Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Mouritsens indlæg er jo en katastrofe, bolden skal ligge stille før det bliver for fra ham..
    Der var en grund til Viborg kørte så meget på i hans side
    Vi har jo ikke haft en venstre back der slog gode indlæg siden "This is Denmark"
    Så det behøver du ikke tæske langhalm på. Synes stadig træneren må vide bedre end diverse orakler herinde.
    Nogen gange bliver kritikken lidt for ensidig på enkelte spillere.
    Det minder snart om X herinde.

    Comment


      Hvad skete der egentligt med Amon Chulu ?

      Åbenbart fundet for let, men nogen ide om vi stadigvæk følger ham (ligesom med Minteh) ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Vi har jo ikke haft en venstre back der slog gode indlæg siden "This is Denmark"
        Så det behøver du ikke tæske langhalm på. Synes stadig træneren må vide bedre end diverse orakler herinde.
        Nogen gange bliver kritikken lidt for ensidig på enkelte spillere.
        Det minder snart om X herinde.
        Synes nu også JBL gjorde det godt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

          Kritikken i SFÅ har hele tiden været langt mere nuanceret end den du fremfører her - bl.a. fremhæves hans gode venstrefod til indlæg og hans store motor som ting der taler for ham, yderligere er han højere end NM og må derfor tilskrives bedre forudsætninger ved defensive dødbolde. Der findes i min bog INGEN gode forklaringer på hvorfor trænerteamet holder fast i ham hvis vi "såkaldte sofaeksperter" ved bedre - hvis det var så indlysende spillede han da ikke. Dit forslag om at bruge CH som afløser er så meget ved siden af det realistiske at den lader vi bare stå.
          Nu har jeg jo heller ikke 1 1/2 time ven :-). Jeg konstaterer bare at de øvrige mulige venstre wb i OB må være pinligt ringe siden valget falder på Mouritzen, som med længder er holdets svageste led. Og ja jeg vurderer kun udfra de kampe de spiller, ikke deres træninger. Jeg kalder det alibi-fodbold det han leverer.
          Last edited by jojo; 21-02-2024, 21:02.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Vi har jo ikke haft en venstre back der slog gode indlæg siden "This is Denmark"
            Så det behøver du ikke tæske langhalm på. Synes stadig træneren må vide bedre end diverse orakler herinde.
            Nogen gange bliver kritikken lidt for ensidig på enkelte spillere.
            Det minder snart om X herinde.
            Sæt dig i Jesper Sørensens sted i forhold til kampen søndag, hvor ville du angribe OB? Det skal man sku godt nok ikke være det store orakel for at kunne forudsige....... men altså nu ved jeg jo ikke hvilket niveau fodbold du har beskæftiget dig med, men altså selv på AS/Serie1 niveau ville vi da alle dage udnytte modstanderens svage punkter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Synes nu også JBL gjorde det godt
              Tjaaa ...joooo, i perioder. Men meget skadet og vel ikke sådan rigtig en profil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Sæt dig i Jesper Sørensens sted i forhold til kampen søndag, hvor ville du angribe OB? Det skal man sku godt nok ikke være det store orakel for at kunne forudsige....... men altså nu ved jeg jo ikke hvilket niveau fodbold du har beskæftiget dig med, men altså selv på AS/Serie1 niveau ville vi da alle dage udnytte modstanderens svage punkter.
                Selvfølgelig spiller man på modstanderens svagheder. Ændre ikke det mindste på kritikken af Mouritsen er ensporet og unuanceret.
                Trænerne stiller det stærkeste hold, hver gang. Muligt vi stiller med Mikkelson på søndag, det havde jeg nok gjort, men er ikke sikker på Krogh er enig.
                Det giver bare en anden dimension med en venstre benet back.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Selvfølgelig spiller man på modstanderens svagheder. Ændre ikke det mindste på kritikken af Mouritsen er ensporet og unuanceret.
                  Trænerne stiller det stærkeste hold, hver gang. Muligt vi stiller med Mikkelson på søndag, det havde jeg nok gjort, men er ikke sikker på Krogh er enig.
                  Det giver bare en anden dimension med en venstre benet back.
                  Mouritsen er holdets klart svageste spiller. At de andre venstre backs er endnu værre, gør ikke ham bedre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                    Mouritsen er holdets klart svageste spiller. At de andre venstre backs er endnu værre, gør ikke ham bedre.
                    Det er han nok, men én spiller - særligt på en yderposition og med 5 mand i forsvaret - gør altså hverken en vinter eller sommer, og det fylder sært meget (med tanke på hvor elendigt det har stået til på talrige områder i knap 15 år i OB) herinde.

                    Jeg har lige genlæst Lars Høghs biografi, og han diagnosticerer OB store problem i nyere tid på få linjer: Manglende kultur og respekt for OBs historie (netop præget af en unik kultur) i ledelsen af klubben. Æret være hans minde og hvor havde han dog ret.

                    Lad os håbe - selvom det er virkelig svært efterhånden - at vi er ved at bygge noget op med SK og en BW, der har forhåbenligt har lært af sine fejltrin.

                    Det står og falder i hvert fald ikke med én venstreback i OB.



                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Tjaaa ...joooo, i perioder. Men meget skadet og vel ikke sådan rigtig en profil.
                      De sidste par sæsoner spillede han langt de fleste kampe og var en kæmpe profil

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        De sidste par sæsoner spillede han langt de fleste kampe og var en kæmpe profil

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                          De sidste par sæsoner spillede han langt de fleste kampe og var en kæmpe profil

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Joke eller fakta-resistent?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Ok

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                                Ok
                                +1

                                Comment

                                Working...
                                X