Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Jeg har bare et ønske til juleaften tilbage og det er at holdet høster nok point til ikke at overvintre på en nedrykningsplads. Vind gerne begge kampe, specielt en sejr på hjemmebane med den rigtige indstilling fra minut et og med kampgejst og duekstyrke, det trænger vi til nu mest af alt.
    Duelstyrke er ikke det vigtigste mod FCN. De spiller for hurtigt. Så man når ikke ind i duellen. Det er placeringsevnen og overblikket der skal sidde lige i skabet.

    Comment


      Hvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet.
        Sejre til BIF og FCK giver os muligheden for at spille os på 7.pladsen. Fuldstændig vanvittigt hvis det sker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Sejre til BIF og FCK giver os muligheden for at spille os på 7.pladsen. Fuldstændig vanvittigt hvis det sker
          ... med kun tre point til nedrykningsstregen.
          Top6 og bund6 er allerede ret klar defineret i denne sæson.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            ... med kun tre point til nedrykningsstregen.
            Top6 og bund6 er allerede ret klar defineret i denne sæson.
            Jo jo. Men så er alle de andre også trukket med ned i elendighedens vaccum som vi befinder os i..
            Men chancen for vi vinder er meget lille så det er jo bare hypotetisk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Hvidivre og Vejle deler point og vi har samme point og målforskel som Vejle. Fintcat de ikke kom til en udebanesejr men alligevel sender et nederlag os under stregen. Så der SKAL point på kontoen søndag og en god udebanekamp med en sejr kunne give lidt tiltro tilbage til holdet.
              selvf ikke godt at ligge under stregen - men det handler for mig mest om at holde snor i de andre hold. Men det gøres selvf også bedst ved at tage point i Randers. Sælger den gerne for en uafgjort - så har vi fat i Randers. Og nederlag til Lyngby og Viborg bær bestemt også være en mulighed.

              Modsat tidligere år hvor der ikke har været så mange hold der reelt kæmpede mod nedrykning når taberslutspillet begyndte så kunne det godt ende med at blive en blodig omgang til foråret.

              Der er truffet mange forkerte beslutninger op til denne sæson - det skal der rettes op på i vintervinduet

              Comment


                https://fyens.dk/ob/ob-anfoerer-er-g...mmen-siger-han

                har msn virkeligt været ude, at undskylde for noget der har været berettiget efter det spil der er blevet leveret på banen?…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  https://fyens.dk/ob/ob-anfoerer-er-g...mmen-siger-han

                  har msn virkeligt været ude, at undskylde for noget der har været berettiget efter det spil der er blevet leveret på banen?…
                  Nej. Det har man ikke. Der er blevet forklaret kontekst fra begge sider. Jeg tænker bare det er en lille misforståelse som er endt i en overskrift. Tænker ikke der skal koges suppe på den, nu hvor mødet viste sig at være rigtig godt og konstruktivt.

                  Comment


                    Vi har snakket med Markus Jensen, der efter to flotte indhop nu føler sig tættere på startopstillingen.

                    Markus Jensen føler sig tættere på startopstillingen - OBstruktion

                    Comment


                      Selvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Selvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag
                        Men han har jo minus teknik. Har stadig til gode at se ham tæmme en bold der kommer fra over 5 meters afstand. Han kan åbenbart heller ikke løbe ligeud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Selvén var jo ikke med i truppen i går. Jeg synes heller ikke han er god nok til de forreste pladser. Men man kan heller ikke benægte at knægten har nogle klare spidskompetencer. Ville han ikke være oplagt at omskole til wingback i vores 3-4-3? Synes han har leveret nogle gode indlæg, har en god motor samt god fart og udfordringsstyrke. Han spillede jo back i nogle træningskampe hvor han gjorde det fint, og var god til at komme i overlap. Vi mangler bredde (og fart) på backs'ne, så synes det kunne være oplagt. Bare lige en strøtanke jeg fik her på en kold formiddag
                          før vi begynder at omskole ham - hvad så med han fik noget fast spilletid? Man skrev 3 år med ham - få ham da sent på lejeophold på et lavere niveau så han får spillet fast

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Men han har jo minus teknik. Har stadig til gode at se ham tæmme en bold der kommer fra over 5 meters afstand. Han kan åbenbart heller ikke løbe ligeud.
                            Det er netop også en af grundene til jeg godt vil have han lidt tilbage. Han har vist svagheder når han skal spille med ryggen til målet når han modtager bolden når han har en modstander lige i ryggen, som man jo ofte skal fra en kantpositionen. Men fra Wingbacken/backen er man langt mere retvendt. Tror det ville komme ham til gode at spille lidt mere simpelt
                            Når vi spiller med to så defensive 6'ere og 3 midterforsvarer, så tror jeg at det kræver at vores backs kan noget fremad i banen. Vi har lige nu Leeroy og Mickelson som kan det. Aske, Mouritsen og Grubbe er mere klassiske backs i en firebackkæde
                            Last edited by Bobolarsen; 05-12-2023, 11:01.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Det er netop også en af grundene til jeg godt vil have han lidt tilbage. Han har vist svagheder når han skal spille med ryggen til målet når han modtager bolden når han har en modstander lige i ryggen, som man jo ofte skal fra en kantpositionen. Men fra Wingbacken/backen er man langt mere retvendt. Tror det ville komme ham til gode at spille lidt mere simpelt
                              Når vi spiller med to så defensive 6'ere og 3 midterforsvarer, så tror jeg at det kræver at vores backs kan noget fremad i banen. Vi har lige nu Leeroy og Mickelson som kan det. Aske, Mouritsen og Grubbe er mere klassiske backs i en firebackkæde
                              Han har jo slet ingen forudsætning for at spille back. Jeg har ikke set nogen defensive løb fra ham, så vil blive overrasket hvis han kan dække op mod top 6 hold.

                              Comment


                                Lille margin

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-mesterskabet
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X