Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selven bliver prøvet på højre wingback i dagens future cup kamp. Det kan jeg godt se noget potentiale i. Deruover Charly på toppen. Men ingen Fenger, selvom han var med på bænken sidst.
    ttps://ob.dk/nyheder/2024/februar/i-dag-moder-vi-lyngby-boldklub-i-future-cup

    Comment


      Vejle spiller flot i aften. Håber de slår "de hviie"

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Vejle spiller flot i aften. Håber de slår "de hviie"
        det håber jeg da godt nok ikke. Det er da klart til vores fordel med nederlag til Vejle

        Comment


          Håber da at VB taber, så vi stadig har 6 points mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
            Håber da at VB taber, så vi stadig har 6 points mere.
            Det er altid bedre at agf taber. Dem kan vi ikke li.

            Jeg er ligeglad med Vejle. De rykker 100% ned.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

              Det er altid bedre at agf taber. Dem kan vi ikke li.

              Jeg er ligeglad med Vejle. De rykker 100% ned.
              100% uenig. Forstår simpelthen ikke hvis man kan tage så let på det. Hader AGF. Men alle der kan hjælpe OB holder jeg med lige pt

              Comment


                Med den uafgjort i Vejle i aften kan vi vel alle være ret tilfreds. :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  100% uenig. Forstår simpelthen ikke hvis man kan tage så let på det. Hader AGF. Men alle der kan hjælpe OB holder jeg med lige pt
                  Nægter at bekymre mig om 11.pladsen når man ser hvor ringe Hvidovre og Vejle er. Muligt jeg tager let på det, men 10 år med 8-9 pladser uden at være presset har nok sat sine spor.
                  10 point mere er måske nok.

                  OB får mindst 15-18 point alene i nedrykningspillet. Vil undre mig hvis vi ikke når 40 point.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Det er altid bedre at agf taber. Dem kan vi ikke li.

                    Jeg er ligeglad med Vejle. De rykker 100% ned.
                    Jeg kan heller ikke få mig til at holde med AGF, før den dag vi er afhængige af de vinder for at vi opnår et eller andet. Derfor var 1 point fint i dag. Vejle ser i øvrigt også klar ud til at slås for det. Der er meget lidt god fodbold i dem, men de kæmper for det. Lad os se om de også kan følge op på udebane, som plejer at være deres store problem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Nægter at bekymre mig om 11.pladsen når man ser hvor ringe Hvidovre og Vejle er. Muligt jeg tager let på det, men 10 år med 8-9 pladser uden at være presset har nok sat sine spor.
                      10 point mere er måske nok.

                      OB får mindst 15-18 point alene i nedrykningspillet. Vil undre mig hvis vi ikke når 40 point.
                      Der er vi nok bare forskellige. Syntes langtfra at Vejle er ringe hvilket dagens kamp igen viste. Syntes faktisk at de er bundsolide og jeg føler mig langt fra overbevist om at de rykker ned nu når de har fået lidt ekstra ind til angrebet. De spiller tætte kampe og mangler ofte bare marginaler.
                      At sammenligne dem med Hvidovre er helt ude af propertioner og bringer mig i tvivl om, om du overhovedet har set dem spille i andre kampe end OBs

                      jeg tænker der skal 32-34 point til i år. Så der skal stadig hentes en del point og ikke meget skal gå galt før vi er i suppadsen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Nægter at bekymre mig om 11.pladsen når man ser hvor ringe Hvidovre og Vejle er. Muligt jeg tager let på det, men 10 år med 8-9 pladser uden at være presset har nok sat sine spor.
                        10 point mere er måske nok.

                        OB får mindst 15-18 point alene i nedrykningspillet. Vil undre mig hvis vi ikke når 40 point.
                        jeg tror langt hen af vejen du har ret. 14 kampe tilbage, 4-5 sejre og et par uafgjorte bør bestemt være muligt - og det bør være rigeligt.

                        - for mig er det bare også i hvilken rækkefølge de point falder. Ja der er 14 kampe tilbage, men kommer vejle i gang og vi ikke holder stilen fra viborg kampen - så kan vi hurtigt rode rundt lige over eller endda under stregen når nedrykningsspillet begynder.

                        - Og så ændres dynamikken drastisk. Så kommer vi under et helt andet pres - og hvordan reagerer holdet så?

                        Afstanden til 11. pladsen skal bare gøres så stor som muligt så hurtigt som muligt. Og om 4 runder spiller vi alligevel ikke i samme række som AGF mere, så er det endnu mere ligegyldigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Der er vi nok bare forskellige. Syntes langtfra at Vejle er ringe hvilket dagens kamp igen viste. Syntes faktisk at de er bundsolide og jeg føler mig langt fra overbevist om at de rykker ned nu når de har fået lidt ekstra ind til angrebet. De spiller tætte kampe og mangler ofte bare marginaler.
                          At sammenligne dem med Hvidovre er helt ude af propertioner og bringer mig i tvivl om, om du overhovedet har set dem spille i andre kampe end OBs

                          jeg tænker der skal 32-34 point til i år. Så der skal stadig hentes en del point og ikke meget skal gå galt før vi er i suppadsen
                          det er 4 sejre og 2 uafgjorte - ud af 14 kampe, det bør heller ikke på nogen måde være urealistisk.

                          - men ellers enig; Vejle er måske ikke "gode" - men de er solide og de ved hvad de kan - og de spiller på deres styrker. Og eftersom vi ikke har slået dem denne sæson endnu - så kan vi næppe bryste os med at være markant bedre end dem.

                          Vi møder dem 3 gange mere i denne sæson - og det kan hurtigt ende med at blive afgørende.

                          Comment


                            Vejle var klart bedre end AGF. Vi kan få store problemer mod Vejle, desværre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Vejle var klart bedre end AGF. Vi kan få store problemer mod Vejle, desværre.
                              Vejle er faktisk ofte rigtig godt med på hjemmebane. I efteråret havde de både FCK og Brøndby til tælling også. De mangler som flere af de dårligere hold noget kvalitet. De får ikke udnyttet det fine momentum de har igår til at få nogen store chancer. De kæmper godt og har en del spillere som arbejder stenhårdt. De får det bare svært, hvis ikke de finder andre end Onugha, der kan lave mål.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Vejle er faktisk ofte rigtig godt med på hjemmebane. I efteråret havde de både FCK og Brøndby til tælling også. De mangler som flere af de dårligere hold noget kvalitet. De får ikke udnyttet det fine momentum de har igår til at få nogen store chancer. De kæmper godt og har en del spillere som arbejder stenhårdt. De får det bare svært, hvis ikke de finder andre end Onugha, der kan lave mål.
                                Enig. De spiller ret afklaret og har god moral; vi har lige et par spillere, der har mere kvalitet end dem, men vi hænger knapt så godt sammen, sm de gør. Det kan blive uhyggeligt vigtig kampe imod dem (først i grundspil, så to i nedrykningsspil). Lige nu kan folk gå på vandet pga én sejr, men lad os lige vente til vi har spillet imod BIF hjemme og AGF i Århus, så kan det være tonen er lidt anderledes. Derfor var det også en vanvittigt vigtig sejr i Viborg.

                                Comment

                                Working...
                                X