Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2023/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-staerkere-nu
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      De fleste tipsbladet eksperter har OB som forårets skuffelse og nedrykker

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De fleste tipsbladet eksperter har OB som forårets skuffelse og nedrykker

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
        Altid noget at OB kan skuffe nogen … for andre er det bare forventningen ..
        Last edited by Plum; 15-02-2024, 18:12.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De fleste tipsbladet eksperter har OB som forårets skuffelse og nedrykker

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
          Beklager, men kender ikke mange af de såkaldte eksperter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Beklager, men kender ikke mange af de såkaldte eksperter
            Der er flere eksperter herinde end der er samlet set på diverse blade og tv stationer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De fleste tipsbladet eksperter har OB som forårets skuffelse og nedrykker

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
              den ene "ekspert" har os som forårets skuffelse fordi han tror vi ender som nr 8...

              - en 8. plads er tættere på en succes i min bog - ihvertfald efter det efterår.

              Ja der var større forventninger til OB inden sæsonen startede, men de røg jo hurtigt i vasken - så den skuffelse har vi ligesom taget på os. Nu er der nulstillet i den forstand at alt drejer sig om overlevelse...kan vi så få den relativt hurtigt og smertefrit i hus så fokus kan rettes fremad så vil det kun være et plus.

              Men altså om vi slutter 9 eller 7 - jo ikke noget man hopper rundt i ren lykkerus over. Selv hvis vi havde klaret det "store" mål og klemt os med i top 6, ja overlevelsen er så sikret noget før og man kommer til at spille med i den sjovere halvdel. Men en 6. plads er da heller ikke noget at fejre...et skridt på vejen tilbage mod toppen andet vil jeg ikke se det som

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...egi-giver-pote

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                  man kan jo vinkle den som man vil. Jeg syntes en vinkel der mangler her er at et par af dem fra akademiet ikke har slået til / underlige valg af træner Alm.

                  Aske har været meget svingende og derfor mistet en fast plads - der røg en del af minutterne til egne talenter.

                  Charly har også været meget svingende startede fantastisk og faldt så i niveau - men når afløseren i mange tilfælde var Selvén så peger den her også lidt Alms retning...for Selvén var sgutte meget bedre at se på end charly.

                  edit: men jeg havde også regnet med / håbet på at BW hentede et par velkendte profiler (danske / fra den danske liga) sidste sommer - efter man havde hentet en del tidligt i vinduet - der var forventningen da klart at der skulle et par profiler ind...der mener jeg man fejlede
                  Last edited by mhbp; 15-02-2024, 21:13.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    man kan jo vinkle den som man vil. Jeg syntes en vinkel der mangler her er at et par af dem fra akademiet ikke har slået til / underlige valg af træner Alm.

                    Aske har været meget svingende og derfor mistet en fast plads - der røg en del af minutterne til egne talenter.

                    Charly har også været meget svingende startede fantastisk og faldt så i niveau - men når afløseren i mange tilfælde var Selvén så peger den her også lidt Alms retning...for Selvén var sgutte meget bedre at se på end charly.

                    edit: men jeg havde også regnet med / håbet på at BW hentede et par velkendte profiler (danske / fra den danske liga) sidste sommer - efter man havde hentet en del tidligt i vinduet - der var forventningen da klart at der skulle et par profiler ind...der mener jeg man fejlede
                    Vi har næppe råd til danske profiler fra SL !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Vi har næppe råd til danske profiler fra SL !
                      nej de siges jo at være dyrere...men nu tænkte jeg ikke oppe fra hylden hvor fck og bif henter danske profiler...så ikke vallys eller noget i den stil.

                      men efter at have solgt for små 100 mill burde man have haft råd til, hvis ikke danske profiler, så profiler fra superligaen.

                      ( lidt som man har gjort nu - og hentet Gomez) virker til man forsøgte spare-ruten og det slog så fejl

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        nej de siges jo at være dyrere...men nu tænkte jeg ikke oppe fra hylden hvor fck og bif henter danske profiler...så ikke vallys eller noget i den stil.

                        men efter at have solgt for små 100 mill burde man have haft råd til, hvis ikke danske profiler, så profiler fra superligaen.

                        ( lidt som man har gjort nu - og hentet Gomez) virker til man forsøgte spare-ruten og det slog så fejl
                        Tror du virkelig at AGF, Viborg, Silkeborg m.fl. vil sælge en profil til os ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Tror du virkelig at AGF, Viborg, Silkeborg m.fl. vil sælge en profil til os ?
                          nok ikke AGF - men igen er prisen rigtig.

                          Men kunne jo også være en case ala Gomez - en der tidligere har spillet i suppen som man henter "hjem"

                          Og så kunne man jo have kigget mod AAB - tænker der var et par spillere af rimelig kvalitet man kunne have kigget på der

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            nok ikke AGF - men igen er prisen rigtig.

                            Men kunne jo også være en case ala Gomez - en der tidligere har spillet i suppen som man henter "hjem"

                            Og så kunne man jo have kigget mod AAB - tænker der var et par spillere af rimelig kvalitet man kunne have kigget på der
                            Enig at man godt kunne kigge mere på at hente folk hjem der har gjort det godt i Superligaen før men også den svenske og norske med de folk der er omkring 1. holdet p.t.
                            Derudover kunne man godt bruge nogle penge på at håndplukke en spiller eller to fra klubberne omkring OB.. dels format styrke truppen men også format svække andre .. det vil der være omtale i ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Fanklubben tipsbladet

                              https://www.tipsbladet.dk/blog/fankl...e-set-det-foer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Enig at man godt kunne kigge mere på at hente folk hjem der har gjort det godt i Superligaen før men også den svenske og norske med de folk der er omkring 1. holdet p.t.
                                Derudover kunne man godt bruge nogle penge på at håndplukke en spiller eller to fra klubberne omkring OB.. dels format styrke truppen men også format svække andre .. det vil der være omtale i ..
                                helt grundlæggende så tænker jeg det handler om niveauet. Ikke om en spiller har været inde omkring superligaen før.

                                Syntes jo vi har set det; Helander og Trybull - går (næsten) ind fra dag 1 af. Al hajj, Köhler, Owusu har også udvist godt niveau. Don D skulle lige bruge et par kampe men så har han jo også gjort det godt.

                                Jo mere jeg tænker over det jo mere bliver det for mig om;

                                1. træner og spillestil. Syntes bare ikke Alm formåede at løfte holdet, så dårlige er de altså ikke spiller for spiller. Om de så var gode nok til det Alm / OB ville og eller forsøgte?
                                Han formåede aldrig at få ordenligt styr på forsvaret - og måske man skulle have startet fra bunden. Især efter så stor udskiftning. Når holdet lykkedes så så vi jo også hvor godt det kunne blive. Topniveauet var jo rigtigt godt - vi så bare for lidt til det.

                                2. bredden på truppen; vi så mange gange at OB var fint med - men når vi nåede min 60 - 70 og der var brug for udskiftninger, så faldt niveauet bare for meget.

                                det er jo tydeligt at man lavede en fejl da man ikke styrkede midtbanen yderligere. Mustafic var ikke god nok og Ejdum næppe klar, også derfor Trybull blev hentet så sent. Men det skulle have været adresseret noget før. ( Er man så ved at lave samme fejl igen?)

                                Og så ramte man forbi på et par nøglesignings - nok primært vores nye startende angriber som allerede er væk og så Sauli og Tyler.

                                Det kombinert med udsving fra talenterne...så skal det blive svært.

                                Comment

                                Working...
                                X