Jeg er nu okay med SK. Der har virkeligt været meget rod omkring OB i lang tid så det lyder ikke helt dumt at holde fast i noget.
Det der kan bekymre det er om han kan holde til det. Det er en tung trøje at bære.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træneremner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægIfølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen
Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
Jeg er enig - men det er så heller ikke realistisk m.h.t. Helander og Trybull - Kohler har nogen tid endnu og Slotsager virker til at være indstillet på at blive lidt endnu.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægManden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ifølge min kilde meget tæt på klubben er SK enormt vellidt i organisationen inkl. Spillertruppen
Lad ham give det et forsøg - hjorten og helveg er jo også en del af træner teamet.
Kan han skuffe? Nej..
Kan han imponere? Jeps..
Go kamp Søren
Hvis vi kan forlænge med Helander, trybull, köhler, slotsager, så har vi en god akse til de unge at støtte sig op ad
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægManden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er også en længere kontrakt, end jeg havde forventet. Men man kan jo godt afbryde samarbejdet før. Det er trods alt set før.
Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.
Nu prøver vi med SK. Lad os se.
½ år frem til sommer ville derimod signalere at vi ikke kunne få den træner vi helst ville have.
Jeg var bestemt ikke imponeret over Alms tid så håber da SK kan få lidt mere ud af truppen end hvad vi har set hidtil. MEN; mirakler kommer han ikke til at udrette alene.
Men det virker jo også til at OB er klar over det (i et eller andet omfang) man forsøger sig da med nyudnævnelser og div. udvalg - så må vi håbe de hjælper.
Leave a comment:
-
Manden skal have chancen, som alle andre….synes personligt ikke det signalere noget af værdi…..skulle have meldt det ud for langt tiden siden….det der taler imod er St manden intet har af erfaring, som cheftræner og hvis det fejler helt….står vi igen med røven i vandskorpen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
får han 2½ år så gør man næppe den store status til sommer - medmindre vi ender med at rykke ud.
Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.
Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.
Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet
Jeg er ret agnostisk ifht træner. Vi har prøvet Gud og hver mand - resultatet har været det samme.
Nu prøver vi med SK. Lad os se.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægFint. Det ville ikke give mening at hente en ny træner her og nu. Man må gøre status til sommer.
Ser umiddelbart ikke en stor træner i SK, men nu må vi se.
Jeg tror også, at feltet med trænere, der gerne ville til OB, har været ret lille. Måske står vi i en bedre situation til sommer.
Jeg syntes overordnet set han har gjort det fint, håndtere medierne godt, har lavet fejl - særligt hvidover-kampen, men var også selv hurtig til at indse det.
Havde man kun lavet en ½ årlig aftale havde det lugtet langt væk af nødløsning, 2½ år syntes jeg måske er liiige til den korte side men trods alt nok til han bør kunne sætte aftryk på holdet.
Men SK alene gør det ikke - det ligner der igen skal ryddes kraftigt ud i truppen - og ikke mindst findes noget kvalitet...bliver spændende at se hvad der sker i vintervinduet
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttps://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/
David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
David vil bl.a. gerne have sine egne assistenter med. Har personligt håbet på David.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæghttps://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/
David Nielsen var åbenbart et emne men OB ville ikke imødekomme de krav han stillede. Ville være interessant at høre hvilke krav det var, om det gik om økonomien eller arbejdsbetingelser som for eks spillestil, trænerteam eller transfers.
Leave a comment:
-
https://obstemmer.dk/blog-der-er-sna...nsfermarkedet/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Spændt på hvor lang kontrakten bliver. Jeg er ikke blæst bagover af den signing. Håber jeg må æde mine ord senere.
Leave a comment:
Leave a comment: