Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kampene mod Vejle kommer nok til at blive altafgørende.
    Det er 12 points at spille om.
    De så altså temmelig stærke ud i går...
    Jeg må dog sige at jeg ikke var vanvittig imponeret over AGF

    Comment


      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
      Kampene mod Vejle kommer nok til at blive altafgørende.
      Det er 12 points at spille om.
      De så altså temmelig stærke ud i går...
      Jeg må dog sige at jeg ikke var vanvittig imponeret over AGF
      12 points er lig 4 kampe. Jeg kan kun se 3 tilbage - 1 i grundspillet og 2 i nedrykningspillet. Desværre er 2 af de 3 udebanekampe.

      Comment


        Tænker ikke vi kommer i problemer.
        har stadig Randers og lyngby under os plus de to nedrykkere.
        tror godt vi kan få et kryds med hjem fra århus.
        brøndby kampen kan blive alt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          12 points er lig 4 kampe. Jeg kan kun se 3 tilbage - 1 i grundspillet og 2 i nedrykningspillet. Desværre er 2 af de 3 udebanekampe.
          Jeg tror det er alt for tidligt at snakke specifikt om Vejle-kampene som de afgørende. Tror det bliver ret tæt i bunden. Det kan ligeså vel være kampene imod Randers eller Hvidovre. Der vil sikkert komme en del lige, uafgjorte kampe. I sidste ende bliver det jo nok afgørende hvem, der kan veksle flere af de kampe til sejre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            12 points er lig 4 kampe. Jeg kan kun se 3 tilbage - 1 i grundspillet og 2 i nedrykningspillet. Desværre er 2 af de 3 udebanekampe.
            Den fjerde kamp kan vel kun være Europa-kvalficeringskamo hvad ville betyde at vi kommer i Too 6, kæmper os til plads 3 eller 4 til sæsonslut og Vejle bliver nummer 7. Ikke helt sandsynligt, men o.k. ...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              OB bliver suveræn 7er, og glem nu nedrykning. SK er godt på vej med holdet, og det bliver meget stærkere, måske endda så stærkt at det napper en Europaplads efter play-off imod nr 3.
              Randers rykker ned, Vejle er bedre end Randers, spillede mindst lige op med AGF. OB får også tætte kampe imod Vejle, bestemt men er altså noget bedre.

              Comment


                Så blev VB da lidt svækket

                Comment


                  Vi har haft en snak med Nicklas Mouritsen om kampen i Viborg og Søren Kroghs projekt.

                  Mouritsen: Vi har alle sammen købt ind på Kroghs projekt - OBstruktion

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Nicklas Mouritsen om kampen i Viborg og Søren Kroghs projekt.

                    Mouritsen: Vi har alle sammen købt ind på Kroghs projekt - OBstruktion
                    Tak for dette. Jeg tror ikke holdet er godt nok til allerede at kunne slå Brøndby på søndag . Og netop Mouritsen er en af grundene.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                      Tak for dette. Jeg tror ikke holdet er godt nok til allerede at kunne slå Brøndby på søndag . Og netop Mouritsen er en af grundene.
                      Der må simpelthen komme et eller andet fra akademiet til den venstre wb, alternativt så lad da Horneman spille den. Mouritzen er i hvert fald ikke
                      løsningen, hvis man skal op på den helt store klinge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Der må simpelthen komme et eller andet fra akademiet til den venstre wb, alternativt så lad da Horneman spille den. Mouritzen er i hvert fald ikke
                        løsningen, hvis man skal op på den helt store klinge.
                        Horneman kan da slet ikke spille back. Kritikken af Mouritsen er da kammet helt over. Sjovt som alle er klogere end hele trænerteamet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Horneman kan da slet ikke spille back. Kritikken af Mouritsen er da kammet helt over. Sjovt som alle er klogere end hele trænerteamet.
                          Altså han bliver også høvlet over i SFÅ, så der må vel være et eller andet om det. han er hverken god defensivt eller offensivt, dvs hvad berettiger ham ud over han er venstre-benet, modstanderne har altså også øjne i hovedet.
                          Last edited by jojo; 21-02-2024, 14:44.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            Altså han bliver også høvlet over i SFÅ, så der må vel være et eller andet om det. han er hverken god defensivt eller offensivt, dvs hvad berettiger ham ud over han er venstre-benet, modstanderne har altså også øjne i hovedet.
                            Kritikken i SFÅ har hele tiden været langt mere nuanceret end den du fremfører her - bl.a. fremhæves hans gode venstrefod til indlæg og hans store motor som ting der taler for ham, yderligere er han højere end NM og må derfor tilskrives bedre forudsætninger ved defensive dødbolde. Der findes i min bog INGEN gode forklaringer på hvorfor trænerteamet holder fast i ham hvis vi "såkaldte sofaeksperter" ved bedre - hvis det var så indlysende spillede han da ikke. Dit forslag om at bruge CH som afløser er så meget ved siden af det realistiske at den lader vi bare stå.

                            Comment


                              Er det muligt at hente en kontraktløs Jonas Knudsen ind eller kan vi kun sælge til de vinduer, der er åbne

                              Eventuelt give ham en amatørkontrakt frem til sommer og så "kompensere" ham med en 1-årig "overbetalt" kontrakt for den kommende sæson... ved ikke om jeg er lige lovlig kreativ her


                              Edit: fandt lige dette her - "En spiller må godt handles uden for et transfervindue. Det afgørende er, at en spiller ikke kan registreres og starte arbejdet hos sin nye arbejdsgiver uden for vinduet. Det gælder dog ikke kontraktløse spillere. Står man uden kontrakt, kan man skifte til en klub på alle tidspunkter af året."
                              Last edited by Online; 21-02-2024, 15:24.

                              Comment


                                Mouritsens indlæg er jo en katastrofe, bolden skal ligge stille før det bliver for fra ham..
                                Der var en grund til Viborg kørte så meget på i hans side

                                Comment

                                Working...
                                X