Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Har det på samme måde. Heldigvis er der træningskamp i næste uge, så kan man lige få et bedre blik på de nye.
    Der er faktisk 2 i næste uge Fredericia på tirsdag i Ådalen og Viborg søndag på stadion

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Der er faktisk 2 i næste uge Fredericia på tirsdag i Ådalen og Viborg søndag på stadion
      Sådan også glimrende der lige kom styr på at det er i Ådalen. Det bliver sgu spændende lige at se de nye i kamp.

      Comment


        Nogen der ved hvor de træner i dag? (De er ikke på bane 1 i Ådalen)

        Edit: De træner vist på stadion...
        Last edited by OBtimatoren; 30-06-2023, 09:59.

        Comment


          Super, alle tre træningskampe bliver streamet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
            Nogen der ved hvor de træner i dag? (De er ikke på bane 1 i Ådalen)

            Edit: De træner vist på stadion...
            Det var så åbenbart på stadion idag til overraskelse for mange der kørte forgæves. Elstrup gjorde også og gik helt kold på ham der står for banerne..
            At de ikke snart lærer det er mig godt nok en gåde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det var så åbenbart på stadion idag til overraskelse for mange der kørte forgæves. Elstrup gjorde også og gik helt kold på ham der står for banerne..
              At de ikke snart lærer det er mig godt nok en gåde
              Elstrups temperament, glemmer at fortælle, at de flytter træning til et andet sted eller begge ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Elstrups temperament, glemmer at fortælle, at de flytter træning til et andet sted eller begge ?
                At skrive det inde på hjemmesiden/opdatere… Efter et kæmpe fremmøde mandag faldt det lidt. Men der var vidst stadig 50+ mennesker onsdag. Det kan der nemt også have være idag der er gået forgæves..
                Det er simpelthen pisse dårlig stil OB!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  At skrive det inde på hjemmesiden/opdatere… Efter et kæmpe fremmøde mandag faldt det lidt. Men der var vidst stadig 50+ mennesker onsdag. Det kan der nemt også have være idag der er gået forgæves..
                  Det er simpelthen pisse dårlig stil OB!!!
                  Ro på, afholder hemmelige træninger inden vigtige kampe. Det burde du vide

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Ro på, afholder hemmelige træninger inden vigtige kampe. Det burde du vide
                    Jeg kørte selvfølgelig ud på stadion og så den “hemmelige” træning..

                    Idag lignede det A mod B. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men A hold var

                    Martin Hansen
                    Owusu Sauli Slots Aske
                    Sven Manneh
                    Charly Frø Sabbi
                    Turay

                    Men de spillede opspilsøvelser og systemer på lille bane så det er svært at vurdere noget så tidligt.

                    Men min holdning ændrede sig ikke idag hellere. Charly er on fire og Rami kan de sygeste ting.
                    Man kan godt se de andre har kvalitet men de er ikke inde i mønstre og spillestil kan man tydeligt se. Specielt Sauli og Sven i opspillet helt nede fra. Der mangler en del. Men vi håber det kommer. Og Slotsager er stadig bare fantastisk på en fodbold bane. Han overstråler de fleste defensivt uden problemer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg kørte selvfølgelig ud på stadion og så den “hemmelige” træning..

                      Idag lignede det A mod B. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men A hold var

                      Martin Hansen
                      Owusu Sauli Slots Aske
                      Sven Manneh
                      Charly Frø Sabbi
                      Turay

                      Men de spillede opspilsøvelser og systemer på lille bane så det er svært at vurdere noget så tidligt.

                      Men min holdning ændrede sig ikke idag hellere. Charly er on fire og Rami kan de sygeste ting.
                      Man kan godt se de andre har kvalitet men de er ikke inde i mønstre og spillestil kan man tydeligt se. Specielt Sauli og Sven i opspillet helt nede fra. Der mangler en del. Men vi håber det kommer. Og Slotsager er stadig bare fantastisk på en fodbold bane. Han overstråler de fleste defensivt uden problemer
                      Fedt med en update! Især nu hvor man selv forgæves besøgte Ådalen her til formiddag

                      Det bliver spændende at følge, om Charly kan få sit fulde gennembrud denne sæson - man håber da i hvert fald på det!

                      Ved du så om træningen i morgen også kommer til at foregå på stadion?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

                        Fedt med en update! Især nu hvor man selv forgæves besøgte Ådalen her til formiddag

                        Det bliver spændende at følge, om Charly kan få sit fulde gennembrud denne sæson - man håber da i hvert fald på det!

                        Ved du så om træningen i morgen også kommer til at foregå på stadion?
                        Den er i Ådalen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg kørte selvfølgelig ud på stadion og så den “hemmelige” træning..

