ligger til nedrykning
    Korrekt. Det er dog også noget jeg tror man vil holde fast i, det giver jo ingen mening at satse så meget på talenter og så ikke spille med dem. Den næste træner såfremt det ikke bliver SK, må vel også tænkes at skulle blive længere end ind til sommer.

    Leave a comment:

Working...
X