Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træneremner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

    Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

    Men håber du får ret.
    Jeg vil lige støtte op. Falk kunne også ifølge mine kilder have været retur i OB, hvis Thorborg havde villet betale prisen.

    Leave a comment:


  • Brogaard99
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Har du det fra de samme kilder som der sagde Falk tilbage til OB

    Ej sjov til side det kunne være spændnede - men tror nu mest på Søren fortsætter, og vil blive overrasket hvis Niels står i Odense.

    Men håber du får ret.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi rundede efteråret af i går sammen med Søren Krogh, hvor vi fik en rigtig god snak om den måneds tid, han har været cheftræner.

    Video: Afslutning på efteråret med Søren Krogh - OBstruktion

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Med det Søren Krogh har bevist ved at tage et kæmpe ansvar i tiden efter Alm, så tror jeg måske også nogen af de mere skræmte trænere er en my mindre skræmte, hvis de kan få Krogh med i trænerteamet. Han har gjort fin reklame for sig selv og fået noget der ligner samling på en ellers temmelig skrøbelig trup. Om det kan få NF tør jeg ikke sige, men SK har i hvert fald medvirket til at vi til sidst mindede om et hold igen
    Krogh har i hvert fald haft et kæmpe fokus på at skab noget holdånd - og fornemmelse og er lykkedes fint med den sammenbragte trup af mange individualister. Det er klart Kroghs fortjeneste at vi har set mere homogene ud de sidste to kampe.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Med det Søren Krogh har bevist ved at tage et kæmpe ansvar i tiden efter Alm, så tror jeg måske også nogen af de mere skræmte trænere er en my mindre skræmte, hvis de kan få Krogh med i trænerteamet. Han har gjort fin reklame for sig selv og fået noget der ligner samling på en ellers temmelig skrøbelig trup. Om det kan få NF tør jeg ikke sige, men SK har i hvert fald medvirket til at vi til sidst mindede om et hold igen

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Niels Frederiksen som cheftræner med Søren Krogh, Thomas Helveg og Frank Hjortebjerg som assistenter vil være et trænermæssigt dreamteam i mine øjne.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive chefteræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Vi krydser fingre. Kunne være klasse

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Lige et positivt indspark oveni en iøvrigt positiv afslutning på efterårssæsonen. Søren Krogh fik ret hurtigt styr på drengene, og beviste vel at han allerede nu er en fin trænerkapacitet. Jeg ville være fint tilfreds såfremt han skulle fortsætte, det skal dog tilføjes, at Niels Frederiksen ikke har afvist at blive cheftræner i OB, men afvist at tage OB med det korte varsel inden de sidste 4 kampe, efter at Alm blev sendt væk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, jeg var ret sikker på det blev ham, da han er OBs helt klare 1. prioritet, lad os se hvem der står der d. 1. Januar, meget tyder på det bliver Niels Frederiksen.
    Last edited by jojo; 05-12-2023, 11:39.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Forhåbentligt lidt ala. den spillestil vi viste i går. Bare krydret med nogle bedre offensive våben. Især en reel angriber. Elsker vores to tyske hardhitters på midten, og Ivan, Slots og Helander er altså også en fornøjelse at se på i det tremands forsvar. Ærgerligt at vi nok ikke får Niels som træner, da han er god med tremandsforsvar
    Enig, men du kan godt afskrive Helander. Han er langt over det niveau OB befinder sig på.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Det er jo ikke rigtigt .. han har brugt masser af penge for at få et mesterskab .. det kom så ikke .. brændt barn ..
    Kielberg taler i nutid, du er mere ovre i datid (mindst 10 år siden). Som tingene kører i OB i øjeblikke, så skal vi bare være glade, hvis vi kan undgå nedrykning og en forlængelse af Søren Krogh som cheftræner bekræfter blot hvor lille og ligegyldig en klub OB har udviklet sig til.

    Den rolle som AGF havde, har OB nu overtaget. Vi er blevet den klub i superligaen som de andre griner af og det værste er at selvforståelsen, især i OB-ledelsen, stadig er at vi burde ligge i toppen (top 6), men selv de dårlige bund 6 hold, får vi sværere og sværere ved at hamle op med år for år.
    Last edited by OleKBH; 04-12-2023, 12:15.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Alt det her ævl om top-6 og genfinde rod i toppen. Vor herre til hest. Det er halvandet årti siden, at der har været noget ved OB og arven efter legenden R og jo også KB er ødelagt.