                          Idag lignede det A mod B. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men A hold var

                          Martin Hansen
                          Owusu Sauli Slots Aske
                          Sven Manneh
                          Charly Frø Sabbi
                          Turay

                          Men de spillede opspilsøvelser og systemer på lille bane så det er svært at vurdere noget så tidligt.

                          Men min holdning ændrede sig ikke idag hellere. Charly er on fire og Rami kan de sygeste ting.
                          Man kan godt se de andre har kvalitet men de er ikke inde i mønstre og spillestil kan man tydeligt se. Specielt Sauli og Sven i opspillet helt nede fra. Der mangler en del. Men vi håber det kommer. Og Slotsager er stadig bare fantastisk på en fodbold bane. Han overstråler de fleste defensivt uden problemer
                          "Rami kan de sygeste ting"

                          ... men stadigvæk på B-holdet ?

                          Hvordan vurderer du ham mod Frøen ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            "Rami kan de sygeste ting"

                            ... men stadigvæk på B-holdet ?

                            Hvordan vurderer du ham mod Frøen ?
                            Syntes bare han laver nogle ting i små rum med en høj fart som jeg ikke har set så meget af i OB tidligere. Men noget af det mislykkedes jo selvfølgelig også. Og han skal stadig ind i systemet kan jeg se. Det kender Frø til hudløshed og han er så også en af de første på holdkortet.
                            Jeg syntes det er ok hvis Rami bliver backup for Frø i starten. Vi skal passe på med at ændre for meget i starten

                            Jeg vil ikke gøre Rami til nogen Messi overhovedet. Der er bare krudt og potentiale i den knægt(som ligner en granvoksen mand). Han har en rigtig god fysik

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg kørte selvfølgelig ud på stadion og så den “hemmelige” træning..

                              Idag lignede det A mod B. Det kan selvfølgelig nå at ændre sig. Men A hold var

                              Martin Hansen
                              Owusu Sauli Slots Aske
                              Sven Manneh
                              Charly Frø Sabbi
                              Turay

                              Men de spillede opspilsøvelser og systemer på lille bane så det er svært at vurdere noget så tidligt.

                              Men min holdning ændrede sig ikke idag hellere. Charly er on fire og Rami kan de sygeste ting.
                              Man kan godt se de andre har kvalitet men de er ikke inde i mønstre og spillestil kan man tydeligt se. Specielt Sauli og Sven i opspillet helt nede fra. Der mangler en del. Men vi håber det kommer. Og Slotsager er stadig bare fantastisk på en fodbold bane. Han overstråler de fleste defensivt uden problemer
                              Spændende om Charly kan tage selvtilliden med ind på banen i rigtige kampe. Der skal selvf. nok ske fremskridt på mange felter, men jeg tror nu stadig at når det rigtigt gælder så vil de mange nye blive udfordret og misforståelser kan lettere opstå hvis man ikke er helt fortrolig med løbemønstre osv. Slots - ja den Slots bliver muligvis en af sæsonens og ligaens store overraskelser. Hvis han fortsætter sin rivende udvikling har vi ham kun på lånt tid, og forhåbentlig med en orn'li syg mønt i kassen når han skal videre fra Ådalens trygge rammer.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Syntes bare han laver nogle ting i små rum med en høj fart som jeg ikke har set så meget af i OB tidligere. Men noget af det mislykkedes jo selvfølgelig også. Og han skal stadig ind i systemet kan jeg se. Det kender Frø til hudløshed og han er så også en af de første på holdkortet.
                                Jeg syntes det er ok hvis Rami bliver backup for Frø i starten. Vi skal passe på med at ændre for meget i starten

                                Jeg vil ikke gøre Rami til nogen Messi overhovedet. Der er bare krudt og potentiale i den knægt(som ligner en granvoksen mand). Han har en rigtig god fysik
                                Med så mange nye spillere i startopstillingen som det godt kunne ligne vi kan komme til at stille med i første kamp, giver det klart mening at holde fast i en spiller som Frø. Der netop kender systemet og spillede et godt forår. Jeg tænker han skal være markant bedre end Frø for at tage pladsen.

                                Der er også noget signalværdi overfor Frøkjær og andre. I SFÅs seneste interview gav han lidt udtryk for en frustration over at blive rykket meget rundt. Nu har han haft en god halvsæson på hans favoritposition. Ville i mine øjne være dårlig ledelse at rykke ham væk fra pladsen efter kun tre træningsdage - til fordel for en spiller, der endnu ikke rigtigt har vist noget på seniorniveau. Så går man ind og puster lidt rigeligt til den del af truphierakiet, der resterer.

                                Han må spille sig på via præstationer i kampene. Og han kan vel også være i spil til en af pladserne på kanterne på samme måde som Frø er det.

                                Comment

                                Working...
                                X