Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg er nu okay med SK. Der har virkeligt været meget rod omkring OB i lang tid så det lyder ikke helt dumt at holde fast i noget.

    Det der kan bekymre det er om han kan holde til det. Det er en tung trøje at bære.

    Leave a comment:


  • Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

    Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

    Kan han skuffe? Nej..
    Kan han imponere? Jeps..

    Go kamp Søren

    Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad


    Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
    Det er et sats af BW som jo også er under pres. Han må virkelig tro på SK, for det må næsten også betyde hans død, hvis SK bliver en fiasko.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen

    Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.

    Kan han skuffe? Nej..
    Kan han imponere? Jeps..

    Go kamp Søren

    Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
    det havde du jo også gjort hvis det var David N. der kom ind - hvis han ikke lykkedes med at vende skuden - og man så fyrede ham så stod også på bar bund. Så der kan jeg ikke se den store forskel.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.

    Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.

    Nu prøver vi med SK. Lad os se.
    det kan man bestemt. For mig er det signalet det handler om - 2½ år så må der trods alt være en eller anden for for tro på SK.

    ½ år frem til sommer ville derimod signalere at vi ikke kunne få den træner vi helst ville have.

    Jeg var bestemt ikke imponeret over Alms tid så håber da SK kan få lidt mere ud af truppen end hvad vi har set hidtil. MEN; mirakler kommer han ikke til at udrette alene.

    Men det virker jo også til at OB er klar over det (i et eller andet omfang) man forsøger sig da med nyudnævnelser og div. udvalg - så må vi håbe de hjælper.

    Leave a comment:


  • Maddog Murdock
    replied
    Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    får han 2½ år så gør man næppe den store status til sommer - medmindre vi ender med at rykke ud.

    Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.

    Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.

    Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet
    Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.

    Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.

    Nu prøver vi med SK. Lad os se.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Fint. Det ville ikke give mening at hente en ny træner her og nu. Man må gøre status til sommer.

    Ser umiddelbart ikke en stor træner i SK, men nu må vi se.

    Jeg tror også, at feltet med trænere, der gerne ville til OB, har været ret lille. Måske står vi i en bedre situation til sommer.
    får han 2½ år så gør man næppe den store status til sommer - medmindre vi ender med at rykke ud.

    Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.

    Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.

    Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
    Rigtigt. David Nielsen ville have Frank Hjortebjerg og Søren Krogh ud af vagten. Han kører et fast team omkring sig.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

    David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
    Som jeg har nævnt tidligere i tråden ville de tre andre ikke overtage det nuværende set-up

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
    og det er jo noget man ser mere og mere - især internationalt. Men betyder også bare at man så skal ud og finde endnu flere folk når cheftræneren endnu engang ryger på porten.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

    David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
    David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/

    David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Spændt på hvor lang kontrakten bliver. Jeg er ikke blæst bagover af den signing. Håber jeg må æde mine ord senere.
    2,5 år ifølge TV2 sport.

    Leave a comment:

Working...
X