    Jeg forstår godt, at NT ikke vil øge budgettet, og jeg tror, at tanken om en bæredygtig klub er den rigtige. Men at man ikke prioriterer forholdene - om noget en bæredygtig investering og noget der ville give NT en positiv historie og arv at give videre som manden der endelig fik bygget et ordentligt anlæg i Ådalen - det fatter jeg ikke.

    Jeg mener ikke, at BW har evnerne, der skal til, men man orker heller ikke at starte forfra hele tiden.

    OB har historisk haft succes med en ‘crazy’gang’ og en særlig kultur på holdet. Det er nok den vej - kombineret med fokus på egne talenter -man skal kigge fremfor tiki-taka og talrige køb af unge lottokuponer med hurtige salg for øjnene

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nå. Det er i hvert fald nye vinde, at BW i interview til Viasat siger, at vi først skal ansætte træneren, så skal vi kigge på spillestilen og så skal vi hente spillerne til den. Det køber ham naturligvis selv min. 2-3 år mere på posten og vi kan i teorien blive holdt for nar al den tid. Den positive vinkel: Det bliver dog spændende hvilken spillestil man lægger sig fast på.
    Men alt andet lige må det betyde at man lægger top 6 målsætningen på hylden de næste 2-3 sæsoner, hvis det skal tages alvorligt. Der er ingen mirakelkur mod det mareridt OB befinder sig i ud over 30-40 millioner større budget.
    Forhåbentligt lidt ala. den spillestil vi viste i går. Bare krydret med nogle bedre offensive våben. Især en reel angriber. Elsker vores to tyske hardhitters på midten, og Ivan, Slots og Helander er altså også en fornøjelse at se på i det tremands forsvar. Ærgerligt at vi nok ikke får Niels som træner, da han er god med tremandsforsvar

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Nå. Det er i hvert fald nye vinde, at BW i interview til Viasat siger, at vi først skal ansætte træneren, så skal vi kigge på spillestilen og så skal vi hente spillerne til den. Det køber ham naturligvis selv min. 2-3 år mere på posten og vi kan i teorien blive holdt for nar al den tid. Den positive vinkel: Det bliver dog spændende hvilken spillestil man lægger sig fast på.
    Men alt andet lige må det betyde at man lægger top 6 målsætningen på hylden de næste 2-3 sæsoner, hvis det skal tages alvorligt. Der er ingen mirakelkur mod det mareridt OB befinder sig i ud over 30-40 millioner større budget.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jeg tror også man gør ham permanent allerede i denne uge. Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, det er efterhånden også ligemeget. OB viser igen og igen de ingen ambitioner har. Niels er glad nok for bare at være ejer af en superligaklub.
    9-10 pladser er helt fint i hans optik. Man rækker aldrig ud efter noget højere.
    Det er jo ikke rigtigt .. han har brugt masser af penge for at få et mesterskab .. det kom så ikke .. brændt barn ..

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Om det giver pondus overfor spillertruppen ved jeg ikke, men jeg synes han har har rakt ud efter den chance han har fået.
    Han får kommunikeret ønsket fra spillerne om en udflugt igennem. Han har som man kan læse sig til brugt rigtig mange ressourcer på i sin korte tid at finde en fælles kultur. Op til sidste kamp her får han og ændret træningstider og indlogeret spillerne på hotel op til en hjemmekamp for igen at samle spillerne, så fokus er det rette sted. I sidste ende er det så Wesstrøm som formentlig rådføre sig med nogen ledende spillere om han foruden passionen også har kompetencerne.
    før igår havde jeg ikke set noget kampene som indikerede nogen fremgang, men jeg må sige nu når jeg også lige har sovet på det, at vi spiller en af de bedste kampe længe. Fcn holdes på et acceptabelt antal chancer, hvor vi mest selv er skyld i det mål de får. Vi tilspiller os til gengæld 3 kæmpe store chancer og scorer på en tæt offside, foruden den foræring vi selv får fra deres forsvar. Det var meget bedre end både imod Lyngby, Hvidovre og Randers.
    Det er selvfølgelig ikke nok at spille en god kamp ud af 4. 5 point i 4 kampe imod 3 hold udenfor top 6 er heller ikke godt nok, men der er fremgang at tyde, og det må særligt komme op til diskussion om ikke tremandsforsvaret er en løsning på både den korte og længere bane.
    Jeg tror også man gør ham permanent allerede i denne uge. Om det er den rigtige løsning ved jeg ikke, det er efterhånden også ligemeget. OB viser igen og igen de ingen ambitioner har. Niels er glad nok for bare at være ejer af en superligaklub.
    9-10 pladser er helt fint i hans optik. Man rækker aldrig ud efter noget højere.

    Leave a comment:

Working...
X